Zadejte hledaný výraz...

Psí salon – marketing – poraďte

luczinka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 7. 2012 11:24:27
Ostatní veteriny nespolupracují protože třeba nemají prostory, ale na většině stříhání již mají.
Slevové akce různě zkouším.
Souhlasím s tím že právě mnoho lidí jsou zvyklí již někam chodit a to samé i pes a nechtějí měnit. Ale je to různé, někteří koukají na cenu, někteří na střih a jiní zase na lokalitu aby to měli blízko.
Letáky dávat do ruky přímo pejskařům chci určitě zkusit a vezmu si na to sebou i svého psa.
Do zverimexů atd letáky dávám.
Jinak co se týče vzhledu salonu - dveře atd.. tak nevím kdy jsi to viděl, dříve dveře nebyly ani natřené a opravdu to bylo hrozné, ale ted to mám natřeno a mám tam boční cedule s nápisy a stojan mam také. Tam bohužel nevím co víc s tím udělat, jelikož to mám jen pronajaté nechci tam investovat vysoké částky např. právě do dveří. A otevřené dveře mít nemohu když stříhám utekl by mi pes.
Jinak lidé co mají chovné stanice si často stříhají sami, nedoplatili by se jinak. A i teď se mě občas někdo zeptá kolik stojí výbava a že by chtěli ušetřit a stříhat si doma sami.
A zamšřit se na tuto lokalitu chci proto, protože je to jedno z největších sídlišť v HK, je tu mraky psů a je škoda sem tahat lidi z druhého konce města když můžu ty nejbližší.
25. 7. 2012 11:24:27
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte/strana/2#reply788419
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
25. 7. 2012 11:39:23
Ještě může stát za úvahu další věc. Pokud máš prostory, proč nerozšířit působnost o prodej krmiva a potřeb pro psy, plus nabídka hlídání psů, pokud máš čas apod.. Zvyšuje se možnost na větší návštěvnost, větší prodeje na všech frontách a můžeš to provozovat i jako eshop.....Jen k úvaze ,)
25. 7. 2012 11:39:23
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte/strana/2#reply788418
luczinka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 7. 2012 11:50:58
E-shop mám, na něm se pracuje, teprve tam bude sortiment atd, ale prodej přímý tam moc nejde, nějaké zboží tam mám, ale lidé bud výbavu mají nebo to nakupují spíš v obchodních domech či na internetu. Vím i od majitele sítě zverimexů v HK, že měl v této lokalitě pobočku a také ji zavřeli.
Prostory větší nemám, nezvládla bych nájem zatím, ale uvažovala jsem o tomto do budoucna - rozšíření o prodejnu a hlídání psů. Připravuju i novou službu - masáže psů, ale to chvíli ještě potrvá.
25. 7. 2012 11:50:58
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte/strana/2#reply788417
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 7. 2012 12:10:53
Člověk by měl dělat jednu věc a pořádně. Tenhle styl podnikání je cesta do pekel - být ve všem podprůměrný. Je pravda, že už k tomu ale směřuje spousta lidí - když jsem automechanik tak dělám pojistky, mam pneuservis, čistím interiéry, lakuju a občas dotáhnu nějaké auto na objednávku. Všecko to dělám v jedné ušmudlané dílně a na vše jsem sám a všecko umim tak napůl.
Napsal astrolog;823266
Ještě může stát za úvahu další věc. Pokud máš prostory, proč nerozšířit působnost o prodej krmiva a potřeb pro psy, plus nabídka hlídání psů, pokud máš čas apod.. Zvyšuje se možnost na větší návštěvnost, větší prodeje na všech frontách a můžeš to provozovat i jako eshop.....Jen k úvaze ,)
25. 7. 2012 12:10:53
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte/strana/2#reply788416
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
25. 7. 2012 12:43:53
Roubalík - to co píšeš, je polopravda, nebo pololež, stačí si vybrat :). Mícháš částečně jablka s hruškama a nemáš pravdu. Musíš rozlišovat oblasti a témata. Čištění interiéru jako samostatná služba dneska v podstatě neexistuje a je vždy součástí autoservisu, nebo aspoň téměř vždy. Lakovna je lakovna, pojištění je pojištění, to souhlasím a nemíchal bych to. Jenže to co jsem navrhoval, je jedna oblast, která spolu souvisí. Je to stejně tak přirozené, jako když autoservis má i pneuservis a čištění interiérů aut. Ale kdo se věnuje kynologii a miluje psy, není důvod, proč by nenabízel komplexní služby. Lidé dnes často preferují kompletní dodávku a pokud je někdo spokojený, tak si od Tebe vezme jak krmivo, tak trvalou na pudla :) Nota bene, pokud psí kadeřnictví vyplňuje pouze např. 1/4 času, tak nevidm důvod, proč nedělat ještě něco dalšího, zejména když to souvisí s tématem.
A na závěr snad jen jedna poznámka, kterou si vážně nemůžu odpustit - uvědom si, že pokud možná ty osobně nezvládneš větší spektrum schopností a znalostí (a z příspěvku to na mě tak působí, ale rád se budu plést), tak to není případ každého. Takže podobné paušalizace, kterým chybí hlubší souvislosti, jsou opravdu mimo mísu ,)
25. 7. 2012 12:43:53
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte/strana/2#reply788415
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 7. 2012 13:58:20
Je to věc názoru, ale já bych si u kadeřnice rohlíky nekupoval, i když možná do roka v Tesko budou prodavačky za chlebama stříhat hlavy. ( asi to nejde srovnat protože k prodeji žrádla pro psy je potřeba dost široké vzdělání, k prodeji rohlíků asi ne )
Na tohle si musí přijít každý sám a přiznat si, že nedokáže všechno. Já si to přiznat umím a proto chodím k odborníkům. Dělat eshop, salón a prodej krmiv prostě v jednom člověku nejde - nedokážete ten servis dát ve všech oblastech a takovéto podnikání je jenom o servisu. Vždy něco strádá. Já bych 3 / 4 času investoval do fungování salónu než kupování / studování a rozvažování pytlů.
25. 7. 2012 13:58:20
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte/strana/2#reply788414
Napsal Michal Horňák;823141
Od konkurence se zákazník v tomto oboru přetahuje obtížně - naprostá většina majitelů psů chodí do stejného salonu z důvodu, že pes je na konkrétní místo navyknutý ... majitel navíc ví, jak daná psí kadeřnice stříhá a jak se celkově ke psovi chová. Do neznámého prostředí se nikomu moc nechce. Výše cen, umístění a vybavení provozovny, atp. v tomto případě nehraje vůbec žádnou roli.
^^ Toto.
Zřejmě nenajdete způsob, jak nárůst klientů dramaticky ovlivnit, protože ve službách více než kde jinde záleží především na doporučení mezi lidmi a ti jsou v oblasti služeb dost konzervativní. Když jsou někde spokojeni, nebudou chodit jinam. Cena ve vašem případě není podstatná, na psech lidé nešetří a jde jim především o kvalitu.
Ohledně obchodů se zvířecími potřebami ve vašem okolí - zkuste navázat užší spolupráci. Nespokojte se s položenými letáky na pultu, zkuste to ukecat na vkládání letáku ke zboží do tašek. Pokud tašky/pytlíky nemají, nechte vyrobit vlastní, klidně s logy obou podniků a dodávejte je zdarma do obchodu.
25. 7. 2012 14:30:16
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte/strana/2#reply788413
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 7. 2012 14:37:05
Napsal Ondřej Veřtát;823399
^^ Toto.
Zřejmě nenajdete způsob, jak nárůst klientů dramaticky ovlivnit, protože ve službách více než kde jinde záleží především na doporučení mezi lidmi a ti jsou v oblasti služeb dost konzervativní. Když jsou někde spokojeni, nebudou chodit jinam. Cena ve vašem případě není podstatná, na psech lidé nešetří a jde jim především o kvalitu.
Ohledně obchodů se zvířecími potřebami ve vašem okolí - zkuste navázat užší spolupráci. Nespokojte se s položenými letáky na pultu, zkuste to ukecat na vkládání letáku ke zboží do tašek. Pokud tašky/pytlíky nemají, nechte vyrobit vlastní, klidně s logy obou podniků a dodávejte je zdarma do obchodu.
Nejlépe ukecat prodavačku / majitele na osobní doporučení. Lidi se ve zverimexu ptají - je to takové infocentrum pro psy. Naprostý souhlas.
25. 7. 2012 14:37:05
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte/strana/2#reply788412
luczinka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 7. 2012 15:51:28
Napsal Ondřej Veřtát;823399
^^ Toto.
Zřejmě nenajdete způsob, jak nárůst klientů dramaticky ovlivnit, protože ve službách více než kde jinde záleží především na doporučení mezi lidmi a ti jsou v oblasti služeb dost konzervativní. Když jsou někde spokojeni, nebudou chodit jinam. Cena ve vašem případě není podstatná, na psech lidé nešetří a jde jim především o kvalitu.
Ohledně obchodů se zvířecími potřebami ve vašem okolí - zkuste navázat užší spolupráci. Nespokojte se s položenými letáky na pultu, zkuste to ukecat na vkládání letáku ke zboží do tašek. Pokud tašky/pytlíky nemají, nechte vyrobit vlastní, klidně s logy obou podniků a dodávejte je zdarma do obchodu.
S těmi letáky do tašek nebo igelitkami je to velmi dobrý nápad. Zverimexy s žádným salonem nespolupracují takto přímo, jediné co je že mají nástěnky kam si dávám leták já i konkurence. Ale tohle zkusim fakt fajn nápad.
---------- Příspěvek doplněn 25.07.2012 v 15:52 ----------
Napsal hampl.david;823154
Ahoj Lucko.
Jelikož můj bratr bydlel ve vchodě hned vedle tvého salonu, tak jsem si ho nemohl nevšimnout. Nevím jak je to teď, ale v době cca. před rokem to na mě působilo jako by bylo stále zavřeno. V podstatě jenom dveře ve zdi domu. Nulová propagace směrem ven. Kdybych měl psa, tak bych asi neměl odvahu vzít za kliku.
Jinak co se týče vzhledu salonu - dveře atd.. tak nevím kdy jsi to viděl, dříve dveře nebyly ani natřené a opravdu to bylo hrozné, ale ted to mám natřeno a mám tam boční cedule s nápisy a stojan mam také. Tam bohužel nevím co víc s tím udělat, jelikož to mám jen pronajaté nechci tam investovat vysoké částky např. právě do dveří. A otevřené dveře mít nemohu když stříhám utekl by mi pes.
25. 7. 2012 15:51:28
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte/strana/2#reply788411
luczinka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 7. 2012 15:57:17
Ohledně obchodů se zvířecími potřebami ve vašem okolí - zkuste navázat užší spolupráci. Nespokojte se s položenými letáky na pultu, zkuste to ukecat na vkládání letáku ke zboží do tašek. Pokud tašky/pytlíky nemají, nechte vyrobit vlastní, klidně s logy obou podniků a dodávejte je zdarma do obchodu.
Super nápad, letáky nebo igelitky nebo cokoliv. To zkusím, takový typ spolupráce se zverimexy tu nikdo nemá a fungovat by to mohlo.
25. 7. 2012 15:57:17
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte/strana/2#reply788410
Jan Stejskal
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
26. 7. 2012 00:11:03
---------- Příspěvek doplněn 26.07.2012 v 00:17 ----------
Napsal Ondřej Veřtát;823399
^^ Toto.
Cena ve vašem případě není podstatná, na psech lidé nešetří a jde jim především o kvalitu.
To ani vzádleně není pravda. Kdyby dbali na kvalitu, nekupují podřadná granulovaná krmiva a jiné svinstvo. Navíc pokud má někdo psů více, nemůže si dovolit krmit žrádlem za 2 000 měsíčně na psa. Stejně tak si nemůže dovolit nechat všechny ostříhat za takovou částku. Cena hraje významnou roli. Například veterináři mají obvykle 2-3 cenové kategorie a podle odhadu vaší sociální situace vám také účtují za své služby. Je tedy možné, že za vyšetření někdo zaplatí 150 a někdo jiný 300.
26. 7. 2012 00:11:03
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte/strana/2#reply788409
Jan Stejskal
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
26. 7. 2012 00:30:04
Napsal rouballik;823382
Je to věc názoru, ale já bych si u kadeřnice rohlíky nekupoval, i když možná do roka v Tesko budou prodavačky za chlebama stříhat hlavy. ( asi to nejde srovnat protože k prodeji žrádla pro psy je potřeba dost široké vzdělání, k prodeji rohlíků asi ne )
Na tohle si musí přijít každý sám a přiznat si, že nedokáže všechno. Já si to přiznat umím a proto chodím k odborníkům. Dělat eshop, salón a prodej krmiv prostě v jednom člověku nejde - nedokážete ten servis dát ve všech oblastech a takovéto podnikání je jenom o servisu. Vždy něco strádá. Já bych 3 / 4 času investoval do fungování salónu než kupování / studování a rozvažování pytlů.
Možná vy nedokážete dělat ani jednu věc dobře, jiní lidé to zvládají. A zrovna nákup a prodej je velmi snadná činnost, v tomto konkrétním případě jistě nezabere více než hodinu denně.
---------- Příspěvek doplněn 26.07.2012 v 00:32 ----------
Napsal rouballik;823238
S pudlem na cvičák?
A co je na tom divného? Každý pejskař by měl být natolik zodpovědný, aby dopřál svému psovi výchovu a alespoň základní poslušnost. Pokud majitel není schopen svého psa ani přivolat, neměl by ho mít.
26. 7. 2012 00:30:04
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte/strana/2#reply788408
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 7. 2012 08:58:27
Pane Stejskal očividně máme jiný názor na věc a naše diskuze již je pro toto téma bezpředmětná - PM
26. 7. 2012 08:58:27
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte/strana/2#reply788407
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit