Zadejte hledaný výraz...

Průměrná cena konverze upřednostněných prokliků vs. fulltext ve srovnávačích.

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 5. 2013 17:28:44
Jakou máte cenovou politiku a jak se u Vás liší tyto hodnoty. Já mám za posledních 30 dní u upřednostněných prokliků cenu konverze 500Kč a u fulltextu 25Kč ... na nejnižší ceny peču. 97 procent konverzí mám z fulltextu.
Myslíte, že by se na těch upřednostněných proklicích dalo něco zlepšit, když nechci s cenou dolů? I ten Sklik mám 4-5x levnější :-)
21. 5. 2013 17:28:44
https://webtrh.cz/diskuse/prumerna-cena-konverze-uprednostnenych-prokliku-vs-fulltext-ve-srovnavacich/#reply903655
Slana
verified
rating uzivatele
21. 5. 2013 18:20:01
Buď nechápu plně dotaz nebo nejsi normální, když se nesnažíš snížit cenu konverze :D Otázka je, jaký to je obor, co prodáváš a jaký zisk z toho v současné chvíli máš. Hezké vědět, že konverze je 500 Kč a 25 Kč, ale jaký je obrat (resp. zisk po odečtení nákladů)...
21. 5. 2013 18:20:01
https://webtrh.cz/diskuse/prumerna-cena-konverze-uprednostnenych-prokliku-vs-fulltext-ve-srovnavacich/#reply903654
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 5. 2013 18:27:25
Snažím se snížit cenu za konverzi ... zisk z obj. je cca 200Kč
21. 5. 2013 18:27:25
https://webtrh.cz/diskuse/prumerna-cena-konverze-uprednostnenych-prokliku-vs-fulltext-ve-srovnavacich/#reply903653
Slana
verified
rating uzivatele
21. 5. 2013 18:39:32
200 Kč při konverzi 500 Kč nebo 25 Kč? U srovnávačů bych asi moc neřešil přednostní prokliky a jen to tam měl a sypal bych do optimalizace (tedy fulltext) a PPC přes Sklik, pokud je levnější (nevím, jestli levnější proklik nebo konverze)
Jen pro příklad, z vyhledávačů všeobecně je prodejnost 65%, u PPC jen 8%, proto se SEO bohatě vyplatí, ale i přesto firmy sypou až o 1000 % více do PPC ;) Už jen zamyšlení nad tím, že mohu vydělat o 475 Kč více na jedné konverzi (porovnávám přednostní kliky 500 Kč a fulltext 25,-Kč)
21. 5. 2013 18:39:32
https://webtrh.cz/diskuse/prumerna-cena-konverze-uprednostnenych-prokliku-vs-fulltext-ve-srovnavacich/#reply903652
saas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
21. 5. 2013 18:46:29
Podle mě je to docela jednoduché - cenové porovnávače upřednostňují zákazníci citliví na cenu, takže z toho vyplývá, že máte asi vyšší ceny než konkurence.
Někteří podnikatelé to řeší tak, že mají dva různé eshopy - jeden pro zbožové porovnávače a druhé pro PPC např.
21. 5. 2013 18:46:29
https://webtrh.cz/diskuse/prumerna-cena-konverze-uprednostnenych-prokliku-vs-fulltext-ve-srovnavacich/#reply903651
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 5. 2013 18:49:16
Nj, právě protože aukční prokliky jsou jen zlomek toho co na zbozi zaplatím, tak to neřeším, protože suma sumárum je cena za zákazníka kolem třiceti korun. Jestli je dle tvých zkušeností takový rozdíl mezi prodejností přes vyhledávače a PPC, tak to by byl ze mě boháč :-) Asi začnu pořádně pracovat na textech. Právě tento týden přemýšlím nad tím, zda je lepší nasypat peníze do Skliku a Adwords či je utopit ve skladu. Já jsem spíše pro zlatou střední cestu. V PPC mě jeden zákazník stojí cca 150Kč a zisk na objednávce je 200Kč s velkou rezervou. Vzhledem k tomu, že se ve srovnávačích kvůli ceně levnějších produktů nechytám (až na fulltext), je pro mě PPC rozumná cesta jak rychle získat nějaké zákazníky.
21. 5. 2013 18:49:16
https://webtrh.cz/diskuse/prumerna-cena-konverze-uprednostnenych-prokliku-vs-fulltext-ve-srovnavacich/#reply903650
mmm.edia
verified
rating uzivatele
21. 5. 2013 19:39:05
Porovnávat cenu konverze PPC asi vždy jednoduše nejde. Záleží na průměrné hodnotě objednávky a na tom, jak moc se daná komodita prodává celkově. Nicméně při čistém zisku 200Kč z objednávky je nesmysl něco takového financovat.
Při poměrně nízkých internetových maržích je čistý zisk 200Kč z objednávek zhruba v hodnotě 1200Kč (produkty bez dopravného) a ještě přijatelná konverze někde mezi 3-6%. Pokud je to méně asi se nedá hovořit o podnikání, ale o dobročinnosti.
21. 5. 2013 19:39:05
https://webtrh.cz/diskuse/prumerna-cena-konverze-uprednostnenych-prokliku-vs-fulltext-ve-srovnavacich/#reply903649
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 5. 2013 20:00:48
Já cílím PPC spíše na dražší produkty. Ale při 150Kč za konverzi se to dá v případě, že se jedná o spotřební zboží a lidé se vrací.
21. 5. 2013 20:00:48
https://webtrh.cz/diskuse/prumerna-cena-konverze-uprednostnenych-prokliku-vs-fulltext-ve-srovnavacich/#reply903648
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit