Zadejte hledaný výraz...

Psí salon – marketing – poraďte

luczinka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 7. 2012 20:06:14
Prosím o rady ohledně mého salonu na stříhání psů. Potřebuju tipy jak získat nové zákazníky. V lokalitě kde mám salon je mnoho potencionálních zákazníků, kteří o mě nevědí ani po dvou letech co tam jsem a chodí ke konkurenci. Na internetu jsem na prvních pozicích. V lokalitě jsem párkrát roznášela letáky nebo i vylepovala, zkoušela jsem i slevomat a hyperslevy, ale tam to využili spíš kvůli ceně a jednorázově. Ale nějaká návratnost je. Většina lidí ke mě přijde bud z webu nebo na doporučení. Reference mám dobré. Jakým způsobem se mám dostat do podvědomí lidí z nejbližšího okolí? Je to velké sídliště a spousta psů.
24. 7. 2012 20:06:14
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte#reply788434
luve88
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
24. 7. 2012 20:13:28
Co nějaká spolupráce s veterinární ordinací? Nebo alespoň reklama ve veterinární ordinaci.
24. 7. 2012 20:13:28
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte#reply788433
Dobrý den,
můžete nám prozradit alespoň přibližnou lokalitu?
24. 7. 2012 20:17:16
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte#reply788432
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 7. 2012 20:25:40
Takže by jsi chtěla sehnat zákazníky hlavně z toho sídliště?
24. 7. 2012 20:25:40
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte#reply788431
enzo
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
24. 7. 2012 20:36:12
Zajímalo by mě proč zakaznici chodi ke konkurenci? Konkurence tam působí dele, nebo ma lepší ceny nebo "vzhlednější salon" na o trochu lepším místě? V čem podle tebe je problem-rozdil ty a konkurence?
24. 7. 2012 20:36:12
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte#reply788430
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 7. 2012 20:40:07
Rodiče provozují zverimex a s takovými salóny spolupracují - přeposílají celkem velké množstvi zákazníků - bezplatně (protislužbou).
24. 7. 2012 20:40:07
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte#reply788429
Dominique
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
24. 7. 2012 21:11:45
Doporucuji vyjit mezi lidi a ostych zahodit.
Urcite jako profesional vidis vsude psy, kteri tvoje sluzby zkratka potrebuji.
Kdyz jsou lidi nerozhodni, tak mi casto pomohlo to, ze jsem zkratka za ty lidi rozhodoval ja.
Pro udrzeni zakazniku by bylo dobre jim rovnou davat terminy na dalsi strihani atd. Lekari na to maji svoje karticky a ty lidi vzdycky prijdou.
24. 7. 2012 21:11:45
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte#reply788428
Jirka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 7. 2012 21:20:53
Já bych si nechal udělat reklamu na pytlíky na psí exkrementy a rozdával je.
24. 7. 2012 21:20:53
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte#reply788427
luczinka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 7. 2012 21:24:34
Lokalita je Hradec Králové, na jednom z největších sídlišť - Moravské předměstí.
viz: http://strihanipsu-hk.cz/kontakt/
Většina veterin v HK má vlastní stříhání a ostatní nechtějí. (zmapováno)
Ke konkurenci chodí, protože konkurence tu je už roky a jsou tam zvyklí. Pokud někdo přijde od konkurence ke mně, většinou už u mě zůstane. Většina klientů je spokojena a dá o mě vědět dále, ale problem je, že tento nárůst pro mě není dostatečný. Salon provozuji třetí rok, klientela se stále rozrůstá, ale stále to není dostačující. Vím že potenciál tu je protože některé salony nebo veteriny mají i měsíc dopředu objednáno.
24. 7. 2012 21:24:34
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte#reply788426
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 7. 2012 21:31:11
Z jakého důvodu s Vámi nikdo nechce spolupracovat? Nemají zájem o zákazníky / peníze ?
Napsal luczinka;823095
Lokalita je Hradec Králové, na jednom z největších sídlišť - Moravské předměstí.
viz: http://strihanipsu-hk.cz/kontakt/
Většina veterin v HK má vlastní stříhání a ostatní nechtějí. (zmapováno)
Ke konkurenci chodí, protože konkurence tu je už roky a jsou tam zvyklí. Pokud někdo přijde od konkurence ke mně, většinou už u mě zůstane. Většina klientů je spokojena a dá o mě vědět dále, ale problem je, že tento nárůst pro mě není dostatečný. Salon provozuji třetí rok, klientela se stále rozrůstá, ale stále to není dostačující. Vím že potenciál tu je protože některé salony nebo veteriny mají i měsíc dopředu objednáno.
24. 7. 2012 21:31:11
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte#reply788425
enzo
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
24. 7. 2012 21:32:58
V tomto jsem laik, ale často je to o cene, kvalitě služeb. V tvem pripade je trosku mínus to že jsi tam přišla pozdeji. Možnosti jak je "přetahnout" bude jistě však několik a možna to chce prostě i jen svůj čas. Pomalu ale jistě. Nevím zda si muzes dovolit napr.nejake slevove akce napr. každe 5te strihani(navsteva zdarma), zkus nakombinovat vice vyhod pro zakazniky ne jen např.jednu(tzn.za nižší cenu jim nabídni víc), měj asp.větší propagaci do začátku, bud mila a davej dárky a pozitivní energii :-)
Toto je však zajímave: Pokud někdo přijde od konkurence ke mně, většinou už u mě zůstane. stačí je tedy k sobě jen nějak na něco nalakat
24. 7. 2012 21:32:58
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte#reply788424
Michal Hornak
verified
rating uzivatele
24. 7. 2012 23:47:39
Od konkurence se zákazník v tomto oboru přetahuje obtížně - naprostá většina majitelů psů chodí do stejného salonu z důvodu, že pes je na konkrétní místo navyknutý ... majitel navíc ví, jak daná psí kadeřnice stříhá a jak se celkově ke psovi chová. Do neznámého prostředí se nikomu moc nechce. Výše cen, umístění a vybavení provozovny, atp. v tomto případě nehraje vůbec žádnou roli.
- Roznášení/vylepování letáků je v tomto případě neefektivní forma reklamy - drtivá většina lidí je nečte, kdo je čte -> nemá psa, kdo čte a má psa -> chodí ke konkurenci, atp. V konečné fázi dokážeš oslovit pouze několik jedinců a to stále ještě není zárukou, že k tobě přijdou. Když používat offline marketing, je zapotřebí to dělat cíleně - tedy udělej si pár procházek po sídlišti a každému člověku se psem dej leták do ruky. Pokud navíc nabídneš na první ostříhání u tebe slevu, bylo by zvláštní kdyby se někdo nechytil. Člověk venčící psa navíc většinou moc nikam nespěchá - je tedy možnost ho nějakým způsobem verbálně zpracovat.
- Slevomaty v tomto případě fungovat mohou - je ale zapotřebí lidi nějakým způsobem motivovat k další návštěvě (např. pokračující menší slevou při druhé návštěvě, třetím ostříháním zdarma, atp).
- Spolupráce s veterinární ordinací formou doporučování/umístění vizitek/letáků je určitě na místě - vlastní stříhání určitě nenabízejí všechny. I kdyby se ti podařilo dostat na svou stranu jednu jedinou - je to úspěch.
- Nezapomínej na spolupráci se zverimexy, prodejnami krmiv, atp. - jejich provozovny jsou pro umístění reklamních materiálů jako dělané.
24. 7. 2012 23:47:39
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte#reply788423
Jan Stejskal
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
25. 7. 2012 01:04:28
Ono je potřeba se zamyslet nad tím, kdy ti pejskaři jdou nechat psa upravit. Běžný pejskař a majitel krátkosrstého plemene nikdy. Náročnější běžný pejskař dvakrát do roka. Chovatel, který jezdí na výstavy před každou výstavou. Z toho plyne najít si adresy (veřejně dostupný údaj) chovatelských stanic v okolí, vyfiltrovat dle plemene a oslovit je s nabídkou na přímo.
Pro zachycení náročnějších běžných pejskařů lze využít spíše cvičiště než zverimexy. Dnes si každý nechá krmivo vozit až domů, ale na cvičák musí osobně.
25. 7. 2012 01:04:28
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte#reply788422
David Hampl
verified
rating uzivatele
(87 hodnocení)
25. 7. 2012 06:29:02
Ahoj Lucko.
Jelikož můj bratr bydlel ve vchodě hned vedle tvého salonu, tak jsem si ho nemohl nevšimnout. Nevím jak je to teď, ale v době cca. před rokem to na mě působilo jako by bylo stále zavřeno. V podstatě jenom dveře ve zdi domu. Nulová propagace směrem ven. Kdybych měl psa, tak bych asi neměl odvahu vzít za kliku.
Šla jsi někdy do restaurace kterou neznáš? Co jsi udělala jako první? Já nejdříve projdu kolem oken abych se podíval jak to vypadá uvnitř, poté si zběžně pročtu vyvěšený jídelní lístek u vchodu. A když vejdu tak vím jaké mě čeká prostředí, jaká jídla a jaká je to cenová relace.
Bohužel u tvého salonu nikdo nepůjde až ke dveřím, a skrz sklo nebude nahlížet dovnitř. Sežeň si reklamní "áčko", hoď na něj orientační ceny, fotografie a během otevírací doby ho postav před salon. V ideálním případě bych nechal i otevřené dveře do salonu, aby bylo vidět že je skutečně otevřeno.
Snaž se motivovat své stálé zákazníky, aby tě dále doporučovali. Udělej si databázi zákazníků a vytvoř jim unikátní kódy. Dávej jim slevové kartičky (stačí malá sleva 10 - 20%) s jejich kódem, ať je rozdají mezi své známé. Pokud někdo přijde s kartičkou, poznáš kdo ho doporučil. A až přijde, dáš mu jako odměnu za doporučení střih za polovinu.
25. 7. 2012 06:29:02
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte#reply788421
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 7. 2012 10:56:39
S pudlem na cvičák? Chovatel co jezdí na výstavy na 95% nezmění salon, pokud někam chodí ..... U nás na malém městě jsou zkušenosti naprosto opačné, ale trh větších měst se může lišit ( rodiče - 12 let v oboru chovatelství / zvěrolékařství a prodej krmiv ).
Napsal Jan Stejskal;823152
Ono je potřeba se zamyslet nad tím, kdy ti pejskaři jdou nechat psa upravit. Běžný pejskař a majitel krátkosrstého plemene nikdy. Náročnější běžný pejskař dvakrát do roka. Chovatel, který jezdí na výstavy před každou výstavou. Z toho plyne najít si adresy (veřejně dostupný údaj) chovatelských stanic v okolí, vyfiltrovat dle plemene a oslovit je s nabídkou na přímo.
Pro zachycení náročnějších běžných pejskařů lze využít spíše cvičiště než zverimexy. Dnes si každý nechá krmivo vozit až domů, ale na cvičák musí osobně.
25. 7. 2012 10:56:39
https://webtrh.cz/diskuse/psi-salon-marketing-poradte#reply788420
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit