Zadejte hledaný výraz...

Propojení skliku a google analytics

Mgr. Ivo Toman
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
19. 9. 2007 11:11:40
Vím, že google umožňuje propojit google adwords a analytics, ale je nějaká možnost jak propojit google analytics se seznamáckým sklikem? Že bych například v ANALYTICS viděl, co hledali za slovo než klikli na moji reklamu, kolik přes to přišlo návštěvníků atd.
19. 9. 2007 11:11:40
https://webtrh.cz/diskuse/propojeni-skliku-a-google-analytics/#reply20357
Mirun
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
19. 9. 2007 12:31:49
Já třeba používám v url za odkazem #utm_source=sklik&utm_medium=cpc, ve skriptu je pak nutno nastavit _uanchor=1; (aby bral parametry anchoru místo normálních GET parametrů) v GA pak je vše co je medium CPC oddělené v paid keywords a jednotlivé statistiky kw pak zjistíš v detailu klíčového slova.
Místo source lze samozřejmě použít cokoliv, ať sklik,adwords,etarget, nebo různé lokální ppc na serverech, taktéž za medium lze použít "email" pro mailové kampaně, "affil" atd., vše co potřebuješ.
19. 9. 2007 12:31:49
https://webtrh.cz/diskuse/propojeni-skliku-a-google-analytics/#reply20356
Austin
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
20. 9. 2007 10:07:57
Přímo GA nabízí řešení pro všechny systémy:
http://www.google.com/support/analytics/bin/answer.py?answer=27255
20. 9. 2007 10:07:57
https://webtrh.cz/diskuse/propojeni-skliku-a-google-analytics/#reply20355
Mminer
verified
rating uzivatele
16. 4. 2008 00:54:32
Pokud dám do URL v Skliku pouze utm_medium=cpc&utm_source=sklik, budu mít v Analytics informace, jaká klíčová slova daní uživatelé hledali než klikli na můj inzerát? Nebo musím doplnit do URL další parametry?
16. 4. 2008 00:54:32
https://webtrh.cz/diskuse/propojeni-skliku-a-google-analytics/#reply20354
Napsal Mminer;51405
Pokud dám do URL v Skliku pouze utm_medium=cpc&utm_source=sklik, budu mít v Analytics informace, jaká klíčová slova daní uživatelé hledali než klikli na můj inzerát? Nebo musím doplnit do URL další parametry?
Ano, pak normálně stejně jako teď vidíš, jaká slova hledali uživatelé, co řišli z fulltextu Google, uvidíš to samé pro Sklik. Další parametr obsahující klíčové slovo bys potřeboval v případě, že bys chtěl spojit informaci o tom jaké klíčové slovo vyvolalo reklamu (např. "Praha") a co ten člověk co klikl skutečně hledal (např. "restaurace Praha 2").
16. 4. 2008 06:55:47
https://webtrh.cz/diskuse/propojeni-skliku-a-google-analytics/#reply20353
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
11. 2. 2010 01:12:58
Napsal Mirun;13767
Já třeba používám v url za odkazem #utm_source=sklik&utm_medium=cpc, ve skriptu je pak nutno nastavit _uanchor=1; (aby bral parametry anchoru místo normálních GET parametrů) v GA pak je vše co je medium CPC oddělené v paid keywords a jednotlivé statistiky kw pak zjistíš v detailu klíčového slova.
Místo source lze samozřejmě použít cokoliv, ať sklik,adwords,etarget, nebo různé lokální ppc na serverech, taktéž za medium lze použít "email" pro mailové kampaně, "affil" atd., vše co potřebuješ.
Kam řesně bych měl šoupnout _uanchor=1 ?
11. 2. 2010 01:12:58
https://webtrh.cz/diskuse/propojeni-skliku-a-google-analytics/#reply20352
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit