Zadejte hledaný výraz...

Redesign e-shopu chytapust.cz

Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
19. 4. 2012 23:13:02
Blížím se do finále s dalším z tématických e-shopů, který se mi podařilo ukořistit, a jdu s šupinami na trh. Mám momentálně se zákazníkem menší "konflikt", a to sice že se mu líbí víc rozpracovaná skica svojí jednoduchostí, zatímco já preferuji plný návrh - níže uvidíte o co jde. A on sám navrhl ať to sem dám na posouzení obojí, co se vám líbí víc - nejdřív máte můj finální návrh, a pak zjednodušený návrh, de facto původně skica.
Několik poznámek - opravdu hodně jsem řešil tématickou grafiku. Nejde o klasický stereotypní rybářský e-shop, a pokud je něco upozaděné (jako na hlavní straně výhody e-shopu), tak je to v zájmu co největší přehlednosti - nějak jsem musel rozdělit co bude výrazné a co ne. E-shop bude mít jiné logo, které je aktuálně používané, z pochopitelných důvodů, už je zažité - nicméně já jsem většinu času pracoval s vlastnoručně narychlo zhotoveným, aby mě to druhé nerozptylovalo. Košík má jednotlivé kroky přizpůsobené systému simplia.cz, jinak bych ho zpracoval trochu jinak, nedával bych jako první krok hned vyplnění všech údajů, ale nejprve potvrzení zboží a až teprve potom přechod k objednávce.
Kompletní návrh:
Hlavní strana
Kategorie
Detail (ještě rozpracovaný)
Košík krok 1
Košík krok 2
Košík krok 3
Obsahová podstránka
Zprávy od vody
Zprávy od vody - detail
Hlavní strana se skutečným logem
Zjednodušený návrh (se skutečným logem):
Hlavní strana
19. 4. 2012 23:13:02
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-chytapust-cz#reply756475
Vilem
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
19. 4. 2012 23:25:39
Tak toto je skvělé! Za mě hlasuju rozhodně pro dokončený návrh.
Vadí mi dvě drobnosti:
1) Ta tvoje světle žlutá, kterou tak rád používáš. Ve většině případů (a tady zrovna jo) mi přijde opravdu škaredá. (oranžovo žlutá, co je třeba ve slidu se mi líbí, jde mi jen o tu světle žlutou v podstránkách)
2) Tlačítko "zobrazit" u košíku – světle zelená čára (odlesk) by měl být spíš nahoře, než dole, takhle to působí trochu divně.
19. 4. 2012 23:25:39
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-chytapust-cz#reply756474
Hroznej název, chvíli jsem nad ním dumal, děs.
Líbí se mi víc propracovanější verze, to dřevo je fajn. Logo od tebe je mnohem lepší (až na to, že jsi mohl slova rozdělit, aby se lépe četla), než stávající, i jeho aplikace na webu jsou povedený.
Jsou tam drobnosti, který bych vytkl, ale nestojí za řeč, celkově chválím, u mě dobrý.
Ha! Konečně jsem narazil na typo chybku (a můžu s klidem usnout): 6% se čte jako šestiprocentní, 6 % jako šest procent, takže v tom slidu je to špatně :P
19. 4. 2012 23:27:26
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-chytapust-cz#reply756473
Určitě ta finálnější verze, dřevo je moc fajn. Čistá hnědá ve skice nic moc.
Mě se naopak ta žlutá líbí
19. 4. 2012 23:34:02
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-chytapust-cz#reply756472
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
19. 4. 2012 23:41:17
Napsal vodička;786609
Hroznej název, chvíli jsem nad ním dumal, děs.
Mě to tak hrozné nepřijde, je to přesně to co dělá cílovka, tak proč ne?
Napsal vodička;786609
Ha! Konečně jsem narazil na typo chybku (a můžu s klidem usnout): 6% se čte jako šestiprocentní, 6 % jako šest procent, takže v tom slidu je to špatně :P
Dostal jsi mě, stydím se :D
19. 4. 2012 23:41:17
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-chytapust-cz#reply756471
Jan Dvořák
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
19. 4. 2012 23:44:49
Žlutá se mi naopak líbí. Ty buttony na bílém pozadí jsou ok, na tmavém bych border nepoužíval.
Dřevo je pěkný, tak proč ne..:)
19. 4. 2012 23:44:49
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-chytapust-cz#reply756470
Vilem
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
19. 4. 2012 23:53:45
Nevím, jestli oba myslíme tu samou, radši jsem to specifikoval. (Myslím tu světle žlutou na podstránkách, ne tu, co je třeba u slideru. Ale asi jsem vážně v menšině.
19. 4. 2012 23:53:45
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-chytapust-cz#reply756469
Jasně, ale když to čtu dohromady jako chytapust, tak čtu všechno možný a hned nevím, o co jde. Třeba reklama na autě, nebo kdekoli jinde, kde máš jen chvilku na první pohled je to nevhodný.
Ale to už jsem OT.
20. 4. 2012 00:45:09
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-chytapust-cz#reply756468
matusy
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
20. 4. 2012 01:07:47
Bez debaty rozhodne komplet verzia...Niektoré prvky sa mi síce viac páčia na zjednodušenej ( buttony gardien+stroke vyzerajú na moj vkus moc technicky - detail ) , ale ako celok určite kompletná verzia... pekná práca :)
20. 4. 2012 01:07:47
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-chytapust-cz#reply756467
jakožto rybáře (teď nepříliš aktivního) jsi mne potěšil :)
Design se mi líbí, rozhodně nadprůměr v oboru rybářských shopů. Co bych vytkl:
  • http://lefiath.cz/temp/156-detail2.png - nelíbí se mi to dřevěné zvýraznění v menu. V headeru fajn, do menu mi to vůbec nesedí, vypadá to tam divně.
  • šílené nepřehledné menu - problém většiny rybářských e-shopů. Nepřehledná spousta odkazů, ve kterých je složité se orientovat. Vím ale, že s tím asi nic udělat nemůžeš a není to tvoje chyba
jinak chválím, dobrá práce
Z těch dvou variant bych volil kompletní (dřevěnou) verzi.
20. 4. 2012 02:12:59
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-chytapust-cz#reply756466
V žádném případě bych nebral tu skicu, finální návrh je fakt povedený :)
Škoda, že nemůžeš využít to logo, které jsi udělal ty, pokud rozdělíš/barevně rozlišíš písmena, tak se mi líbí mnohem víc a i z hlediska použitelnosti se mi zdá lepší.
Jinak co se týče názvu, jak někdo nahoře psal, si myslím, že je to dobrý název. Chytapust.cz ... dobře se to pamatuje a vzhledem, že lidi kteří tam budou chodit jsou rybáři dělající to pro zábavu (opravdu tu rybu chytí a pak zase pustí), tak v tom nevidím vůbec žádný problém, spíše naopak :)
20. 4. 2012 06:19:22
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-chytapust-cz#reply756465
polakpet
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 4. 2012 08:14:57
Zdravíčko Peťane.
dobrá práce. První dobrá od návrhu virushky. Přidávám se k názoru, že plná verze je lepší, že tvé temp-logo je lepší a že se dřevo jako zvýraznění do menu nehodí(tam opravdu jen solid barvu).
Navíc mám jednu připomínku: Časově omezená akce je podle mě absolutně zabitá svým umístěním u samotné patičky hlavní stránky. Jestli si bez něčeho dokážu web představit, tak raději bez slideru. Časově omezená akce je v mých očích něco absolutně zajímavého a jedinečného. Pecka akce. U spodku hlavní stránky, pod novinkama a zprávama z vody, tam to moc lidí nenajde. Tohle musí bít do očí na první pohled. Pro mě jasné umístění: Místo slideru(přestože v tomto konkrétním návrhu dovedu pochopit význam slideru na své pozici).
V detialu zprávy od vody se mi nelíbí horní supertlačítko "přidat vlastní zážitek". Asi je cílem dostat to na oči, ale mě to ruší. Díky vrchnímu supertlačítku "přidat vlastní zážitek" je stránka méně přehledná. Když už by mělo být nahoře, vytáhl bych jej možná na úroveň drobečkové navigace s přesahem mimo hlavní segment?(to by ale asi zase tahalo pozornost až vůbec - osobně doporučuju se rozhodnout, jestli to má táhnout pozornost(skoro za každou cenu) nebo to není tak důležité a nemusí tam být vůbec).
To je však už hledání drobností, protože na tak dobré práci se nic jiného ani dělat nedá:-)
P.S.: nejhorší na celém webu jsou ty fotky z fotobanky. měl bys se stydět! :-D
20. 4. 2012 08:14:57
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-chytapust-cz#reply756464
Ahoj Petře,
moc se mi to líbí už jsem to viděl a i předtím se mi to líbilo, ale teď bych měl pár výhrad. Začnu, že se mi líbí logo zadavatele, není to žádná grafická pecka, ale je to to co od rybářského obchodu očekávám. Tvé logo je graficky pěkné, čisté, ale stejné jako spousta další ničím zvláštním se neodlišuje a proto doufám, že klient využije své logo. Hezky dokonce i zapadá do grafiky obchodu. Na mě to působí opravdu dobře.
První věc co mě zaujala je s DPH zdá se mi, že je to docela namačkané na ceně, druhá věc je, že by bylo vhodné v případě spuštění akce aby někde byla v náhledu uvedena přeškrtnutá cena původní. Lidé to mají rád, dobře to na ně působí a podporuje to prodej a evokuje to, že a akce je opravdová. Stejně tak bych možná doporučil nějakou informací - 23 % a podobně, opět to na lidi dobře působí a donutí je to na produkt kliknout.
Dále pak v detailu se mi nějak nezdá vzorek toho dřeva na pozadí té karty produktu. To světlé dřevo nepůsobí dobře (subjektivní) a tlačítko koupit je fajn, že je velké, ale možná trochu přehnaně. A poslední věc, košík mi přijde málo výrazný, pro nezkušené uživatele. Mohou možná trochu tápat.
Jinak se mi moc libí finální dokončená verze. Rozhodně zjednodušenou nebrat.
20. 4. 2012 09:30:43
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-chytapust-cz#reply756463
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
20. 4. 2012 10:07:49
Na pár detailů s emi velice líbí první plná verze návrhu. Smekám, protože je velice povedená. Ta zjednodušená ne. Ale to asi tím, že jsem napmlsanej tou plnou verzí :-) Ta nemá prostě chybu. :-)
20. 4. 2012 10:07:49
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-chytapust-cz#reply756462
Martin
verified
rating uzivatele
20. 4. 2012 10:37:54
moc pěkný design
20. 4. 2012 10:37:54
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-e-shopu-chytapust-cz#reply756461
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit