Zadejte hledaný výraz...

Redesign e-shopu easybuy.cz

Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
15. 6. 2012 00:28:50
Další e-shop, klasický obchod s levnými knihami a dvd, takže se teď bude odlišovat výrazným grafickým stylem (který barevně vychází z aktuální podoby).
Trochu víc jsem se odvázal, snažil jsem se udělat něco atypického, zajímavého, ale stále dobře použitelného. Je tu výraznější podoba s košíkem designu pro chytapust.cz, protože je to pro stejný systém simplia.cz a některá tlačítka jsem nechtěl měnit proto, že výborně zapadají do tohoto typu grafiky.
Zajímají mě vaše připomínky, kritika, komentáře, dojmy, zkrátka hodnocení všeho druhu.
Hlavní strana
Hlavní strana - rozbalené kategorie
Kategorie
Detail
Košík krok 1
Košík krok 2
Košík krok 3
Obsahová podstránka
Magazín
15. 6. 2012 00:28:50
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-easybuy-cz#reply775302
Není co řešit. Je to pěkné ...
Určitě by mi nevadilo na takovém eshopu nakupovat a určitě bych se tam i vrátil.
Působí to nenuceně, ale je to hezké a vypadá to profesionálně.
GOOD WORK !
15. 6. 2012 00:32:38
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-easybuy-cz#reply775301
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
15. 6. 2012 00:38:21
Fakt hodně hezký
15. 6. 2012 00:38:21
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-easybuy-cz#reply775300
Despo
verified
rating uzivatele
15. 6. 2012 00:44:38
Nice !!!!
15. 6. 2012 00:44:38
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-easybuy-cz#reply775299
Michal Haták
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 6. 2012 02:05:36
Moc pěkný :)
btw: poslední dva odkazy jsou asi špatně (404)
15. 6. 2012 02:05:36
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-easybuy-cz#reply775298
upir_spike
verified
rating uzivatele
15. 6. 2012 02:16:44
když to vidím, tak mám chut ten eshop koupit:o)
15. 6. 2012 02:16:44
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-easybuy-cz#reply775297
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
15. 6. 2012 09:09:35
Jsem rád že se vám zatím líbí :) Odkazy jsem opravil.
15. 6. 2012 09:09:35
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-easybuy-cz#reply775296
Pre mna sice netradicne, ale pridavam sa k poklone nie len nad originalnym grafickym spracovanim e-shopu aj napriek klasickemu rozlozeniu prvkov, aky sa pre dany typ sortimentu pouziva, ale najma k perfektne prerpacovanemu a premyslenemu UI s velkym dorazom na pohodlne a prijemne nakupovanie.
Pokuasal som sa pomerne dlho najst nejaku chybicku, alebo nieco na co by sa zabudlo - marne :)
Co by som chcel vyzdvihut je nakupny proces rozlozeny do troch krokov kde prvy je nakupny kosik a z kroku 2 do kroku 3 dojde k odoslaniu objednavky. Jednoduche, jasne, lahko pochopitelne.
Jedine co mi na strankach chyba je wish list, analyzou toho co ludi zaujima pridanim do wishlistu sa daju pripravovat dobre backendove ponuky, ale to vziadnom pripade nie je chyba len by sa tym proces optimalizacie dal este viac zefektivnit.
Skutocne velmi dobra praca.
15. 6. 2012 09:16:20
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-easybuy-cz#reply775295
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
15. 6. 2012 09:19:28
Napsal pa3ick;808317
Jedine co mi na strankach chyba je wish list, analyzou toho co ludi zaujima pridanim do wishlistu sa daju pripravovat dobre backendove ponuky, ale to vziadnom pripade nie je chyba len by sa tym nakup dal este viac zefektivnit.
Tohle sice je na zvážení, ale řekl bych že v případě levných knih a dvd by to lidé stejně moc nevyužívali - slevy tady prakticky nebudou, a jestli chápu funkčnost wishlistu správně, tak je k tomu, aby si člověk uložil něco, co si třeba bude chtít koupit později, až to bude právě ve slevě, nebo to není dlouhodobě dostupné apod. A u těch cen to zkrátka nevidím na to, aby to lidé hodně používali. Takže to určitě není něco co by bylo na škodu, ale tady jsem to neřešil. Nicméně budu mít další e-shop (s bílým zbožím), kde už to bude důležitá část celku :)
15. 6. 2012 09:19:28
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-easybuy-cz#reply775294
Ano wish list funguje podobne, len niekdy si tam zakaznici pridavaju aj to co ich zaujima ale momentalne to este nechsu kupovat. Analyzou wishlistu sa da urobit backendova ponuka cez e-mail naprikald: "Vsimli sme si ze ste prejavili zaujemo o {titul, kategoria, zameranie} v predaji mame nasleovne tituly, ktore by vas mohli zaujimat bal...bla"
- uvadzam len ako jednu z moznosti.
...a nasiel som jednu chybku UI :)
V kroku dva pokladne je na vrchu systemove hlasenie "Objednavka jeste neni dokoncena...", ktore je oranzovo podfarbene a je tam ikonka s "!"
Volil by som ikonku info alebo "i" a neutralnejsiu farbu napriklad modru, teraz to vyzera ako chyba, alebo chybove hlasenie co nezodpoveda stavu, nakolko ide o informaciu.
15. 6. 2012 09:34:02
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-easybuy-cz#reply775293
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
15. 6. 2012 09:41:03
Ok, tak třeba se tam ten wishlist pak přidá, díky za tip. Co se týče té chybky, tak já bych to označil za feature :) Zpracováním je to varování (což je symbol vykřičníku i žlutá barva), pro chybu mám vyhrazený červený proužek. V tomto případě (přiznávám, že je to trochu berlička) jsem chtěl, aby lidé za každou cenu vnímali, že ještě nedokončili objednávku, takže jsem potřeboval něco výraznějšího, a modrá informační je u vnímání spíš volitelná (jako informace, kterou si člověk může přečíst když chce), což se sem nehodí, protože to musí vidět každý a varování si spíš přečte naprostá většina.
15. 6. 2012 09:41:03
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-easybuy-cz#reply775292
Toto mi nevyhovoris, hoc by si to obhajoval ako kolvek:)
Varovanie a chyba to nie je. Ako uzivatel som pri vyplnani neurobil ziadnu chybu a predsa to tak vyzera.(zvlast pri zenskom publiku moze dojst k nechcenej panike..)
Presne viem o co sa snazis, chces aby ludia objednavku "nezabudli odoslat". Ja keby som chcel klast na to doraz, urobil by som to pri pokuse opustit krok 2 bez odoslania ako vyskakovacie okno napriklad.
// V kazdom pripade je to na polemiku a nechem tu viest o tom diskusiu, len som povedal svoj nazor nechcem mat za kazdu cenu pravdu, ked tak PM. Dalo by sa to nalyzovat az po spusteni e-shopu tak ze by sa urobilo klasicke A/B testovanie stavu. Oznacil by sa event krok spat (klik na button) alebo back button browseru a vyhodnocovala by sa statistika pri dvoch variantach.
15. 6. 2012 09:57:21
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-easybuy-cz#reply775291
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
15. 6. 2012 11:45:56
Taky možnost - ale asi by to bylo už příliš násilné. A klidně polemiku veďme, tím spíš se přijde na nějaké nové nápady, a lepší řešení. Mě to nevadí, ale PM ti jdu napsat.
// Je pravda, že u toho upozornění není konkrétně napsáno ať jde uživatel dolů a potvrdí objednávku. Tam by to vyskakovací okno zřejmě fungovalo lépe. Popřemýšlím nad tím.
15. 6. 2012 11:45:56
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-easybuy-cz#reply775290
skraloupak
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
25. 7. 2012 13:14:49
tak tomuhle říkám kvalitní práce:) hodně poveděný
25. 7. 2012 13:14:49
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-easybuy-cz#reply775289
Martin Mussil
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 7. 2012 14:56:03
Skoro všechno se mi opravdu líbí. Říkám skoro, protože to co si nemůžu prostě odpustit je OBROVSKÝ searchbar v hlavičce! Jen mě zajímá co tě vedlo ho takto předimenzovat? Z estetického hlediska platí takové nepsané pravidlo že searchbar by neměl přesáhnout 3/4 velikosti loga. Tady si dovolím tvrdit, že je to možná aj větší než samotné logo. Ale nevím, možná to má nějaký netypický účel který nemohu rozkrýt. Na použitelnost to asi s největší pravděpodobností nebude mít vliv, ale já se osobně vyděsil :) Co se týče UI, použitelnosti a ostatních stránek tak nemám výhrady.
25. 7. 2012 14:56:03
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-easybuy-cz#reply775288
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit