Zadejte hledaný výraz...

Prosím o kritiku mého webu

karelvomackys
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 7. 2017 21:21:53
Zdravim vsechny a prosim o kritiku meho webu.
Take rad uvitam i pozitivni veci, jestli se Vam libi vzhled, texty apod.(udela mi to radost :-))
Web ZDE
Web je urcen primarne k ziskani potencialnich zakazniku, ktery by meli zajem o osobni trenink v oblasti fitness v Praze. (berte na vedomi)
Cili jiz od zacatku jsem pocital s tim, ze si budu platit ppc na keywords "osobni fitness trener Praha" apod.
Jde mi opravdu hlavne o to, abych ziskal klienty na cviceni.
Pokud si me vygoogli (nebo najde jinak) nekdo, kdo bude mit zajem o jinou moji sluzbu, beru to pouze jako doplnek.
Take jsem zamerne odstranil "menu" - pokud totiz nekdo hleda fitness trenera, tak o nem chce logicky vedet vsechno od zacatku do konce....nechci, aby jen nekdo kliknul na cenik a odesel, ptz jsem o 50,- kc drazsi nez ostatni, ale aby si o MNE precetl vsechno nez se na nej podiva - teprve pak se muze rozhodnout, zda chce trenovat se mnou a nebo ne...pak totiz takove rozhodnuti budu povazovat za objektivni.
Dale me zajima, co si myslite o me konkurenci, mam ji vubec? a jestli ano, co dela lip, v cem je lepsi?
Samozrejme bych rad cilil uplne na vsechny, ale predevsim jsem chtel, aby nemel nikdo predsudky typu: "ty jo, ten ma svaly, tak ten me znici, k nemu nejdu" .....tak snad se mi to podarilo :)
Posledni vec: rad bych vyjizdel na prednich pozicich na slovni spojeni "osobni trener Praha, fitness trener Praha, apod." - kdo vi jak, muze mi napsat ;)
Diky vsem co si daji tu praci :-)
29. 7. 2017 21:21:53
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-meho-webu#reply1292665
Web aj texty sú fajn. Referencie sa mi zdajú falošné.
1. Dal by som tam iba 2-3 recenzie, ale napr. videorecenzie, celé mena s odkazom na FB profil ( tlačítko "overiť referenciu )
2. Nedal by som tam žiadne referencie
Súdim z toho lebo vidím všeobecne v chudnutí xyz fake fotiek, takze by som recenzie vyšperkoval.
29. 7. 2017 22:38:20
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-meho-webu#reply1292664
karelvomackys
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 7. 2017 22:49:45
Reference jsou skutečné. Ne každý si přeje být kontaktován na fb nebo mít veřejný profil.
Každopádně zvážím možnost dopsání k referencím - "kontakt na vyžádání"
Jinak díky za reakci
Napsal MartinDemko;1401696
Web aj texty sú fajn. Referencie sa mi zdajú falošné.
1. Dal by som tam iba 2-3 recenzie, ale napr. videorecenzie, celé mena s odkazom na FB profil ( tlačítko "overiť referenciu )
2. Nedal by som tam žiadne referencie
Súdim z toho lebo vidím všeobecne v chudnutí xyz fake fotiek, takze by som recenzie vyšperkoval.
29. 7. 2017 22:49:45
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-meho-webu#reply1292663
Nehovorím že referencie musia byt falošné, no človek ktorý už videl 2-3 stránky kde je chudnutie neuverí klasickým recenziam ktoré fungujú v iných niche ( môj subjektívny názor ). Skús sa inšpirovať na zahraničných weboch, ako urobiť lepšie referencie. Okrem toho, web vyzerá fakt dobre
29. 7. 2017 23:35:18
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-meho-webu#reply1292662
Miranda
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 7. 2017 23:39:19
Dobrý den, mně nejvíce ze začátku vadila záplava té červené barvy. Ale z pohledu psychologie barev chápu, že cílíte na aktivní a silné lidi, a ne na nějaké mdlé ryby. Tudíž ta červená má tam opodstatnění. Pak mi asi chybí menu někde nahoře. Sice chápu, že potřebujete, aby si o vás lidi ledacos nejprve přečetli a pak si vás vybrali. Ale myslíte si, že to tak funguje? Lidi hodně slyší na cenu... podle mě a ceník je až kdesi ve spodní části stránky. Chcete vyjíždět na předních pozicích na slovní spojení "osobní trenér Praha". To je sice pěkné a dobrý záměr, ale řekněte mi, kde ve vašem textu toto slovní spojení najdu? Nikde.... Ale já nejsem SEO specialista, jsem laik a jen jsem otextovala pár e-shopů a na vybrané určité klíčové slovo se umísťují na 1. stránce Googlu.
29. 7. 2017 23:39:19
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-meho-webu#reply1292661
StepanP
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
30. 7. 2017 01:16:57
Nebudu zde chodit do podrobností, neboť už se chýlí čas ke spánku.. Určitě mi tam chybí menu při scrollování pro lepší orientaci. Referencí bych dal pouze jeden řádek, případně odkázat tlačítkem na zbylé reference. Možná, jak už bylo zmíněno výše, bych zapracoval na důvěryhodnosti jednotlivých referencí. Na telefonu bych možná zmenšil mezery mezi názvem sekce/nadpisem a obsahem - zejména u "Co vám mohu nabídnout".
Jinak se mi web vzhledově líbí, potěšilo mě celkem i to motivační video, které jsem si pustil. Proč ne. :)
30. 7. 2017 01:16:57
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-meho-webu#reply1292660
chybí mi fotka (mozná jsem slepej)
30. 7. 2017 04:41:16
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-meho-webu#reply1292659
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
30. 7. 2017 08:47:18
1/ Jen taková maličkost (pro někoho to může být důležité). Např. v tenise jsou trenéři dle absolvovaných školení a vzdělání v několika kategoriích. Tedy od trenérů 3. třídy po trenéry 1. třídy s nutností vystudování fakulty atd.. Od toho se odvíjí také cena a často i to co můžete očekávat a jak moc trenér zná lidské sportovní mantinely. Pokud ve vašem oboru funguje něco podobného, bylo by určitě dobré to mít i na webu. Nebo jsem to nenašel, nevím..
2/ Přijde mi, že na stránkách je málo fotografií, videí, kde byste byl vyfocen při práci. Prostě nějaké reálné fotografie z tréninků, se zákazníky.. Víte co myslím?
Video na stránce je plné hesel. Čekal jsem, jestli se tam objevíte a řeknete něco o své práci. Podle mě je to základ. Jít s kůži na trh. Myslím, že hodně lidí by to oslovilo.
Pokud by viděli vás, prostředí atd... Osobně bych tam nasypal desítky fotek.
3/ Menu bych na web dal. Nemusí být úplně to hlavní co člověk na první pohled uvidí, ale jako pomoc při navigaci je to myslím žádané.
30. 7. 2017 08:47:18
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-meho-webu#reply1292658
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 7. 2017 09:15:58
V celku mi web príde neprehľadný a ako pre slabozrakých. Taká omaľovanka, všetko je tu obrovské a najdôležitejšie veci sú na spodku. Najmenej zase na vrchu.
Tak neviem, myslím že konverzia bude takmer nulová.
30. 7. 2017 09:15:58
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-meho-webu#reply1292657
David
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
30. 7. 2017 09:41:11
Celkem dobrý webovky... Jediné co se mi moc nelíbí je ta červená barva v podloží, ale to je spíš můj problém a věc vkusu (já bych volil modrou nebo zelenou)...
No a pak ta hodinová sazba mě celkem vyplašila, ale vůbec netuším kolik berou tvoji konkurenti, takže to ber jako čistě laickou reakci... :-)
30. 7. 2017 09:41:11
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-meho-webu#reply1292656
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
30. 7. 2017 09:55:54
ta opravdu syta barva v podlozi prijde prepalena i me :) boli z toho oci...
30. 7. 2017 09:55:54
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-meho-webu#reply1292655
Hm, chtěl jsem napsat pár stručných bodů, ale.. mé prsty se neudržely.
Barva mi přijde v pohodě. Naopak bych ji možná ještě zesytil, je to celé takové mdlé a celý web působí, že ležel dlouho na sluníčku. Předpokládám, že ty tmavé fotky byly překryté světlou vrstvou proto, aby byla zlepšena čitelnost. Jenže pro zvýšení kontrastu je naopak potřeba ty fotky ztmavit, anebo ideálně nechat v původních barvách – minimálně tu úvodní fotku, ať je údernější. Weby se totiž často takhle "zesvětlí", když vyskakuje nějaké pop-up okno nabízející třeba newslettery, takže když osobně vidím takovýhle světlý přeliv, tak první co mě napadne je, jestli mi ad-block nebo uBlock nezablokoval vyskakovací okno. :)
Nadpisům by bodl větší font.
Lidé nemají rádi delší texty a hlavně co nejdříve chtějí vidět, co jim nabízíte. Proto bych rozhodně nedával sekci O mně už na začátek, naopak bych ji dal na konec. Takže na začátek bych dal hned to, co nabízíš. Mimochodem ještě bych se zamyslel nad hlavní mnadpisem, protože jsem původně myslel, že budeš nabízet nějaké investice v fitness odvědtví. Možná by jen stačilo zvětšit podtext "Vaše tělo vám to vrátí", který je teď téměř neviditelný. Udělej z toho jeden delší nadpis, respektive na jeden řádek dej "Je čás na chytrou investici," a na druhý "vaše tělo vám to vrátí".
Voucher bych tam takhle nerozepisoval, kromě referencí je to nejrozsáhlejší část webu, která je ale pro většinu lidí nejméně podstatná. Voucher bych jen zmínil u ceníku služeb (třeba tam udělal malý obrázek symbolizující voucher), celý ten text se dá zkrouhnout na jeden či dva řádky. Prostě obrázek voucheru a něco jako: Chcete udělat něco pro zdraví svých blízkých? Potěšte je voucherem. (tlačítko) To upozornění pak pošleš spolu s voucherem, tyhle věci mít hned na webu jsou fakt zbytečné.
Co se týče fotek proměn, tak mně přijdou autentické. Holt jen většina lidí už je "naučená", že podobné před-po proměny jsou fake, takže ty fake vidí všude. Každopádně kdo má dobrý zrak, tak rozpozná prakticky u každé fotky, že jsou to skutečně ti samí lidé. Jejich slovní recenze mi přijde dostatečná a neuvádění dalších kontaktů chápu (by pak holkám psal kdejaký zájemce :)).
Video je dobře technicky zpracované, ale vůbec mi tam nesedí. :) Ve videu jsou jen chlapi a působí to na mě jak motivační video pro bodybuildery. Jenže v referencích převažují ženy a jsou tedy výraznou částí tvé cílové skupiny. Takže bych to video překopal anebo možná i zvážil, jestli je opravdu nutné. Jako jo, video je dobré, vcelku motivační, ale lidé už takových videí viděli plno a spíš bych čekal, že v tom videu bude něco o tobě, nějaké video z tréninku atd., které by z-atraktivnilo tvé služby a zvýšilo v tebe důvěru. Navíc to video neprodává tebe ani tvé služby, ale prodává změnu jako takovou, je to prostě obecná motivace.
Když jsme u důvěry, musí tam být někde tvoje fotka, prostě musí, lidé chtějí spolupracovat s lidmi a fotka zvyšuje důvěryhodnost. V sekci O mně nějak zvýrazni ten tvůj rozhovor, takhle je přesně uprostřed textu a lidé se k tomu možná ani nedočtou. Spíš to dej pod ty odstavce a zvětši. A určitě bych přeformuloval "Moje výsledky přilákaly zájem i klasičtějších médií, jeden z rozhovorů najdete ZDE." Prostě napiš "Chcete-li se o mně dozvědět ještě více, přečtěte si můj rozhovor."
A když jsme u té cílovky, tak je určitě plus, že je v hlavičce ženská, ale pak jsou tam 4 detaily na chlapy. Chce to nějak vyvážit a hlavně, ať to není jen o svalech, ale spíš o té fyzičce, tzn. ať z těch fotek nezáří jen narcismus a machrování založené na svalech, ale ať spíš vyzařují něco jako "cítím se zdravě a vypadám skvěle".
A ještě co se týče délky textů, tak třeba ty u "co vám mohu nabídnout" jsou dost dlouhé a všechny bych je rozdělil minimálně do 2 ale spíš 3 odstavců, ať jsou to stravitelnější sousta.
Líbí se mi ten text pod ceníkem, sám něco takového říkám klientům, když se ptají, jestli neslevím. Tohle bych dal nahoru nad ceny jakožto úvod. Prostě: "Neslevuji, to by totiž znamenalo snížit kvalitu služeb a já chci nabízet nejvyšší kvalitu bez kompromisů." (bez vykřičníku, ať je neokřikuješ) A vůbec bych v ceníku zmenšil písmena. Ceník je pro většinu zákazníků citlivá část, tak jim to nezhoršuj tím, že jim to budeš násilně capslockem vnucovat. Takže hezky "1x trénink | Vstupní konzultace + 1 hodina tréninku | 600 Kč/hod (2 osoby 800 Kč/hod)" Jo a jak vidíš, nahradil jsem ,- za Kč, protože nikdy nevíš, jak se tvůj byznys rozroste a jestli tě nebudou poptávat i ze zahraničí. Je prostě lepší tam hned mít měnu.
Jinak obecně bych texty pokrátil o výplně, ať je kratší a taky bych neupozaďoval důležité argumenty, třeba: "Fitness a zdravému životnímu stylu se věnuji již 8 let. Mimo jiné jsem se v roce 2015 stal Vicemistrem Rakouska v kulturistice v kategorii fitness." -> "Mimo jiné" je naprosto zbytečná výplň a snižuje titul, který po něm uvádíš. Napiš to prostě jako: "Fitness a zdravému životnímu stylu se věnuji již 8 let a v roce 2015 jsem se stal Vícemistrem Rakouska v kulturistice." (kategorie fitness mi přijde redundantní)
PS. Technická – v patičce anebo někde jinde musíš mít podle zákona fakturační údaje, takže IČ a zmínku, že jsi zapsán (kde a od kdy) v živnostenském rejstříku a pro jistotu i číslo jednací. Jinak by mohla přijít pokuta.
Toť asi vše.. víc mě už nenapadá.
// EDIT: Tak napadá, změnil bych doménu. Je to web osobního trenéra, logo i doména vypadají, jakoby šlo o firmu.. Vlastně hned jak jsem na web vstoupil a viděl název v logu, myslel jsem, že půjde spíše o nějaký fanouškovský web / blog o fitness. Tohle by tedy chtělo více promyslet.
// EDIT 2: Popravdě bych nahradil i tu úvodní fotku. Je sice kvalitní, ale není autentická, takové používá kdekdo. Je to tvůj osobní web, takže bych se vůbec nebál dát velkou úvodní fotku sebe sama, třeba s shakerem v ruce, ve sportovním oblečení a za tebou rozmazané pozadí fitka. Z toho webu na mě zkrátka nesálá ta důvěryhodnost, když tam není tvá fotka. Pokud bys dale dal nějakou kvalitní hned na úvod, tak už svým vzhledem dokážeš, že nejsi nějaký vychrtlý teenager, který si někde načetl teorii a teď se snaží trénovat ostatní, nýbrž že očividně máš něco za sebou a tudíž víš, co děláš. Když tě lidé takhle hned poznají a vidíš, že nemlžíš a nic neskryváš, tak zvýšíš šance na to, že se ti ozvou a též snáze přijmou tvé ceny.
30. 7. 2017 11:24:38
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-meho-webu#reply1292654
morf to sepsal hezky
30. 7. 2017 20:43:40
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-meho-webu#reply1292653
crs
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 8. 2017 12:21:31
Zdar,
(řazeno podle důležitosti)
* když vyťukám adresu a stránky se mi poprvé zobrazí, musím během pár vteřin vědět, kam jsem se dostal (jinak řečeno: o čem ty stránky jsou) a proč bych měl tu měl zůstat a číst dál. V pár větách – co nabízíš? Proč by si měli vybrat zrovna tebe? To všechno (věcně, stručně) by podle mého skromného názoru mělo být ještě na první stránce/obrazovce. Někdy frustrace z toho, že to dlouho nevím, "vo co vlastně jde" vede k tomu, že stránky prostě opustím.
* "fitness fenomen" (alespoň za mě) mi nic neříká a ne, nepřijde mi frí-kůl-in – chápu, že je to doména, ale vyměnil bych to za tvé jméno (viz další)
* podnikáš vlastním jménem, za sebe => chce vědět, s kým má tu čest, tj. na první stránce (obrazovce) by měla být tvoje fotka, pokud možno „při práci“ (jiný kontext mě nezajímá); též - jak říkali ostatní - pozor, aby tvá stránka vypadala a (jak se říká – vysílala ty správné signály), že nejde o firmu, že nepíše obecně o fitness ani o nějakém fenoménu, ale že se zde prezentuješ jako fitness trenér
* návštěvník text stránek nečte (tedy ne klasicky, jako knihu, od začátku do konce) – prohlíží si je a vybírá si, co si chce přečíst a v jakém pořadí => nic nezkazíš, když texty zkrátíš, kde to půjde – tzn. vyhodit slovní vatu, fráze, klišé, pleonasmy, vše, co je v téhle verzi řečeno květnatě a mnoha slovy, převést na kratší verzi. Nebál bych se každý „chuchvalec“ textu vyměnit za shrnutí na jednu větu s nějakým prvkem (tlačítkem, šipkou, atp.) na rozevření plné verze textu - stránky pak psychologicky nebudou působit jako bichle (uznávám, v téhle verzi to není tak hrozné, ale zase nepodceňujme lenost čtenářů) tedy snadno a rychle přelouskatelné (oproti reakci 'too long; didn't read' a nechycení se na pomyslný háček zvědavosti) a současně ti, kteří se chytí, si pak rozbalí a začtou se dále do toho, co chtějí vědět nebo co je zajímá
* praktické by bylo fixní menu nahoře, s odkazy na jednotlivé kapitoly – na mobilu/tabletu se mi nechce mezi kapitolami dlouze scrollovat
* ať je oscrollováno kamkoli, mělo by být odevšad viditelné tvoje jméno a mobil na tebe (prdnul bych to do levého rohu toho fixního menu)
* patička je imho nicneříkající, dal bych tam mj. odkazy na sociální sítě
* mapa dole je téměř nečitelná (klasické googlí barvičky sice nezapadají do tvého barevného schématu, ale praktičnost a čitelnost má přednost)
* zvážil bych, zda-li na sebe uvést i e-mail (zhodnoť si výhody/nevýhody, spam vs. X potenciálně ztracených klientů, kteří tě chtějí oslovit takhle a ne jinak); to samé skype
* ať jsou v textu podtržené pouze odkazy, u ostatního bych použil kurzívu nebo tučné písmo.
* přijde mi, že náhled voucheru odvádí pozornost jinam ještě před tím, než si návštěvník stránku přečte a pojme jako celek – tj. dal bych to někam pod obsah, který by musel nejdřív rozbalit (viz můj bod výše)
* svítící řádky v ceníku podle kurzoru jsou podle mě zbytečné – nemají žádnou další funkci; taktéž netuším, proč musí být ceník velkými písmeny
* při šířce displeje 800px (což je stále docela časté rozlišení) nelze spustit video
* dotáhnout typografii: pevné mezery za k, s, v, o a čísly…, –/— místo -, „“ místo "", × místo X, český formát ceny, vyhodit mezery před dvojtečkami, necpat minuska do nečíslovaných seznamů, atd.
4. 8. 2017 12:21:31
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-meho-webu#reply1292652
Lukáš Krupa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 8. 2017 12:41:38
Ahoj,
V první chvíli vůbec nevím kam jsem se to vlastně dostal a co děláš. A "Čas na chytrou investici?" mně to bohužel neřekne.
Když na web přijdu tak nevidím nějaký call to action prvek, něco co by mě chytilo a zůstal bych tam. ( Nevím jak ostatní, ale já s tím obrázkem přes celou stránku bez jakéhokoliv menu nahoře mám na webech tu zkušenost, že zřejmě lidi nevěděli co dělat a odcházeli. Ale to je asi v závislosti na věkové cílovce, nevím)
Nepřijde mi moc logické scrollovat až dolů pro kontaktní informace nebo formulář ke kontaktu. ( Zvážil bych minimálně horní fixní menu, které by odkazovalo na jednotlivé sekce )
Barvy mi přijdou úplně v pohodě
4. 8. 2017 12:41:38
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-meho-webu#reply1292651
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit