Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Prosím o kritiku eshopu/náměty na zlepšení

Aleš Kopecký
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
20. 10. 2016 12:27:18
Je otázka, jaké je složení návštěvníků a zda to jsou noví návštěvníci nebo vracející se, zda přicházejí na úvodní stranu, nebo už cíleně na stránku produktu.
Např.:
a) nejvíce návštěvníků přichází na úvodní stranu => vím odkud? Ano => Vědí, co prodávám a v čem je můj eshop lepší než jiné eshopy se stejným sortimentem? Dávám jim to na úvodní straně dostatečně najevo?
Action step #1: Nechat laiky zjistit benefity eshopu do 10 sekund. Myslím, že teď funguje něco jako SmartLook (nahrává na video uživatele webu a pak se to dá použít pro úpravy)
Action step #2: Zjistit odkud přichází nejvíce návštěvníků a co nejpřesněji zjistit, za kterou informací přicházejí (chtějí vědět cenu, hodnocení ostatních, další informace o produktu, další produkty) a tyto informace jim co nejlépe naservírovat
b) velká část návštěvníků jsou vracející se návštěvníci
Action step #1: Zjistit PROČ a za ČIM se vracejí a to posilovat (třeba letí články o omlazení tak dělat víc takových článků, nebo se vracejí aby si přečetli hodnocení u produktů a tak se soustředit na to, aby právě váš eshop měl nejvíce hodnocení ze všech (i to může být výrazná odlišnost od konkurence)).
Action step #2: Na férovku bych zvedl telefon a zavolal pár zákazníkům, co si u mě něco koupili, nabídl jim třeba 10% nebo 20% slevu za to, že si s nimi můžu popovídat a zjistit proč nakoupili u mě, co je ke mě přivedlo, proč nekoupili jinde, jak se jim u mě nakupovalo, co jim vadilo při nákupním procesu apodobně. Jsem hluboce přesvědčen o tom, že pokud má něco někomu sloužit, tak se to musí řídit tím daným uživatelem a ne pocitem tvůrce (pokud tvůrce není sám uživatel :-), což ale není tento případ).
20. 10. 2016 12:27:18
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu-namety-na-zlepseni/strana/2/#reply1231197
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
23. 10. 2016 08:52:39
Ospravedlnujem sa ale ten eshop je hrozny, fakt desivy. To nieje ziadny dizajn a je to absolutna tuctovka :(
23. 10. 2016 08:52:39
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu-namety-na-zlepseni/strana/2/#reply1231196
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit