Zadejte hledaný výraz...

Realny pocet hodnoticich – overeno zakazniky?

MyNameIsJAck
verified
rating uzivatele
26. 8. 2012 10:54:32
jaké procento zákazníku přibližně hodnotí ověřeno zákazníky?
26. 8. 2012 10:54:32
https://webtrh.cz/diskuse/realny-pocet-hodnoticich-overeno-zakazniky/#reply800808
0.5-1% to je u mna, taky priemer (vzorka 6 e-shopov)
26. 8. 2012 11:12:33
https://webtrh.cz/diskuse/realny-pocet-hodnoticich-overeno-zakazniky/#reply800807
MyNameIsJAck
verified
rating uzivatele
26. 8. 2012 11:21:54
formulář který přijde na email.. máte jen max 1 procento? wow
26. 8. 2012 11:21:54
https://webtrh.cz/diskuse/realny-pocet-hodnoticich-overeno-zakazniky/#reply800806
Pokial o to zakaznikov priamo nepoziadame, alebo inak nemotivujeme je to v priemere 1 zo 100.
26. 8. 2012 11:35:35
https://webtrh.cz/diskuse/realny-pocet-hodnoticich-overeno-zakazniky/#reply800805
MyNameIsJAck
verified
rating uzivatele
26. 8. 2012 11:53:50
takže nejjde o emailové sdělení ? zajímala by mě konverze právě přes email každému zákazníkovi
26. 8. 2012 11:53:50
https://webtrh.cz/diskuse/realny-pocet-hodnoticich-overeno-zakazniky/#reply800804
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 8. 2012 11:57:33
Za poslední měsíc prvozu,: 60 objednavek 2 hodnoceni, nikoho k napsání nevybizím.
Konkurence má hodnocení každej den a ještě celý opěvný romány.
Nechávám to na zákaznících o to větší mám z každého hodnocení radost.
Jediný co možná udělám, je to, že napíšu mail jednomu klukovi co ode mě bral zboží osobně, kecali jsme asi 20 minut...jestli mu přišlo vybídnutí k hodnocení na mail. Zdá se mě, že možna to není uplne v pořádku a ne všem to dojde.
Jinak na Heurece by nebylo špatný vidět poměr hodnocení k objednávkám... myslím, že tam nic takového není.
Je jasný, že Heureka nemůže postihovat obchody, který mají hodnoceni skoro na každou objednávku , pokud jsou z jiné IP, ale aspoň by tímto mohli trošku napovědět.
26. 8. 2012 11:57:33
https://webtrh.cz/diskuse/realny-pocet-hodnoticich-overeno-zakazniky/#reply800803
takže nejjde o emailové sdělení ? zajímala by mě konverze právě přes email každému zákazníkovi
Akoze nie ? Ved presne na to som odpovedal. Pokial to nechavame len cisto na rozhodnuti zakaznika je to v tom rozpati.
Da sa tomu "pomoct" ak sa trackuju nakupy z Heureky, mozete o vyplnenie hodnotenia dodaocne poziadat zakaznika este sam ako e-shop, osobne a pripadne ho k tomu nejak motivovat.
26. 8. 2012 13:23:17
https://webtrh.cz/diskuse/realny-pocet-hodnoticich-overeno-zakazniky/#reply800802
Roni
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
26. 8. 2012 15:04:23
Tak teď jsem si to počítala a mně se návratnost hodnocení versus objednávky pohybuje za poslední tři měsíce cca 20 %, dlouhodobě tak 18-19 % (sama jsem tím číslem trochu překvapená, tipovala jsem tak 10-15 %). Já jsem si nasadila Ověřeno zákazníky a prostě jsem to pak už vůbec nijak neřešila. Takže Patriku to 1 % mi přijde docela fakt málo...
Nicméně - myslím, že strašně záleží na cílové skupině zákazníků. A možná trochu i jak s nimi komunikujete (čím osobnější přístup, více komunikace, tím větší šance na to, že to hodnocení napíší).
MyNameIsJAck: pokud teprve začínáte, tak to tolik neřešte, ono to začne postupně naskakovat samo, jak se rozjedete víc...
A můj malý tip, co si myslím, že taky trochu může napomoci : já přidávám do každé objednávky malý dáreček aniž bych to předem avizovala, či kdekoliv na e-shopu zmiňovala. Ten dáreček vím, že určitě má cílovka využije a bude se ji líbit (mám zpětnou vazbu), nejedná se o nějaké propisky apod. Jelikož jsou lidi líní sami psát pak mail jako poděkování (já bych taky byla :-) ), tak máte spíše šanci, že alespoň odťuknout to hodnocení, které jim pak na mail naskočí...
O tom, že ale zákazník musí být spokojený se zbožím, že mám vše skladem, musí mít pocit, že je dostatečně infomován atd. se nezmiňuji, to je samozřejmostí. Protože pokud někdo určitě píše hodnocení, tak to jsou naštvaní zákazníci :-) Hodně úspěchů !
26. 8. 2012 15:04:23
https://webtrh.cz/diskuse/realny-pocet-hodnoticich-overeno-zakazniky/#reply800801
Dominik Najman
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 8. 2012 21:09:53
Napsal MyNameIsJAck;836553
jaké procento zákazníku přibližně hodnotí ověřeno zákazníky?
U mě se to pohybuje kolem 8-10%. A z toho zhruba půlka napíše textovou recenzi a ne jen procentuelní hodnocení.
26. 8. 2012 21:09:53
https://webtrh.cz/diskuse/realny-pocet-hodnoticich-overeno-zakazniky/#reply800800
MyNameIsJAck
verified
rating uzivatele
27. 8. 2012 12:59:47
podle heureky 30 procent .. jen pro info
27. 8. 2012 12:59:47
https://webtrh.cz/diskuse/realny-pocet-hodnoticich-overeno-zakazniky/#reply800799
upir_spike
verified
rating uzivatele
28. 8. 2012 13:16:05
5% max ..no ale i tak to udělá 10recenzí denně..ale je to škoda
28. 8. 2012 13:16:05
https://webtrh.cz/diskuse/realny-pocet-hodnoticich-overeno-zakazniky/#reply800798
meo
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
29. 8. 2012 12:12:58
u nás cca 3% - osobně se moc nedivím, sám to vyplňuju jen když jsem extrémně nespokojený, kdybych měl každý nákup vychvalovat, tak bych se z toho zbláznil
29. 8. 2012 12:12:58
https://webtrh.cz/diskuse/realny-pocet-hodnoticich-overeno-zakazniky/#reply800797
Dřív bylo hodnocení daleko více. Dnes mi připadá, že lidem chodí toto hodnocení z každého eshopu a unavuje je to vyplňovat.
3. 11. 2012 16:21:54
https://webtrh.cz/diskuse/realny-pocet-hodnoticich-overeno-zakazniky/#reply800796
U nás okolo 30% ale to musíme zákazníky "motivovat" malým dárečkem za hodnocení. Ale musím říci, že investice dáreček 15,- + 10,- známka se fakt vyplatilo. Hned to poskočilo z cca. 10-15%, takže dárečky jsou možné řešení. :-) Zadarmo ani kuře nehrabe (zákazník nehodnotí). :-) :-) :-)
4. 11. 2012 22:48:18
https://webtrh.cz/diskuse/realny-pocet-hodnoticich-overeno-zakazniky/#reply800795
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit