Zadejte hledaný výraz...

První reklamace vykradeného a nedoručeného balíku do ruky.

Ja340
verified
rating uzivatele
5. 7. 2013 20:25:08
TAk se mi stalo že zákaznici nedoručili v pátek balík, nikdo jí nenapsal SMS, nikdo nezavolal. Pouze jí přišla SMS že ji nezastihli a balík vracejí odesílateli.
Volala mi to v pátek večer a v pondělí v 8h mi už balík táhly po zemi dvě doručovatelky.
Balík celý potrhaný a polepen jejich hnědou páskou. Takže jsem jim řekl ať si to zase odtáhnou že ho nechci.
Na poště jsem se snažil zjistit co se stalo. Proč nebyla zásilka doručena, proč je roztrhaný obal a hlavně jak vypadá zboží vevnitř.
Musím říct že vedoucí na naší poště je profík ( o to jsem se postaral před třemi lety když jsem díky bývalé vedoucí přišel o pár tisíc kč, po třetí stížnosti ji vyměnili).
Takže balík jsme zkontrolovali a zjistili že v něm chybí zimní fusak v prodejní ceně 850Kč, cena byla na fa v balíku, jinak vše v pořádku a krabice nasračku.
Takže jsem po nich chtěl náhradu za vše. NEdoručení zásilky -96Kč, obal 50Kč a chybějící fusak za 850Kč.
Po dvou týdnech mi přišlo 900Kč na účet a za další týden mi přišel dopis a složenka na 46Kč (dobírka) V dopise stálo že těch posledních 50Kč za nedoručení zásilky mi nedají, protože to vrací jen v případě že je zásilka rozkradená celá a já tedy když mi ukradli jen fusak na toto nemám nárok.
V té chvíli jsem se začal strašně smát, věřím že kdybych se do toho ještě pustil tak dostanu i to poslední pade, ale to mi už nestojí za tu ztrátu času, nehledě na to že nový obal jsem dostal od výrobce zdarma (běžně taková krabice stojí okolo 80kč)
Tak jen doufám že se to nebude opakovat. Joo a den na to jsem poslal zákaznici nové zboží na stejnou adresu a tentokrát ji našli a dokonce i zásilku doručili:-)
5. 7. 2013 20:25:08
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-reklamace-vykradeneho-a-nedoruceneho-baliku-do-ruky/#reply919842
sh
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
5. 7. 2013 21:33:25
Takhle kamaradovi se stalo, ze posilal dva telefony kamsi, pri prevazeni zjistili zmenu hmotnosti tak jej prijemce neprevzal a balik se vratil. A jeden telefon chybel :-) Myslim ze krom kontaktovani posty se podavalo i TO. Po nejaky dobe prisla omluva od nevimkoho z posty, ze pri roznaseni omylem telefon spadl dorucovatelce do tasky ci co a zjistila to az pozdeji.. nakonec happy end.. jak pro dorucovatele teda nevim.. :)
Pouceni na zaver: baliky pojistovat a pojistovat :)
5. 7. 2013 21:33:25
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-reklamace-vykradeneho-a-nedoruceneho-baliku-do-ruky/#reply919841
Napsal sh;969930
Po nejaky dobe prisla omluva od nevimkoho z posty, ze pri roznaseni omylem telefon spadl dorucovatelce do tasky ci co a zjistila to az pozdeji.. nakonec happy end.. jak pro dorucovatele teda nevim.. :)
Tak nad tímhle se budu smát ještě dlouho :D :D :D
Pošta obecně už si myslím měla s těmahle službama zkrachovat, konkurenci si stejně jako Český dráhy do svýho byznysu moc nechtějí připustit a pak to tak vypadá...
5. 7. 2013 21:51:54
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-reklamace-vykradeneho-a-nedoruceneho-baliku-do-ruky/#reply919840
jarin001
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
5. 7. 2013 22:16:18
Napsal biggycz;969940
Pošta obecně už si myslím měla s těmahle službama zkrachovat, konkurenci si stejně jako Český dráhy do svýho byznysu moc nechtějí připustit a pak to tak vypadá...
Ta tvoje konkurence nemusí na rozdíl od Český pošty držet pobočku v každý zaplivaný vesnici, to samý platí o Českých drahách, konkurence si vybírá atraktivní spoje ale na cestu Horní-Dolní spoj nenasadí, nechci tu obhajovat tyhle mamuty ale zdravá konkurence vzniká za stejných podmínek, to zde neplatí.
5. 7. 2013 22:16:18
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-reklamace-vykradeneho-a-nedoruceneho-baliku-do-ruky/#reply919839
Napsal jarin001;969945
Ta tvoje konkurence nemusí na rozdíl od Český pošty držet pobočku v každý zaplivaný vesnici, to samý platí o Českých drahách, konkurence si vybírá atraktivní spoje ale na cestu Horní-Dolní spoj nenasadí, nechci tu obhajovat tyhle mamuty ale zdravá konkurence vzniká za stejných podmínek, to zde neplatí.
To samozřejmě pravdou není, protože v původním plánu SA pro zavedení nových železničních spojů v případě omezení monopolu ČD se samozřejmě objevily i mezispojné lokality v každém druhém zapadákově, rozdílem byl jen počet a vybavení náprav. Sice to bylo pozvolné, ale díky tomu, že ČD drží majoritu a má svoje koleje, to nebylo proveditelné. Jde o to, že dostávají ročně desítky miliard z dotací, ale ta kvalita služeb se nezvedá, železnice chátrají a pokryje to tak možná běžné opravy a platy zaměstnanců, ředitelů - to je hlavní problém konkurence, která to nabízí bez dotací.
Nejde o to, že by měly přímo zmizet tyhle firmy, ale spíš o to, že jim to vlastně ani tihle hráči dle zákona nemusí dovolit nebo je můžou výrazně omezit a to je pak vzhledem ke kvalitním službám, které nabízí, celkem problém. I v zahraničí nemá jen jedna firma slovo v těhle oblastech, je to hloupost.
5. 7. 2013 22:29:28
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-reklamace-vykradeneho-a-nedoruceneho-baliku-do-ruky/#reply919838
jarin001
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
5. 7. 2013 22:45:54
@biggycz
Jančura nikdy nepůjde do ztrátových spojů ale i takový musí ČD pokrýt, nikdy tam nebudou rovný podmínky.
Takový Leo Express ještě spláče nad výdělkem po těch miliardových investicích, to mi přišlo hodně přestřelený.
5. 7. 2013 22:45:54
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-reklamace-vykradeneho-a-nedoruceneho-baliku-do-ruky/#reply919837
Napsal jarin001;969951
@biggycz
Jančura nikdy nepůjde do ztrátových spojů ale i takový musí ČD pokrýt, nikdy tam nebudou rovný podmínky.
Takový Leo Express ještě spláče nad výdělkem po těch miliardových investicích, to mi přišlo hodně přestřelený.
To si právě nemyslím, že by i tyhle ztrátový nechtěl připojit, určitě se to dá finančně vymyslet tak, aby byla ztráta optimalizovaná.
5. 7. 2013 22:49:05
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-reklamace-vykradeneho-a-nedoruceneho-baliku-do-ruky/#reply919836
dusivk
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
5. 7. 2013 23:03:49
Včera som bol dvakrát na pošte. Preto, že prvý raz som nevydržal čakať a po 20 minútach v rade som odišiel na dohovorenú schôdzku a po hodine sa vrátil podať dobierku znova.
Čo som si ale všimol, tak za okienkom mali vo výklade medzi žrebmi, knižkami pre malé deti aj tri druhy viečok na poháre na zaváranie, aj s poštárskou cenovkou. Neviem, čo si kindermanažment Slovenskej pošty predstavuje pri svojich "dýchankoch" ktorým hovoria pracovné porady, ale aby som pri podávaní dobierky čakal v rade na to, že si niekto predo mnou po podaní listu prvou triedou sesternici krstného otca ešte začne vyberať , ktorú knižku kúpi, lebo je v akci i a potom začne špekulovať, či zoberie dve balenia malých viečok a tri stredných alebo tri balenia malých a dve stredných viečok, a koľko sa mu urodilo ríbezlí na lekvár... tak to nech tá pošta už konečne skrachuje a začne to robiť niekto, kto tomu naozaj rozumie.
Alebo mi bude niekto tvrdiť, že predávaním knižiek, ktoré nikto nechce a vrchnákov na zaváraniny chce pošta dotovať tie malé pošty v zapadnutom kúte Slovenska?
5. 7. 2013 23:03:49
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-reklamace-vykradeneho-a-nedoruceneho-baliku-do-ruky/#reply919835
jarin001
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
5. 7. 2013 23:12:09
@dusivk
Česká pošta je na tom stejně, proto už jsem k jejím zaměstnancům trochu shovívavější.
Řidiči musí opisovat na benzínkách ceny paliva pro pošťácký web tankujlevneji.cz, jejich kolegyně zatím vyřizují na přepážkách stavební spoření..
5. 7. 2013 23:12:09
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-reklamace-vykradeneho-a-nedoruceneho-baliku-do-ruky/#reply919834
To je na poste normalni, ze lide vybiraji. Ja stravil asi 15 minut poslechem toho, jak pani chtela poslat balik a resila kombinace postovneho u ruznych typu baliku a ceny pojisteni. Vzdy vymyslela kombinaci a chtela slyset cenu. Pak premyslela, pak si to nechala zopakovat. Ja si rikal, ze pockam jeste tak par minut a pak do toho rozhovoru vstoupim s tim, ze proste at daji pani to nejlepsi doruceni a nejvyssi pojistku, ze ji to klidne zaplatim, hlavne at uz zmizi. Jeste pred ni tam byla babicka se tremi vnuky, kteri si meli z asi 10ti typu vybrat kazdy jeden stiraci los. No to bylo taky neco. Nicmene toto neni problem posty, ale tech lidi.
Ja jsem za CZ postu rad. Muzeme byt, ve srovnani s postami ve spouste jinych zemi, opravdu pysni na to, jak funguje. Byt ma mnoho much apod. nicmene ztracene baliky, nedorucene baliky, neoznamene baliky, neuznane reklamace apod. maji dopravci vsichni. A statistiky alespon u nas ukazuji, ze posta ma jedno z nejvyssich procent doruceni.
---------- Příspěvek doplněn 05.07.2013 v 23:21 ----------
Napsal jarin001;969961
@dusivk
Česká pošta je na tom stejně, proto už jsem k jejím zaměstnancům trochu shovívavější.
Řidiči musí opisovat na benzínkách ceny paliva pro pošťácký web tankujlevneji.cz, jejich kolegyně zatím vyřizují na přepážkách stavební spoření..
tyto veci se delaji i v jinych zemich
5. 7. 2013 23:19:13
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-reklamace-vykradeneho-a-nedoruceneho-baliku-do-ruky/#reply919833
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
5. 7. 2013 23:34:00
Napsal jarin001;969945
Ta tvoje konkurence nemusí na rozdíl od Český pošty držet pobočku v každý zaplivaný vesnici, to samý platí o Českých drahách, konkurence si vybírá atraktivní spoje ale na cestu Horní-Dolní spoj nenasadí, nechci tu obhajovat tyhle mamuty ale zdravá konkurence vzniká za stejných podmínek, to zde neplatí.
Nesmyslný argument, starý a rozšířený mýtus. ČD netratí ani korunu tím, že jezdí tratě typu Horní - Dolní, kde nevydělá od cestujících ani korunu, protože za to, že tyto tratě jezdí dostává zaplaceno.
Ano, tratí se na tom, ale netratí na tom ČD, tratí na tom stát, nebo kraj, nebo ten, kdo tuto trať DOTUJE. Je samozřejmé, že soukromí dopravcí nebudou tyto tratě jezdit sami od sebe a dělat tam konkurenci někomu, kdo tam jezdí za dotace. Pokud si ale stát/kraj místo ČD na tuto trať zaplatí třeba RegioJet, tak tam RegioJet samozřejmě bude jezdit velmi rád, stejně jako tam teď jezdí ČD.
Ostatně, RegioJet už se o tyto dotované tratě také zajímá a chce je jezdit - http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/prulom-jancuruv-regiojet-muze-zacit-jezdit-za-dotace-969415
Kromě toho, ČD nemá konkurenci ani na mnohých tratích, které mohou být lukrativní, třeba Brno - Praha.
Máš pravdu v tom, že zdravá konkurence vzniká za rovných podmínek a ty tady bohužel nejsou. Ovšem nejsou tady v opačném smyslu než tvrdíš, nerovné podmínky tady spočívají v tom, že soukromí dopravci jsou v obrovské nevýhodě oproti monopolním, státním ČD.
5. 7. 2013 23:34:00
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-reklamace-vykradeneho-a-nedoruceneho-baliku-do-ruky/#reply919832
To je hezký příběh, za x-let s ČP jsme měli jeden balík rozbitej, vše nám nahradili, a bylo ok. Já na poštu nenechám dopustit, už jsem to tu párkrát prezentoval. To pokus o částečné využívání i DPD byl katastrofa, do dnes litujeme, že jsme se nechali ukecat to zkusit aspoň u velkých balíků... ze 4 balíků byly 2 rozbité, a nedostali jsme ani korunu, protože holt obchodní podmínky, přišli jsme o stálého klienta, o x tisíc kč a jednou za půl roku zkusí ještě zavolat, zda jsem pořád nasranej :)
5. 7. 2013 23:46:01
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-reklamace-vykradeneho-a-nedoruceneho-baliku-do-ruky/#reply919831
radek.liberec
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
6. 7. 2013 00:20:32
a to jeste nevite ze posta ted firmam nabizi epoptavky me uz 2x otravovali ted se cpe uplne do vseho
6. 7. 2013 00:20:32
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-reklamace-vykradeneho-a-nedoruceneho-baliku-do-ruky/#reply919830
Napsal radek.liberec;969970
a to jeste nevite ze posta ted firmam nabizi epoptavky me uz 2x otravovali ted se cpe uplne do vseho
Ale jo, víme... :) už to nějakou dobu jede... jde jen o to, kdy v té oblasti udělal obesílku firem.. nebo dali letáčky na přepážky. To, že se cpou do všeho není úplně pravda, toto zrovna byl jejich logický krok, a já mu rozumím, protože u zdroje již byly a vytvořit portál, nebylo zas tak složité...
6. 7. 2013 00:29:52
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-reklamace-vykradeneho-a-nedoruceneho-baliku-do-ruky/#reply919829
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
6. 7. 2013 00:33:29
Krásná pohádka o ČD, jak nám užírá ze státního rozpočtu. Já znám zase jednu pohádku o soukromé firmě, která zajišťuje tři autobusové spoje denně do naší vesnice (u Prahy) a dostává zato 500tis. ročně z obecního rozpočtu. Všechny vesnice okolo platí podobné peníze. To se to pak podniká.
6. 7. 2013 00:33:29
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-reklamace-vykradeneho-a-nedoruceneho-baliku-do-ruky/#reply919828
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit