Zadejte hledaný výraz...

Průměrné CTR z pohledu správců reklamy

Godzilka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 4. 2009 10:07:27
Ahoj všichni, rád bych se zeptal na Vaše zkušenosti s CTR u různých reklamních systémů. napište mi prosím Vaše poznatky s odvětvím a procenty
- Oděvy, bytový textil atd.
Sklik - 0,5%
Adwords s obsahem - 0,3%
AdFox - 0,2%
Díky za Vaše info
22. 4. 2009 10:07:27
https://webtrh.cz/diskuse/prumerne-ctr-z-pohledu-spravcu-reklamy#reply290400
Otis
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
22. 4. 2009 11:10:23
CTR je bez počtu zobrazení nic neříkající údaj. Nemluvě o tom, že CTR se může i v jednom odvětví dramaticky lišit kampaň od kampaně.
22. 4. 2009 11:10:23
https://webtrh.cz/diskuse/prumerne-ctr-z-pohledu-spravcu-reklamy#reply290399
Godzilka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 4. 2009 11:33:30
Napsal Otis;271407
CTR je bez počtu zobrazení nic neříkající údaj. Nemluvě o tom, že CTR se může i v jednom odvětví dramaticky lišit kampaň od kampaně.
Proto jsem chtěl vědět od lidí i odvětví... Je mi jasné, že každé odvětví bude mít čísla trochu jiná... Ale také mi je jasné, že CTR je základní údaj vypovídající o kvalitě inzerátů...
22. 4. 2009 11:33:30
https://webtrh.cz/diskuse/prumerne-ctr-z-pohledu-spravcu-reklamy#reply290398
Fleece
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
22. 4. 2009 12:14:38
Reklamní kampaň na Sklik, kampaň leasing (financování vozidel)
kw:
leasingová kalkulačka - 112 zobr. 8,04% CTR
kalkulace leasing - 13 zobr. 15,38% CTR
leasing - 1594 zobr. 1,48% CTR
údaje platí pro zobrazení kampaně od dnešního rána (22.04.2009)
22. 4. 2009 12:14:38
https://webtrh.cz/diskuse/prumerne-ctr-z-pohledu-spravcu-reklamy#reply290397
Otis
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
22. 4. 2009 12:19:51
Bohužel to není tak jednoduché. I dva inzeráty na stejný web můžou mít dramaticky rozdílný CTR (stačí jiný titulek).
CTR ovlivňuje spousta faktorů, zvlášť u jmenovaných systémů a bez počtu zobrazení CTR neřekne už skoro nic.
Např. v systému X máš CTR 1% a 1000 zobrazení denně a v systému Y máš CTR 0.5% a 5000 zobrazení denně. Cena za klik je stejná. Chápeš?
22. 4. 2009 12:19:51
https://webtrh.cz/diskuse/prumerne-ctr-z-pohledu-spravcu-reklamy#reply290396
Godzilka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 4. 2009 13:46:01
Napsal Otis;271469
Bohužel to není tak jednoduché. I dva inzeráty na stejný web můžou mít dramaticky rozdílný CTR (stačí jiný titulek).
CTR ovlivňuje spousta faktorů, zvlášť u jmenovaných systémů a bez počtu zobrazení CTR neřekne už skoro nic.
Např. v systému X máš CTR 1% a 1000 zobrazení denně a v systému Y máš CTR 0.5% a 5000 zobrazení denně. Cena za klik je stejná. Chápeš?
Samozřejmě že to chápu, spíš bych rád věděl, zda je možnost k nějakému dalšímu vývoji, jak jsou na tom ostatní, zda už jsme dosáhli "českého" maxima, nebo zda je ještě prostor k velké optimalizaci...
22. 4. 2009 13:46:01
https://webtrh.cz/diskuse/prumerne-ctr-z-pohledu-spravcu-reklamy#reply290395
Nikdy se neda brat ZADNE prumerne CTR. CTR bude vzdy jine podle inzerenta.
Prostor k rustu mas preci vzdy, a hlavne: "Na CTR prakticky nezalezi", dulezite je zda uzivatele, ktere privedes splni akci, kterou ocekavas za naklady, ktere se ti vyplati.
Samozrejme ze cim vyssi CTR tim nizsi cena za proklik atd. Ale k cemu mi je, ze mam CTR 50% kdyz privadim na uvedene klicove slovo a inzerat navstevniky, kteří jsou nerelevantni a hned odejdou a nic si u me nekoupi, neobjednaji, nevyplni poptavkovy formular. Proste neprovedou konverzi? CTR je casto modla, na kterou se az prehnane diva.
26. 4. 2009 10:32:12
https://webtrh.cz/diskuse/prumerne-ctr-z-pohledu-spravcu-reklamy#reply290394
milan
verified
rating uzivatele
26. 4. 2009 13:49:49
Jestli máš CTR v PPC search kampani pod 5 %, tak je kampaň téměř jistě špatně udělaná a kvůli tomu i zbytečně drahá.
CTR dobře udělané kampaně bývá mezi 5 - 15 %
26. 4. 2009 13:49:49
https://webtrh.cz/diskuse/prumerne-ctr-z-pohledu-spravcu-reklamy#reply290393
Dave
verified
rating uzivatele
26. 4. 2009 14:29:28
Napsal milan;274382
Jestli máš CTR v PPC search kampani pod 5 %, tak je kampaň téměř jistě špatně udělaná a kvůli tomu i zbytečně drahá.
CTR dobře udělané kampaně bývá mezi 5 - 15 %
A co je dobře udělaná kampaň? Pokud použiji pár úzce zaměřených klíčových slov v přesné shodě, tak mohu mít CTR třebas přes 15 % a třeba i vysoký konverzní poměr. Zisk z malého objemu kliků-konverzí však bude nejspíš tak malý, že jej převýší náklady na správu kampaně.
Jinak souhlas s Medvídkem.
26. 4. 2009 14:29:28
https://webtrh.cz/diskuse/prumerne-ctr-z-pohledu-spravcu-reklamy#reply290392
Martin
verified
rating uzivatele
26. 4. 2009 14:57:34
Napsal milan;274382
Jestli máš CTR v PPC search kampani pod 5 %, tak je kampaň téměř jistě špatně udělaná a kvůli tomu i zbytečně drahá.
CTR dobře udělané kampaně bývá mezi 5 - 15 %
CTR moze zaujimat jedine tak Google, Sklik, Etarget a podobne. Pre teba je to uplne nerelevantny udaj - teda za predpokladu, ze vies co robis.
26. 4. 2009 14:57:34
https://webtrh.cz/diskuse/prumerne-ctr-z-pohledu-spravcu-reklamy#reply290391
Napsal milan;274382
Jestli máš CTR v PPC search kampani pod 5 %, tak je kampaň téměř jistě špatně udělaná a kvůli tomu i zbytečně drahá.
CTR dobře udělané kampaně bývá mezi 5 - 15 %
Nech uz prosim te demagogie. Tvrdit, ze CTR pod 5% je spatna kampan je jedna z nejvetsich blbosti, kterou jsem o PPC v posledni dobe slysel.
Prumerne hodnoty (opakuju prumerne hodnoty) CTR u rozumne nastavenych kampani se pohybuji kolem 1%. (ve vyhledavani). Kazdopadne jak uz jsem rikal, na CTR nezalezi.
A jak spravne uvedl Dave: Je rada inzerentu (nebo spravcu kampane) kteří si vyberou do kampane tak specificka slova, ze na ne dosahuji vysoke CTR (mala konkurence, presne zamereny inzerat, atd...). Jenze tech slov je skutecne omezene mnozstvi.
Uz z principu jsou klicova slova, ktera tezko dosahnou vysoke CTR (ikdyz ho osetrime desitkami vylucujicich slov, napiseme inzerat presne reflektujici uvedene slovo atd). Ale neni duvod uvedene klicove slovo nepouzit jen proto, ze ma male CTR.
Prestante vyhodnocovat kampane podle CTR, potazmo brat CTR za nejdulezitejsi velicinu. Nejdulezitejsi je:
Vyplácí se mi kampan? (tedy dosahuji konverze za pro me prijatelnou cenu?)
Pokud konverze dosahuji, muzu se zamerit na dalsi detaily kampane, tedy:
Snizit prumernou cenu za proklik = snizit prumernou cenu za konverzi
Zachovat, ci zvysovat pocet konverzi pri snizovani nakladu
K temto dvema bodum zvyseni CTR samozrejme pomuze, ale neni alfou a omegou PPC kampaní.
1. 5. 2009 19:01:00
https://webtrh.cz/diskuse/prumerne-ctr-z-pohledu-spravcu-reklamy#reply290390
milan
verified
rating uzivatele
1. 5. 2009 21:25:14
Napsal medvidek;277938
Prumerne hodnoty (opakuju prumerne hodnoty) CTR u rozumne nastavenych kampani se pohybuji kolem 1%. (ve vyhledavani). Kazdopadne jak uz jsem rikal, na CTR nezalezi.
A odkud tato informace pochází? Vytahuješ nějakou svoji interní statistiku z skliku? Že by šlo o kampaně z dílny obchodníků Seznamu? Pak bych tomu jednomu procentu CTR i věřil - ti lidé to nastavit neumí.
Za svým tvrzením si stojím a vyprošuji si označení "nejvetší blbost" a "demagogie". Moje zkušenost pochází ze stovek kampaní. Takže asi vím, o čem mluvím.
Jednoprocentní CTR u kontextové kampaně je naprosto pomýlené. Buď je špatně udělaná kampaň, anebo zvolený kontextový reklamní systém nezvládá kontext v pravém slova smyslu (eTarget, adFox, TakeIt).
Samozřejmě netvrdím, že CTR je nějaká modla. Ale je to jeden z důležitých ukazatelů, jestli není s kampaní něco špatně.
1. 5. 2009 21:25:14
https://webtrh.cz/diskuse/prumerne-ctr-z-pohledu-spravcu-reklamy#reply290389
Nechci se tu dohadovat, jen jsem musel na tve trosku nespravně uvedené skutečnosti reagovat. Co se tyka tve podrazdene reakce, zkusim nejak strucne odpovedet.'
Napsal milan;278000
A odkud tato informace pochází? Vytahuješ nějakou svoji interní statistiku z skliku? Že by šlo o kampaně z dílny obchodníků Seznamu? Pak bych tomu jednomu procentu CTR i věřil - ti lidé to nastavit neumí.
Vychazim z vlastnich zkusenosti spravce PPC kampaní. Vytvareni a sprava kampani, stejne tak analyzy kampani pro klienty a jejich nasledne školení. Me PPC zkusenosti jiste znas, takze snad uznas, ze trosku vim o cem mluvim.
Co se tyka realizace kampani obchodniky Seznamu, mas pravdu, ty lide PPC kampanim nerozumi. Proto take pro klienty Seznamu vytvari PPC kampane oddeleni optimalizatoru v Skliku, kteří na druhou stranu vi co delaji.
Napsal milan;278000
Za svým tvrzením si stojím a vyprošuji si označení "nejvetší blbost" a "demagogie". Moje zkušenost pochází ze stovek kampaní. Takže asi vím, o čem mluvím.
Mnozstvi realizovanych kampani nevypovida o zkusenostech :) Ale neber to jako utok na tvou osobu, jen je to fakt a verim, ze toto me tvrzeni uznas. Kazdopadne mam velmi podobne zkusenosti, takze take vim o cem mluvim.
Napsal milan;278000
Jednoprocentní CTR u kontextové kampaně je naprosto pomýlené. Buď je špatně udělaná kampaň, anebo zvolený kontextový reklamní systém nezvládá kontext v pravém slova smyslu (eTarget, adFox, TakeIt).
Nemichejme hrusky a jabka. Pripadne nemotejme pojmy. Bavime se o PPC reklame obecne nebo jen kontextove reklame? Pripadne pokud jsme u kontextove reklamy tak sem nemuzeme zahrnovat TakeIt ktery proste chca nechca kontextovy neni (intextova reklama je obecne trosku ulet).
Nechme toho. Chapu tvou snahu se branit, ale opravdu svuj pristup neberes za spravny konec (nebo zacatek).
1. 5. 2009 23:24:36
https://webtrh.cz/diskuse/prumerne-ctr-z-pohledu-spravcu-reklamy#reply290388
mám pár dotazů..píšu o PPC reklame bakalarku a jsem bezradná...
1. co všechno ovlivnuje konverzní poměr?
2.co je ucinejsi, když se u oborove zamereneho clanku objevi reklama související s daným oborem, jemuz se calnek venuje nebo kontextova personalizovana reklama?
dekuju moc za nazory.
28. 5. 2009 14:31:48
https://webtrh.cz/diskuse/prumerne-ctr-z-pohledu-spravcu-reklamy#reply290387
Godzilka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
28. 5. 2009 15:28:52
Napsal Neregistrovaný;294391
mám pár dotazů..píšu o PPC reklame bakalarku a jsem bezradná...
1. co všechno ovlivnuje konverzní poměr?
2.co je ucinejsi, když se u oborove zamereneho clanku objevi reklama související s daným oborem, jemuz se calnek venuje nebo kontextova personalizovana reklama?
dekuju moc za nazory.
Ad 1. Konverzní poměr nejvíce ovlivňuje Landing page, tzv. to, kde zákazník přistane po prokliknutí na reklamu. Tam se rozhoduje, jestli půjde pryč, nebo zůstane. Takže relevance mezi textem inzerátu a samotnou Landing page je dalo by říct nejdůležitější. Dále jsou to faktory jako: přehlednost, schůdnost cesty ke konverzi atd.
Ad 2. Nedokážu si představit kontextovou personalizovanou reklamu, můžeš to přiblížit?
28. 5. 2009 15:28:52
https://webtrh.cz/diskuse/prumerne-ctr-z-pohledu-spravcu-reklamy#reply290386
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit