Zadejte hledaný výraz...

Prosím o kritiku eshopu

Petra
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
4. 3. 2015 18:48:21
Upravujeme postupně eshop jp-nabytek.cz, co vám v něm chybí? Splátkový prodej a více způsobů plateb se chystá, máme menší návštěvnost, která postupně vzrůstá, ale téměř žádné konverze
4. 3. 2015 18:48:21
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu#reply1096102
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
4. 3. 2015 18:56:24
Co to je menší návštěvnost? Kolik denně?
4. 3. 2015 18:56:24
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu#reply1096101
Petra
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
4. 3. 2015 19:14:15
max 15, nejvíce bylo 80 lidí za den
4. 3. 2015 19:14:15
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu#reply1096100
Upřímně by mě nelákalo ve Vašem eshopu nakoupit, vše je docela chaotické a vypadá to spíše jen naházené na sebe do středu webu než jako nějaká struktura. Nepůsobí moc profesionálně.
4. 3. 2015 19:18:17
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu#reply1096099
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
4. 3. 2015 20:03:39
Napsal petanik;1174000
max 15, nejvíce bylo 80 lidí za den
co 8 dní 1 objednávka při 1 % konverzi. Jak dlouho to běží a kolik bylo objednávek?
4. 3. 2015 20:03:39
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu#reply1096098
Dagmara
verified
rating uzivatele
4. 3. 2015 20:19:10
Zkoušela jsem se podívat na váš shop a první co mě hned napadlo "skladem -ne" co to vlastně znamená resp. jaká je dodací lhůta (možná to máte někde napsané, ale kde?)
A potom mě zaujal tento výrobek http://www.jp-nabytek.cz/katalog/ochranne-cistici-prostredky-954/ostatni-955/intenzivni-pece-na-nabytek-sprej-960/ samozřejmě skadem také není, ale ten šok při objednání je toto: Česká pošta - balík do ruky - platba dobírkou » 400 Kč a tím jsem skončila s nákupem.
4. 3. 2015 20:19:10
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu#reply1096097
Petra
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
4. 3. 2015 21:30:01
děkuji za připomínku, cenu upravíme
Napsal Dagmar Navrátilová;1174030
Zkoušela jsem se podívat na váš shop a první co mě hned napadlo "skladem -ne" co to vlastně znamená resp. jaká je dodací lhůta (možná to máte někde napsané, ale kde?)
A potom mě zaujal tento výrobek http://www.jp-nabytek.cz/katalog/ochranne-cistici-prostredky-954/ostatni-955/intenzivni-pece-na-nabytek-sprej-960/ samozřejmě skadem také není, ale ten šok při objednání je toto: Česká pošta - balík do ruky - platba dobírkou » 400 Kč a tím jsem skončila s nákupem.
4. 3. 2015 21:30:01
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu#reply1096096
kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
4. 3. 2015 21:34:53
barva: 82/72 cm
Barva doplňků: 130 kg
Barva úchytů: 200 cm
Panty budou na straně: Olše
Potah u opěrné a sedací části:: kuchyně
Vyberte si barevné provedení:: 45/29 cm
tak jsem si vybral tu barvu 200cm, můžete mi zaslat vzorník?
4. 3. 2015 21:34:53
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu#reply1096095
Petra
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
4. 3. 2015 21:38:49
eshop jsem převzala do správy v téhle podobě, funguje již více než rok, ale neustále byl problém se skriptem pro feed, který nakonec programátor upravil, s tím vzhledem taky něco uděláme
Napsal Railler;1174003
Upřímně by mě nelákalo ve Vašem eshopu nakoupit, vše je docela chaotické a vypadá to spíše jen naházené na sebe do středu webu než jako nějaká struktura. Nepůsobí moc profesionálně.
---------- Příspěvek doplněn 04.03.2015 v 21:42 ----------
eshop běží více než rok, převzala jsem ho do správy před pár týdny, objednávky byly zatím tři
Napsal dkoudela;1174027
co 8 dní 1 objednávka při 1 % konverzi. Jak dlouho to běží a kolik bylo objednávek?
4. 3. 2015 21:38:49
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu#reply1096094
Napsal petanik;1174082
eshop běží více než rok, převzala jsem ho do správy před pár týdny, objednávky byly zatím tři
v tom případě bych to nazval úspěchem : o).
4. 3. 2015 21:43:42
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu#reply1096093
dárkový poukaz mi nějak nefunguje a tedy nevím kdy jej dostanu...jinak u produktů na homepage bych asi změnila velikost protože nadpis například ochranné, čistící prostředky a vše co je tři řádkoví zachází mimo....Ještě informace...prosím co je "nejprodávanější vlevo" ? jsem nepochopila
4. 3. 2015 21:46:02
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu#reply1096092
verpri
verified
rating uzivatele
4. 3. 2015 21:59:42
Jakmile vidím takovéto obchodní podmínky, tak většinou utíkám..... Asi bych to trochu graficky rozdělila a upravila. A jinak v podstatě souhlasím s názory nade mnou.
4. 3. 2015 21:59:42
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu#reply1096091
Petra
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
4. 3. 2015 22:00:09
Děkuji všem za postřehy, postupně chyby opravíme, hodně jste mi pomohli
4. 3. 2015 22:00:09
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu#reply1096090
Cruzer
verified
rating uzivatele
18. 3. 2015 11:38:13
Tak určitě bych kurírní službu přepsal na toho kdo Vám dopravu zajišťuje (PPL, TopTrans) dle toho kdo to je.
Kontaktní informace máte v levém sloupcu úplně dole a to je blbost předělal bych to třeba když už dole tak úplně dole kde máte obchodní podmínky atd a střed tam máte úplně volnej.
Bohužel eshop neumí komplet češtinu ( dal jsem do košíku zboží a místo Á tam je otazník)
Toplist dejte fuč na to použíjte google analytics.
Grafika je několik zpět. Kdybych hledal tak věřím že toho najdu mnohem víc hlavně to jak je pojmenována váha produktu atd.
18. 3. 2015 11:38:13
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu#reply1096089
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 3. 2015 13:03:19
Nikdo nejsme dokonalý a každý má jiné požadavky.
Jak již tady psali: Jednotky (váha, rozměry, barva...) by měli odpovídat. "Barva: 1kg" je kravinismus. Jako překlep to beru, ale takhle na celém webu? Co si pak mám pomyslet o zboží?
U takového zboží (a podobného), bych uvítal, kdyby rozměry byly uvedeny i jinak, než v tabulce. Vedle obrázku - fotografie - máte náčrtek a tam by se okótování jednotlivých rozměrů poliček, skříněk, zásuvek, dvířek.. docela dobře šiklo.
U nábytku bych spíš používal místo "Skladem: Ne" asi i realitě odpovídající "Skladem: Na objednávku" s upřesněním termínu.
Já myslím, že nízká konverze, případně návštěvnost (zejména opakovaná), nebude ani tak způsobena vzhledem, který mi osobně nepřijde špatný, ale obsahem.
Opravdu si nechci koupit nábytek, který bude mít 36 kg barvu a panty budou někde na Olši.
Některé doplňky, které nejsou skladem (například sprej na čištění) bych v takovém případě stáhl z nabídky do doby, než budou. Lepší nic, než není skladem. Tohle bych bral jako doplňkový prodej s tím, že by to mělo být skladem. Jinak si to půjdu koupit jinam. A Vy tím ztrácíte nějakou, byť třeba ne velikou, konkurenční výhodu.
PS: S rozměry fotek doplňků - ochranných pomůcek, bych to nepřeháněl. Sprej na dvě výšky monitoru mě skoro spíš straší, než zaujímá. Nehledě na zbytečnou neostrost.
18. 3. 2015 13:03:19
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-eshopu#reply1096088
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit