Zadejte hledaný výraz...

První krůčky e-shopu

Matěj Škarka
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
31. 5. 2012 17:05:49
Dobrý den,
co se týká rozjíždění e-shopu, nedá se u mě mluvit o zkušenostech a tak se obracím na Vás. Máte nějaké rady jak postupovat při rozjezdu e-shopu? Řekněme, že e-shop je již naprogramovaný, naplněný textem a produkty a teď se na něj musí dostat lidi. Ano, vím že důležité je asi kvalitní SEO. Ale to asi samo o sobě nepomůže. Když bude mít 30 e-shopu kvalitní SEO tak se všichni na první strany vyhledávačů nevlezou. Takže co dál? Využít heuréku, zboží, ... ... ? Je důležité někam dál e-shop registrovat? Nějaké katalogy? Napadají mě akorát firmy.cz, ale přinese mi to návštěvnost? Co ji přinese? Nemám od e-shopu žádné velké očekávání, když začne mít výdělek zhruba 10.000 bude to pro mě úspěch a budu jej rozšiřovat dál. Když ne, živit mě to neživí. Nicméně rád bych zůstal u myšlenky úspěchu :)
Budu rád za každou radu. Nerad bych skončil např. registrováním do několika set katalogů abych zjistil že mi to nepomůže, nebo naopak uškodí.
Ještě dodám, že se jedná o dekorativní interiérové zboží.
Díky
31. 5. 2012 17:05:49
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-krucky-e-shopu/#reply770387
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
31. 5. 2012 17:10:25
Asi tu dostaneš mnoho rad,ale já se vyjádřím k těm katalogům
pokud nejsou slova vysoce konkurenční i odkazy z katalogů jsou k něčemu.
Co s kvalitním SEO? Nevím po několika měsících jsme topu.... navštěvnost je mnohem lepší, konverze trochu vyšší, ale máme stále obyčejný až bych řekl amatérsky tragický design.
Mě by se hodilo, kdyby někdo dal svojí zkušenost s konverzemi před a po redesignu :-)
31. 5. 2012 17:10:25
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-krucky-e-shopu/#reply770386
Matěj Škarka
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
31. 5. 2012 17:13:33
dkoudela:Ono, ani mi nejde o design, protože ten zákazníky nepřivede. Max může pomoct prodat, nebo zjednodušit prodej, ale to je až krok 2. Mě v první řadě zajímá krok 1 -> Dostat lidi na e-shop.
Co se týče toho SEO: V jakém oboru?
31. 5. 2012 17:13:33
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-krucky-e-shopu/#reply770385
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
31. 5. 2012 17:14:42
Pánské modní doplňky ve formě luxusního dárku. specializace na 1 typ výrobku.
31. 5. 2012 17:14:42
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-krucky-e-shopu/#reply770384
dkoudela
Nedoporučuj katalogy, jsou mrtvé a rizikové. Jedna zkušenost s redesignem by tu byla. Případová studie - tlačítko za 300 milionů dolarů: http://www.uie.com/articles/three_hund_million_button. Přeji pěkné čtení.
---------- Příspěvek doplněn 31.05.2012 v 17:16 ----------
Eze
Dostat lidi na e-shop znamená něco nabídnout. Pokud se ptáš na SEO, pak prvním krokem, který nemůžeš vynechat, je analýza (nejen) klíčových slov. Pěkně to shrnul Marek Prokop zde: http://vyhledavace.info/clanky/246/klasifikacni-analyza-klicovych-slov
31. 5. 2012 17:15:24
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-krucky-e-shopu/#reply770383
Burak
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
31. 5. 2012 17:23:49
heuréka a zboží má svůj význam - hoď tam xml feed
31. 5. 2012 17:23:49
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-krucky-e-shopu/#reply770382
Matěj Škarka
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
31. 5. 2012 17:25:10
Asi jsem špatně popsal na co se ptám. SEO je nutnost, to jsem už pochopil i co se jej týká, nicméně dejme tomu že analyzuju klíčová slova, nechám udělat SEO, ale co dál... Nechce se mi stát a čekat než si vyhledávače všimnou e-shopu a zařadí ho někam do prvních dvou stránek kde se začne něco dít. Takže moje otázka je co dělat v tomhle mezidobí abych přilákal zákazníky na web? Využít možností heuréky a zboží. Dobře, ale je ještě něco co můžu udělat dál?
edit:
Burák: Děkuju, udělám.
31. 5. 2012 17:25:10
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-krucky-e-shopu/#reply770381
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
31. 5. 2012 17:29:49
Napsal Eze;802363
Asi jsem špatně popsal na co se ptám. SEO je nutnost, to jsem už pochopil i co se jej týká, nicméně dejme tomu že analyzuju klíčová slova, nechám udělat SEO, ale co dál... Nechce se mi stát a čekat než si vyhledávače všimnou e-shopu a zařadí ho někam do prvních dvou stránek kde se začne něco dít. Takže moje otázka je co dělat v tomhle mezidobí abych přilákal zákazníky na web? Využít možností heuréky a zboží. Dobře, ale je ještě něco co můžu udělat dál?
edit:
Burák: Děkuju, udělám.
Sklik, adwords :) získávání přátel na FB.
31. 5. 2012 17:29:49
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-krucky-e-shopu/#reply770380
Matěj Škarka
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
31. 5. 2012 18:25:44
Adwords, Sklik - rozumím
Získávání přátel na FB - To jde asi nejefektivněji přes stránky e-shopu -> to znamená ti lidi už na té stránce byli, tudíž už se tam nějak dostali a jen vypracovávám brand, pořád o krok jinde než si myslím že bych měl být...
Co takhle výměna odkazů? Má nějaký smysl? Kor na začátku? Asi bych si měl vyměňovat odkazy s weby s vyššími PR, ale kdo si je se mnou vymění když já budu ze startu na nule? A s těmi nižšími má vůbec smysl si odkazy vyměnit? Pomůže mi to nějak ve vyhledávačích nebo s návštěvností? Já mám pocit že ne.
K těm katalogům: Mám se vykašlat na všechny, nebo jsou katalogy, které bych jako e-shopař uvítal, které by mi opravdu mohli návštěvností nebo zpětným odkazem pomoct...? Mě napadají max firmy.cz
Furt přemýšlím co můžu udělat pro svůj e-shop ze začátku dál. PR články nemají asi moc smysl, jelikož se nejedná o žádný převratný nový produkt ani o jedinečný e-shop. Víc mě nenapadá
31. 5. 2012 18:25:44
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-krucky-e-shopu/#reply770379
Napsal Eze;802400
Furt přemýšlím co můžu udělat pro svůj e-shop ze začátku dál. PR články nemají asi moc smysl, jelikož se nejedná o žádný převratný nový produkt ani o jedinečný e-shop. Víc mě nenapadá
Budu asi zly, ale ja bych to zavrel, protoze je to dvou tisici tri sta padesaty sedmy stejny eshop, se stejnymi produkty, postaveny na stejnem lakani zakazniku... SEO, "PR", FB, vymeny odkazu, zboziove vyhledavace a mozna se pusti neco do PPC. Ale to jsem ja a ne vy, takze drzim palce.
Jinak na jakou cenu za konverzi jste ochoten jit, resp. jaka muze byt cena za konverzi, aniz byste byl v minusu, bez ohledu na zivotni cyklus zakaznika? Daval byste mi treba za kazdeho privedeneho zakaznika tuto sumu? Ja bych vam je zkusil vodit.
31. 5. 2012 18:41:04
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-krucky-e-shopu/#reply770378
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
31. 5. 2012 18:42:10
Vypracování brandu je tím nejdůležitějším co ze začátku dělat :) pokud nebudeš prodávat raketové pohonny, dřívě či později si bude potřebovat tvůj sortiment koupit každý 2 člověk :) Otákou je jestli si na tebe vzpomene. Dodnes si pamatuju firmu co prodávala PC protože měla údernou reklamu... děláme do počítačů... a byl tam namalovaná postavička co byla na velké straně na PC :-)
Když jdeš koupit myš na netu? hledáš nebo jdeš rovnou na alzu? :)
31. 5. 2012 18:42:10
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-krucky-e-shopu/#reply770377
ora
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
31. 5. 2012 22:24:09
No hlavně bych zkusil přemýšlet nad tím čím se odlišit od konkurence. Ono se to nezdá ale hodně dělají fotky a prezentace. Třeba tohle je zajímavá hračka pro 3D.
http://www.kickstarter.com/projects/860917639/arqball-spin-3d-for-everyone?ref=category
31. 5. 2012 22:24:09
https://webtrh.cz/diskuse/prvni-krucky-e-shopu/#reply770376
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit