Zadejte hledaný výraz...

Registrace, smazání potvrzovacích emailů klientem- následná cena??

Antorr
verified
rating uzivatele
(126 hodnocení)
9. 3. 2010 14:56:53
Řešim zajimavou situaci, provedl jsem registraci do katalogů, seznam a fakturu mám připravenou k odeslání. Jenže je problém s cenou. Klient totiž všechny emaily, které bylo třeba potvrdit smazal, došlo k potvrzení zhruba dvou. Objednávka byla na 150 katalogů, v součastnosti je to ve 135 a dál neregistruji, protože mi to příjde zbytečné.
Moje situace je tedy následující, klient si sám registroval některé weby, takže zkušeností s registrací má. Jednalo se o registraci do anglických katalogů, každý email, který bylo třeba potvrdit jasně obsahuje url, na kterou je třeba kliknout a je tam i text k tomu. Jenže vzhledem k tomu, že došlo k potvrzení pouze dvou, tak předpokládám, že ve většině katalogů web nebude registrován.
Jakou dát tedy cenu? dělal jsem to celé odpoledne, proto když řeknu, že to bylo zdarma, tak sem ztratil spoustu času, zbytečně a chyba navíc nebyla na mé straně. Když řeknu plnou cenu, tak klient namítne, že reigstrace byla zbytečná, protože se web stejně skoro nikde nezobrazuje. Moje řešení by bylo poloviční cena. Jaké řešení napadá Vás? Každopádně dnes potřebuju něco do té faktury dát.
9. 3. 2010 14:56:53
https://webtrh.cz/diskuse/registrace-smazani-potvrzovacich-emailu-klientem-nasledna-cena#reply471360
Darebak
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
10. 3. 2010 14:30:01
Svojí práci si odvedl na 100 %
To co se od tebe chtělo a za co si měl být zaplacený si udělal. Takže plnou cenu ... maximálně pár % dolu jako útěchu ...
10. 3. 2010 14:30:01
https://webtrh.cz/diskuse/registrace-smazani-potvrzovacich-emailu-klientem-nasledna-cena#reply471359
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
10. 3. 2010 18:12:00
jde o to jake podminky jste dojednali, pokud jsi predem klientovi nesdelil ze mu zacnou chodit emaily ktere bude muset potvrzovat, pak vznikla chyba na tvoji strane. Vzhledem k tomu ze v nabidce uvais 15kč/katalog predpokladam ze jsi toto klientovy radne sdelil, pokud ano, pak je samozrejme chyba na jeho strane a mas narok na proplaceni castky v plne vysi...
10. 3. 2010 18:12:00
https://webtrh.cz/diskuse/registrace-smazani-potvrzovacich-emailu-klientem-nasledna-cena#reply471358
Antorr
verified
rating uzivatele
(126 hodnocení)
10. 3. 2010 20:16:34
vyřešili jsme to na polovinu
10. 3. 2010 20:16:34
https://webtrh.cz/diskuse/registrace-smazani-potvrzovacich-emailu-klientem-nasledna-cena#reply471357
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit