Zadejte hledaný výraz...

Prosím o kritiku e-shopu koupelnovevybaveni.cz

Jan Adamec
verified
rating uzivatele
10. 5. 2010 14:47:09
Dobrý den všem.
Po roce jsme se tu opět sešli s novým designem a novým systémem.
Prosím všechny, kdo budou chtít, ať nešetří názory a kritikou.
www.koupelnovevybaveni.cz/cs/czk/
Jen do toho. Děkuji za veškeré ohlasy. Jeník
10. 5. 2010 14:47:09
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-e-shopu-koupelnovevybaveni-cz/#reply502988
ASDF
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
10. 5. 2010 14:55:54
Nevypadá to špatně, ale tu patičku s odkazy na katalogy bych smazal.
10. 5. 2010 14:55:54
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-e-shopu-koupelnovevybaveni-cz/#reply502987
Antorr
verified
rating uzivatele
(126 hodnocení)
10. 5. 2010 15:00:36
vršek je pěkný, ale spodek takový "nudný"
10. 5. 2010 15:00:36
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-e-shopu-koupelnovevybaveni-cz/#reply502986
horní část webu zaujme ;) A procházení mezi produkty je taky na 1* :-)
10. 5. 2010 15:08:16
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-e-shopu-koupelnovevybaveni-cz/#reply502985
jajush
verified
rating uzivatele
10. 5. 2010 17:36:26
Jediná věc, která se mi nelíbí, je, když otevřu kategoii a mám tam otevřenýho toho "Průvodce parametry". Vím, že se dá jednoduše zavřít, ale na mě by líp působilo, kdyby byl zavřený a potom jsem si ho mohla rozkliknout. Protože první, co bych chtěla vidět by byli ty náhledy produktů.
10. 5. 2010 17:36:26
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-e-shopu-koupelnovevybaveni-cz/#reply502984
ElChupacabra
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 5. 2010 11:46:14
Home Page
To horizontální menu s kategoriemi na mě působí trochu utopeně. Odstranil bych to pole s rychlým kontaktem a menu prodloužil na celou stránku. Jednotlivé položky bych o něco zvětšil. Zkus třeba porovnat vaše menu a to stejné na e-shopu www.elektrospecialista.cz, kde je mnohem čitelnější.
Trochu bych zapracoval na kódu. Google teď do PR algorytmu zahrnuje i rychlost a váš shop z toho nevychází moc dobře. Zkusil bych použít gzip ke kompresi obsahu stránky, zkonsolidovat http dotazy,...
Máte jenom sporadicky využitý H1 tag.
Detail zboží
Velká slabina - popisky. Nevím, jestli to taháte z nějakého feedu, ale vytváří vám duplicitní obsah, což shazuje SEO. Zapracoval bych na originálních vlastních popiscích. Chybí cross-selling. Při rozlišení 1024x768 se ztrácí tlačítko Do košíku pod překladem. Detail na mě celkově působí dost odfláknutě, možná by nebylo od věci spojit se s nějakým grafikem, který by vám to navrhnul lépe. Určitě bych přidal víc snímků zboží. Nedovedu si představit, že bych si koupil saunu za 20k na základě krátkého popisku a jedné fotky.
Názvy zboží máte v H2 tagu, který z pohledu SEO nemá vůbec žádný význam. Doporučil bych je nasypat do H1, ať nepřicházíte o klíčová slova.
Košík
K položkám v košíku bych přidal malý obrázek zboží. Lidem se pak lépe orientuje při kontrole obsahu košíku. Určitě bych vyzkoušel nějaký up-selling. Moc nechápu, jak to máte s kalkulací ceny dopravy? Po přidání zboží do košíku je v něm za dopravu uvedených 0,- Kč a pak se to zřejmě počítá podle zvoleného způsobu dopravy. Ta nula na začátku mi přijde dost matoucí.
Jinak mi to připadá, jako byste se s e-shopem zasekli v půli cesty. Prodáváte poměrně komplexní sortiment, který je při nákupu náročný na znalosti zákazníka, ale děláte to cestou, kterou se prodává spotřební zboží, nebo trička. Shop máte dost chudý na funkce, což by se mohlo odrážet v konverzním poměru. Určitě by se hodil nějaký live chat, kde by si mohli zákazníci pokecat s prodavačem, který jim doporučí to, co potřebují.
24. 5. 2010 11:46:14
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-e-shopu-koupelnovevybaveni-cz/#reply502983
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit