Zadejte hledaný výraz...

Protivní klienti

Ondřej Veselý
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
16. 11. 2009 16:52:33
Párkrát jsem narazil na protivné klienty, kteří nevěděli co chtějí. Jednou jsem dělal na velké zakázce asi rok pro klienty, kteří si neustále vymýšleli různé nesmysly a každá stránka se desetkrát předělávala. Jednou si vymysleli, že chtějí tabulku s asi 30ti sloupci na jedné straně. Byl to děs. V současnosti dělám na zakázce pro jednu počítačovou analfabetku, spolupráce s ní je šílená, nedokáže se vyjádřit co vlastně chce.
Jak to s takovými klienty řešíte? Napsání dobré smlouvy? Vykašlete se na tu zakázku? Nebo něco jiného?
16. 11. 2009 16:52:33
https://webtrh.cz/diskuse/protivni-klienti/#reply404626
Peter Sandtner
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
16. 11. 2009 17:28:25
Dobre definovať zmluvu a vedieť presvedčiť klienta, že to čo chce, nemusí byť správne.
16. 11. 2009 17:28:25
https://webtrh.cz/diskuse/protivni-klienti/#reply404625
Martin Klíma
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
16. 11. 2009 17:43:52
Snaž se klienta vést, pokud chce nějakou blbost tak mu vysvětli, že se to takto nehodí a rači bys to udělal takto. Pokud to není úplný blbec tak to pochopí a tobě se bude líp dělat...
16. 11. 2009 17:43:52
https://webtrh.cz/diskuse/protivni-klienti/#reply404624
grimword
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
16. 11. 2009 17:50:50
Napsal Santas;397604
Dobre definovať zmluvu a vedieť presvedčiť klienta, že to čo chce, nemusí byť správne.
klient si přečetl, klient ví lépe
klient viděl, klient ví lépe
klient má zkušenost, klient ví lépe
klient si myslí, klient ví lépe
lidi nezměníš, jsou dvě řešení, klienta poslat do patřičných končin nebo na sebe vzít zodpovědnost a dělat podle svého
16. 11. 2009 17:50:50
https://webtrh.cz/diskuse/protivni-klienti/#reply404623
Niekedy staci dat tyzden na premyslenie alebo poziadat nakreslit. ;)
16. 11. 2009 18:01:42
https://webtrh.cz/diskuse/protivni-klienti/#reply404622
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
16. 11. 2009 18:04:53
zakázky počítačových analfabetů jsem přestal přijímat... prostě proto, že čas který strávíš u takové zakázky je lepší věnovat hledání pořádné zakázky kde zadávající skutečně ví co chce a to co chce není úplná kravina...
16. 11. 2009 18:04:53
https://webtrh.cz/diskuse/protivni-klienti/#reply404621
Jakub Stacho
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
16. 11. 2009 18:09:24
To je snad úplně normální, že klient neví, co chce...
Hlavním úkolem webdesignéra není nakódovat nějaké HTML případně namalovat nějakou grafiku podle zadání. Jeho hlavním úkolem je společně s klientem vymyslet nejlepší řešení, vhodný koncept, nabídnout alternativy, doporučit, vést, vysvětlovat...
Samozřejmě teď nemám na mysli „zakázky“ za pár tisíc. Ale pokud se zadaří, tak právě taková spolupráce je jedna z nejlepších a je často přínosná pro obě strany.
16. 11. 2009 18:09:24
https://webtrh.cz/diskuse/protivni-klienti/#reply404620
Michal
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
16. 11. 2009 18:15:24
Ja sa snazim klientom ked nevedia co, dat tyzden cas aby si zapisovali co tam chcu mat a co nie, ake maju napady, co tam na 100% musi byt a podobne. Po tyzdni mi napisu, ze uz to maju tak im napisem nech si to prejdu poriadne a duplicitne veci vyhodia, nech sa pozru ci si tam nieco neodporuje a ked si myslia ze je to hotove nech mi to poslu. ja si to pozrem, navhnem riesenie, pricom najradsej mam klientov, ktorí mi povedia co chcu ale uz nepovedia ako to chcu. Tym padom ma programator ma volnu ruku (predsa ten lepsie vie co a ako funguje)
16. 11. 2009 18:15:24
https://webtrh.cz/diskuse/protivni-klienti/#reply404619
isgroup
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 11. 2009 21:40:24
je zrovna takovou vec resim v jedne firme, kolega chce brat zakazky za kazdou cenu i kdyz za zakazkou stoji hned na prvni pohled otresni zakaznici..
kazdopadne rada pro kazdeho je dulezita existence specifikace kde je presne definovano jak co ma fungovat. hlavne se vyvarujte obecne specifikaci. Sami si pak zavarite na dalsi problemy
16. 11. 2009 21:40:24
https://webtrh.cz/diskuse/protivni-klienti/#reply404618
Peter Sandtner
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
16. 11. 2009 22:52:06
Napsal midraholding;397641
Ja sa snazim klientom ked nevedia co, dat tyzden cas aby si zapisovali co tam chcu mat a co nie, ake maju napady, co tam na 100% musi byt a podobne. Po tyzdni mi napisu, ze uz to maju tak im napisem nech si to prejdu poriadne a duplicitne veci vyhodia, nech sa pozru ci si tam nieco neodporuje a ked si myslia ze je to hotove nech mi to poslu. ja si to pozrem, navhnem riesenie, pricom najradsej mam klientov, ktorí mi povedia co chcu ale uz nepovedia ako to chcu. Tym padom ma programator ma volnu ruku (predsa ten lepsie vie co a ako funguje)
Toto je dobrý postup, len nefunguje na každého.:rolleyes:
16. 11. 2009 22:52:06
https://webtrh.cz/diskuse/protivni-klienti/#reply404617
Michal
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
16. 11. 2009 23:23:24
Napsal Santas;397790
Toto je dobrý postup, len nefunguje na každého.:rolleyes:
Chvalabohu zo 100 klientov na 87 to funguje. To je to ako som Ti pisal na chate, je mi jedno ako to spravis, hlavne aby to bolo funkcne.. :thumbup:
16. 11. 2009 23:23:24
https://webtrh.cz/diskuse/protivni-klienti/#reply404616
Jakub
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
16. 11. 2009 23:43:33
Vždy se dohodnu se zákazníkem a není problém :) Když neví co přesně chce, tak ho někam navedu a když ani poté neví, tak mu dám na rozmyšlenou :)
16. 11. 2009 23:43:33
https://webtrh.cz/diskuse/protivni-klienti/#reply404615
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit