Zadejte hledaný výraz...

Prosím o kritiku eshopu KvalitniDestniky.cz

Dobrý den,
prosím o kritiku, zhodnocení, tipy - www.kvalitnidestniky.cz
Díky.
3. 1. 2015 20:19:01
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu-kvalitnidestniky-cz#reply1079968
tesak
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
3. 1. 2015 21:32:16
Co se mi opravdu líbí je header, zbytek je víceméně klasická šablona. Co se mi vyloženě nelíbí tak je heuréka a fb na proti sobě.
3. 1. 2015 21:32:16
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu-kvalitnidestniky-cz#reply1079967
Neresponsivita je dneska už hodně velký nedostatek. Obecně mají mobilná zařízení podíl 23% v návštěvnosti.
3. 1. 2015 22:10:59
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu-kvalitnidestniky-cz#reply1079966
Napsal salab;1154600
Neresponsivita je dneska už hodně velký nedostatek. Obecně mají mobilná zařízení podíl 23% v návštěvnosti.
Zobrazuje se špatně? Zkoušel jsem na Chrome na S4 a OK.
3. 1. 2015 22:15:59
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu-kvalitnidestniky-cz#reply1079965
pekna domena, 367 recenzi, fungujici eshop > tohle uz asi bude jaky dobry zacinajici byznys - trosku bych premyslel o zmene systemu a trosku do toho jit na vyssi urovni = system, design, marketing a zacit pracovat se zakazniky
na eshop rychle jsi prave dosahl maxima
4. 1. 2015 00:18:29
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu-kvalitnidestniky-cz#reply1079964
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
4. 1. 2015 02:15:44
Před Vánoci jsem sháněl deštník jako dárek. Vygooglil jsem váš e-shop a po deseti vteřinách odešel. Odradil mě systém eshop rychle. Obchod s dražšími deštníky by měl mít i odpovídající zázemí, aby nebudil podezření.
4. 1. 2015 02:15:44
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu-kvalitnidestniky-cz#reply1079963
Tak neodborná veřejnost to utčitě neřeší, že to je na eshop rychle... ale celkově mi to přjde takové suché co se grafiky týče....
4. 1. 2015 04:54:15
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu-kvalitnidestniky-cz#reply1079962
Díky za tipy.
4. 1. 2015 11:43:41
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu-kvalitnidestniky-cz#reply1079961
Napsal Comanch;1154656
Před Vánoci jsem sháněl deštník jako dárek. Vygooglil jsem váš e-shop a po deseti vteřinách odešel. Odradil mě systém eshop rychle. Obchod s dražšími deštníky by měl mít i odpovídající zázemí, aby nebudil podezření.
Co myslíte tím zázemím? Dále jakým podezřením?
---------- Příspěvek doplněn 04.01.2015 v 15:43 ----------
Napsal Coe;1154641
pekna domena, 367 recenzi, fungujici eshop > tohle uz asi bude jaky dobry zacinajici byznys - trosku bych premyslel o zmene systemu a trosku do toho jit na vyssi urovni = system, design, marketing a zacit pracovat se zakazniky
na eshop rychle jsi prave dosahl maxima
Díky. Uvítám od kohokoliv tipy na jiné systémy.
4. 1. 2015 15:40:31
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu-kvalitnidestniky-cz#reply1079960
Napsal tomaskriz;1154810
Co myslíte tím zázemím? Dále jakým podezřením?
tady přesně ztrácíte tento typ zákazníků, jsou zákazníci kterým je úplně vše jedno, neřeší kde to kupují - jak to vypadá, jestli jsou důvěryhodní atd. a potom je druhá část (těch je více) - těm už jde o jistotu a "luxus", tzn. chtějí platit kreditní kartou > jenže takový eshop, který je na šabloně a ještě na eshop rychle - tam jsou obavy, že mu to nikdy nedojde.
Kdyby to vypadalo jinak > tak zvýšíte konverzní poměr. Co mám zkušenost tak se nám nikdy nestalo, že by nový design nenavýšil obrat o 20%. Každopádně až se rozhodnete do toho jít více, tak potom budete litovat těch měsíců, roků - kdy jste do toho nešel : o) - teď bych vám dokázal dát kontakt na 10 takových lidí, kteří byli ve stejné situaci.
edit://
čím později, tím hůře
4. 1. 2015 15:45:52
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu-kvalitnidestniky-cz#reply1079959
Napsal Coe;1154815
tady přesně ztrácíte tento typ zákazníků, jsou zákazníci kterým je úplně vše jedno, neřeší kde to kupují - jak to vypadá, jestli jsou důvěryhodní atd. a potom je druhá část (těch je více) - těm už jde o jistotu a "luxus", tzn. chtějí platit kreditní kartou > jenže takový eshop, který je na šabloně a ještě na eshop rychle - tam jsou obavy, že mu to nikdy nedojde.
Kdyby to vypadalo jinak > tak zvýšíte konverzní poměr. Co mám zkušenost tak se nám nikdy nestalo, že by nový design nenavýšil obrat o 20%. Každopádně až se rozhodnete do toho jít více, tak potom budete litovat těch měsíců, roků - kdy jste do toho nešel : o) - teď bych vám dokázal dát kontakt na 10 takových lidí, kteří byli ve stejné situaci.
edit://
čím později, tím hůře
Pošlete prosím jejich weby do zprávy, rád mrknu a budu se inspirovat. Díky.
4. 1. 2015 15:51:24
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu-kvalitnidestniky-cz#reply1079958
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
4. 1. 2015 16:08:57
Napsal tomaskriz;1154810
Co myslíte tím zázemím? Dále jakým podezřením?
Je to jako stánek v tržnici versus obchod v obchodním centru. E-shop je přeci také místo, kam zákazník přijde, rozhlíží se, kouká na vzhled obchodu, zjišťuje kdo je prodejce, kolik lidí tam také nakupuje a porovnává ceny, zda jsou vzhledem k obchodu adekvátní.
Váš obchod chce
- jiný systém (z pronájmů docela ujde shoptet)
- redesign
- odstranit alespoň jeden postranní sloupec, tuny zbytečných textů a obrázků, které odvádějí pozornost od nákupu
- záložku "o nákupu > informace o nákupu" přejmenovat na "doprava a platba"
- dát do headru na top pozici váš telefon. Lidé vám ani nemusí volat, ale automaticky to zvyšujete důvěryhodnost.
Takže buď snižte cenu deštníků, nebo předělejte obchod tak, aby tam chodili lidé, kteří na to mají.
Vím, že není příjemné to poslouchat, ale všechny úspěšné firmy procházejí neustále změnami. A věřte, že toto vás posune.
4. 1. 2015 16:08:57
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu-kvalitnidestniky-cz#reply1079957
Napsal Comanch;1154826
Je to jako stánek v tržnici versus obchod v obchodním centru. E-shop je přeci také místo, kam zákazník přijde, rozhlíží se, kouká na vzhled obchodu, zjišťuje kdo je prodejce, kolik lidí tam také nakupuje a porovnává ceny, zda jsou vzhledem k obchodu adekvátní.
Váš obchod chce
- jiný systém (z pronájmů docela ujde shoptet)
- redesign
- odstranit alespoň jeden postranní sloupec, tuny zbytečných textů a obrázků, které odvádějí pozornost od nákupu
- záložku "o nákupu > informace o nákupu" přejmenovat na "doprava a platba"
- dát do headru na top pozici váš telefon. Lidé vám ani nemusí volat, ale automaticky to zvyšujete důvěryhodnost.
Takže buď snižte cenu deštníků, nebo předělejte obchod tak, aby tam chodili lidé, kteří na to mají.
Vím, že není příjemné to poslouchat, ale všechny úspěšné firmy procházejí neustále změnami. A věřte, že toto vás posune.
Shoptet?
Četl jsem http://michalkubicek.cz/recenze-shoptet/
Vše níže citované náš eshop umí.
"Přivítal bych, kdybych si mohl nastavit u produktu nejen vlastní jméno pro XML feed, ale také vlastní kategorii pro Heuréku, protože párování kategorií je někdy v tomto srovnávači fakt „na palici“."
"Přivítal bych import recenzí z Heuréky do eshopu"
"Chybí mi intuitivní napojení na Gopay, z platebních bran je zde napojení pouze na PayU, PayPal nebo iplatba.cz od Cofidis"
5. 1. 2015 00:07:59
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu-kvalitnidestniky-cz#reply1079956
Můj názor :
Zmenšil bych o něco hlavičku
Zvětšil košík a umístil více doprava
Ten pravý sloupec z novinkami, kontakty apod. Bych úplně vyhodil
Recenze zákazníku bych dal pryč z horní lišty a dal tam doprava a platba
5. 1. 2015 15:35:12
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu-kvalitnidestniky-cz#reply1079955
Napsal mr.had;1155188
Můj názor :
Zmenšil bych o něco hlavičku
Zvětšil košík a umístil více doprava
Ten pravý sloupec z novinkami, kontakty apod. Bych úplně vyhodil
Recenze zákazníku bych dal pryč z horní lišty a dal tam doprava a platba
Díky za tipy.
Kam budu psát novinky na shopu + třeba informace o doručování zásilek před Vánoci...?
5. 1. 2015 17:53:32
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu-kvalitnidestniky-cz#reply1079954
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit