Zadejte hledaný výraz...

Registr špatných kupujicích

Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
17. 7. 2011 09:22:19
Uvedu Vám příklad, jak je jedna z hodně velkých firem podle Vás špatným obchodníkem a přsto se do pekel neřítí!!
Jedná se o přepravce DPD
Jeden čas jsem přez ně posílal.
Stalo se mě, že mě přez ně přišlo zboží a já jej v té krabici které přišlo poslal dál.
Ale nestrh jsem původní štítek.
Balík se druhý den vrátil, protože je dvouštítkový, já starý štítek strh a řidič jej zase odvezl a doručili jej.
Na následné faktuře se mě něco nezdálo a na rozpisu balíků jsem zjistil, že tenhle balík stál o 2000kč víc než ostatní.
Pátral jsem proč. Jednalo se o smluvní pokutu za dvouštítkový balík.
Na dotaz, jestli to myslí vážně mě řekli, že ty peníze dávají do speciálního fondu a když náhodou kvůli dvěma štítkům dají balík třeba někomu jinému, třeba bez dobírky, tak z toho zaplatí náhradu škody(o čemž pochubuju, dvouštítkový balík hned odchytí na depu a ten kdo jej odchytí má 500 do výplaty, navíc je ten původní štítek zavedený v systému a dobře o něm vědí.)
Došlo to tak daleko, že jsem si pozval jednoho z vedoucích pracovníků a když jsem mu říkal, dobře tedy uzavřeli jsme smlouvu, kde jsem se domluvili, že já dám za dvouštítkový balík pokutu 2000Kč a že mě balíky budete odvážet do 17hodiny, tento měsíc jsem řidiče 4krát naháněl a byl tu kvůli němu po zavírací době, naúčtuji Vám 3000kč jako náhradu mě způsobených zbytečných výdajů.
Vedoucí pracovník tam stál jako na hanbě a nezmohl se na odpověď.
Rád bych dostal odpověď na mou otázku, proč zákazníci smějí s ostatními sdílet svůj názor na eshop(na heurece i na zboží můžu na eshop napsat deset recenzí, aniž bych jednou nakoupil).
Jak se jako provozovatel eshopu tohoto třeba záměrně špatného hodnocení zbavím?
A proč si eshopy nesmějí udělat databázi špatných zákazníků?
Digimix: měl jsi někdy eshop?
Plaváček: krotíš boogey, ale asi ti uniká, že nás digimix uráží.
Digimix: mysli si o mě co chceš, ale ty vůbec nemáš tucha, jak se někteří zákazníci dokáží chovat a děláš tu chytrého.
Pokud mě považuješ za odpad podnikatelů je to tvůj názor, já tě považuju za někoho kdo si myslí že sežral všechnu moudrost a tvoje názory neberu vážně.
Pokud je podle tebe správné, že se lidi naučili objednat si na pěti eshopech a vyzvednou to odkud to přijde první a eshop to musí započítat ostatním, kteří normálně nakoupí, tak podle mne ne! Když budu mít obchod na místě, kde se hodně krade, tak podle tvé logiky budu muset být dražší, než jinde, protože mi tu toho hodně ukradnou a ostatní to za ně musí zaplatit. Ne tak to nefunguje, na zloděje se zavolá vykonavatel zákona, nezvedne se kvůli němu cena.
Naštěstí moji zákazníci tvůj názor nesdílí.
http://foto.zverimex-kladno.cz/aukro.jpg
Na aukru jsou asi jiný lidi, nebo se naučili, jak se mají chovat, narozdíl od těch co si objednávají na zkoušku a eshopy jim za to ještě poděkují!!!
Na aukru má prodejce i kupující právo naspat svůj názor, podle většiny z Vás tady v případě eshopů jen kupující(heureka, zboží)
Tohle nemá nic společného s tím, že nechci někomu prodat, jak tvrdí Plaváček, prodám každému, ale když si to nepřevezme a ještě se mě po emailu nebo telefonu vysměje, mám právo ho označit za špatného kupujícího stejně jako na aukru, nebo mnohem větších podobných serverech a nikomu to tam nevadí....
17. 7. 2011 09:22:19
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/9#reply633014
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
17. 7. 2011 09:43:34
Přesně jak napsal plaváček, tohle jsou všechno blbosti, nevím a já tyto nakupující kteří si nevyzvedávají zásilky mám má ve výdělku a vůbec je neřeším, naopak jim ještě po nevyzvednutí zásilky pěkně poděkuji a jede se dál, to čučíte co? ještě abych řešil takovéto blbosti, tak můžu zabalit, registr a podobné p****y jsou leda k , no víte k čemu
17. 7. 2011 09:43:34
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/9#reply633013
JerryBestie
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
17. 7. 2011 09:45:22
No já mám jasno. Vzhledem k tvojí prodejní aktivitě na Aukru, kde nakupuje masa lidí orientovaná na nejnižší ceny, mi je jasné, že ty jsi přesně ten typ prodejce, který celý svůj biz postavil na ceně. Nemáš započítáno nic navíc. Ale eshopy nejsou aukro. Má to jiná pravidla a funguje to úplně jinak.
Přečti si celkem pěkné shrnutí od Soukiho, zejména ten odstavec v závěru: http://www.souki.cz/strategie-nejnizsi-ceny
Minulý týden jsem měl objednávku od chlapa, který vyžadoval, že chce být telefonicky informován o odeslaném zboží. Klasicky to děláme jen mailem. Zvolil si obchodní balík, což je asi 120,- Kč. Takže jsem odeslali, napsali a zavolali. Po týdnu chlapík volá, že balík nikde. Ok, tak jsem ještě hodinu volali po poštách abychom nakonec zjistili, že balík je na cestě zpět, protože adresát je neznámý. Voláme chlapovi, že zadal špatnou adresu, ten říká, že to není možný, že už to tam bydlí rok a že to chce poslat znova. :)
Závěr:
1. chlap už nic znova nedostane, pokud nezaplatí předem
2. my jsme na tom tratili asi 200,- (poštovné, telefony)
A víš co s tím udělám? NIC! Protože s těmito exoty počítám a mám to ve svých maržích zakalkulováno. Klidně spím, nemusím se trápit seznamy dlužníků a přemýšlením nad nejúčinnější pomstou.
17. 7. 2011 09:45:22
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/9#reply633012
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
17. 7. 2011 09:54:15
přesně tak , pod jerryho text bych se podepsal
17. 7. 2011 09:54:15
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/9#reply633011
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
17. 7. 2011 09:54:54
Já nejedu na nejnižší cenu, to se pleteš. Ani se to nedá, kupuju ve velkobchodě některé věci dráž než se na netu seženou. Na Aukru jsem dokonce některé věci prodal dráž než na shopu... Na aukru jsem z jiného důvodu.
Taky s tím nic nedělám, už jsem pochopil, že to je k ničemu, ale pořád si stojím za tím, že mi to hodně vadí.
17. 7. 2011 09:54:54
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/9#reply633010
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
17. 7. 2011 09:55:00
Napsal JerryBestie;677997
No já mám jasno. Vzhledem k tvojí prodejní aktivitě na Aukru, kde nakupuje masa lidí orientovaná na nejnižší ceny, mi je jasné, že ty jsi přesně ten typ prodejce, který celý svůj biz postavil na ceně. Nemáš započítáno nic navíc. Ale eshopy nejsou aukro. Má to jiná pravidla a funguje to úplně jinak.
Přečti si celkem pěkné shrnutí od Soukiho, zejména ten odstavec v závěru: http://www.souki.cz/strategie-nejnizsi-ceny
Minulý týden jsem měl objednávku od chlapa, který vyžadoval, že chce být telefonicky informován o odeslaném zboží. Klasicky to děláme jen mailem. Zvolil si obchodní balík, což je asi 120,- Kč. Takže jsem odeslali, napsali a zavolali. Po týdnu chlapík volá, že balík nikde. Ok, tak jsem ještě hodinu volali po poštách abychom nakonec zjistili, že balík je na cestě zpět, protože adresát je neznámý. Voláme chlapovi, že zadal špatnou adresu, ten říká, že to není možný, že už to tam bydlí rok a že to chce poslat znova. :)
Závěr:
1. chlap už nic znova nedostane, pokud nezaplatí předem
2. my jsme na tom tratili asi 200,- (poštovné, telefony)
A víš co s tím udělám? NIC! Protože s těmito exoty počítám a mám to ve svých maržích zakalkulováno. Klidně spím, nemusím se trápit seznamy dlužníků a přemýšlením nad nejúčinnější pomstou.
musel jsem ti dat bod a jeste to odcituji :) mame stejny nazor a nejen to, ten prispevek je velice kvalitni
17. 7. 2011 09:55:00
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/9#reply633009
L.H.
verified
rating uzivatele
17. 7. 2011 09:55:59
Rád bych dostal odpověď na mou otázku, proč zákazníci smějí s ostatními sdílet svůj názor na eshop(na heurece i na zboží můžu na eshop napsat deset recenzí, aniž bych jednou nakoupil).
Jak se jako provozovatel eshopu tohoto třeba záměrně špatného hodnocení zbavím?
Třeba proto že na Heuréku se každý obchodník registruje dobrovolně a je to prostě riziko toho že tam je. Taky tam zápis dávat nemusíš pokud se bojíš špatných recenzí.
A proč si eshopy nesmějí udělat databázi špatných zákazníků?
Nikdo tady nepíše že nesmíš ale že je ztráta času se tím zabývat.
U nás třeba víme že problém s nepřebíráním balíků řešíme tak že je PPL za 79 Kč a česká pošta za 126 Kč. PPL nemá se doručením žádný problém takže budete bonzovat zákazníky kteří objednají zboží přes ČP protože nedostali lístek do schránky ?
Přečtete si třeba tady http://www.webbiz.cz/2011/07/16/nejlepsi-zakaznicky-servis-na-ecobag-cz/ jak se jde chovat k zákazníkům a ono to překvapivě funguje.
Prostě se k zákazníků chováme tak, jak jak si myslíme že to je správné. Nepoužívám na to rady z fóra ani služby podobných registrů ale selský rozum...
17. 7. 2011 09:55:59
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/9#reply633008
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
17. 7. 2011 09:58:33
ten odkaz nefunguje
17. 7. 2011 09:58:33
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/9#reply633007
Mamejeradi.cz
Jenom v krátkosti:
Proč zákazníci smějí s ostatními sdílet svůj názor na eshop?
Protože jim to systém umožňuje, a protože není důvod jim to zakazovat. Představ si, že lidi dokonce často bezostyšně lžou! Zaslouží si peklo - zařídíš jim to? Nebo raději budeš pátrat, jestli část viny neleží i na tvé straně? Případně budeš dumat, jak zařídit, aby podobných stížností bylo co nejméně (a budou vždycky, smiř se s tím). Velké eshopy by mohly vyprávět.
Jak se jako provozovatel eshopu tohoto třeba záměrně špatného hodnocení zbavím?
Nijak. Jediné, co můžeš dělat, je nabízet své služby v takové kvalitě, aby špatných hodnocení bylo co nejméně. V případě větších problémů se držet zásad, které hlásá takzvaná "krizová komunikace". Ale hlavně - což je konkrétně v tvém případě velmi důležité - nestěžovat si na veřejných fórech či blozích na své zákazníky. Budou-li totiž časem hledat přímo tvůj e-shop (říká se tomu navigační dotazy), je pravděpodobné, že dorazí i sem. A nejsem si jist, že právě to je cíl, kterého jsi chtěl dosáhnout.
A proč si eshopy nesmějí udělat databázi špatných zákazníků?
Mohou, proč ne. Ale samy pro sebe. Pravidlo "Nikdy nepředávat informace o svých zákaznících třetí straně" (z jakkoliv bohulibých důvodů) by ti mělo být svaté. Důvěra se buduje dlouho a těžko, ale během minuty může být v čudu.
že se lidi naučili objednat si na pěti eshopech a vyzvednou to odkud to přijde první
Ano, někteří lidé to dělají. A budou dělat vždycky, protože mohou. Odnaučit je to nemůžeš. Ale takových není většina, a právě tohle je věc, s níž musíš ve svém podnikatelském plánu počítat. Bude se to dít neustále. Jediné, co můžeš udělat, je být prostě lepší než ostatní a být ten první, kdo zboží dodá. Že je to dřina a námaha, nezpochybňuji. Ale pohybuješ se v konkurenčním byznysu a je pouze a jenom tvůj problém, jak si s tím poradíš. Zákazníkovi jsou totiž tvé problémy a starosti naprosto ukradené. I to je realita, kterou nikdy nezměníš.
Já už pro tebe fakt žádné lepší rady nemám. Tvůj přístup je z hlediska budování dlouhodobého byznysu a dobrého jména sebevražedný. Pokud ještě pořád netušíš proč, pak je na místě zvážit, zda má smysl, abys dál v tomto podnikání pokračoval.
17. 7. 2011 10:01:04
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/9#reply633006
L.H.
verified
rating uzivatele
17. 7. 2011 10:02:54
Tem můj na webbiz ? Mě to jede ..to je divný...
17. 7. 2011 10:02:54
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/9#reply633005
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
17. 7. 2011 10:04:42
Napsal L.H.;678006
Tem můj na webbiz ? Mě to jede ..to je divný...
uryvek z odkazu:
���_�
duvod neznam, dela to opera i IE
17. 7. 2011 10:04:42
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/9#reply633004
L.H.
Vidím jenom změť nečitelných znaků.
17. 7. 2011 10:05:12
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/9#reply633003
L.H.
verified
rating uzivatele
17. 7. 2011 10:09:45
Aha nějak se zbláznila cache u WP tak jestli někdo může ať smaže poslední posty ...už by to mělo být OK
17. 7. 2011 10:09:45
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/9#reply633002
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
17. 7. 2011 10:24:53
Napsal Plaváček;678005
Já s tebou souhlasím, jak už jsem psal, nikam nikoho nezadávám, ale plně s tím souhlasím a osobně si myslím, že by se s tím něco dělat mělo. A plně chápu, že jeden člověk, kterýho někam udám můžýe nadělat větší paseku než 120kč za poštu...
L.H:
Já mám cca 200balíků měsíčně a od pošty mám lepší cenu(neříkám, že se mě líbí) než mě nabídlo PPL.(můžeš mi do PM napsat, při kolika balíkách máš takovou cenu? Díky)
Navíc si myslím, že jde pošta do sebe a zrovna nedávno se mě stal případ jako píše JerryBestie.
Zákazník přez léto bydlí na chalupě, chalupa stojí na malé vísce, hned za cedulí s názvem obce.
všichni vědí zže tam ten barák je, ale jméno majitele moc ne, protože nechodí do hospody.
No a tak pošťačka hned u stolu řekla toho neznám a hned byl adresát nenámí a balík šel zpět.
No a dneska to je tak, že přišla o peníze, balík stejně musela doručit, omluvit se dotyčnému a pro příště ví že se v tom baráku musí tak jako tak stavět...
17. 7. 2011 10:24:53
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/9#reply633001
L.H.
verified
rating uzivatele
17. 7. 2011 10:35:28
L.H:
Já mám cca 200balíků měsíčně a od pošty mám lepší cenu(neříkám, že se mě líbí) než mě nabídlo PPL.(můžeš mi do PM napsat, při kolika balíkách máš takovou cenu? Díky)
Klidně to napíšu sem: Na zmíněném eshopu máme cca 700-2500 balíků měsíčně přes PPL záleží na období (vánoce, akce atd). S PPL mám ale 4 roky historii a smlouvy na víc firem včetně velkých balíků, palet... do minulých vánoc jsme upřednostňovali ČP. Cenu kolem 60Kč si lze s PPL vyjednat už při 200 balících měsíčně. S ČP mi došla trpělivost a zdražili jsme jí i když reálně nás tolik nestojí. Hradíme tím částečně vratky. Původně jsem se zdráhal zdražit poštu a upřednostnit PPL na obraty to ale nemělo žádný vliv...
17. 7. 2011 10:35:28
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/9#reply633000
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit