Zadejte hledaný výraz...

Propojení eshopu s kamenou prodejnou. Dobrý krok.

Ja340
verified
rating uzivatele
25. 1. 2014 18:29:14
Dnes jsem po dlouhé době scháněl něco na sebe a prošel jsem pár obchodů. Všude plné věšáky, žádné popisky, jedna dvě prodavačky na obchod které stejně většinou nic neví... nakonec jsem zašel do sportisima a vše tam bylo jako jinde, narvané regály, cenovky jsem hledal obtížně, popis materiálu taktéž...
Ale našel jsem že tam mají terminál kde si můžu jako na eshopu projít jejich sortiment. A najednou mám z obrovského narvaného obchodu před sebou pouze všechny pánské zimní bundy vhodné pro sport, jejich obrázek, cenu, složení , velikosti skladem ... Prostě bomba
Pouze jedna věc mi tam chyběla a tou bylo tlačítko přivolat obsluhu.
V TS bohemii toto mají také, ale ono u výpočetní techniky to nemá ten správný efekt jako v té prodejně oblečení. To prohrabování regálama byl důvod proč se mi nikdy chodit nakupovat nechtělo a zase objednat si něco na netu, čekat tři dny, potom to vrátit protože mi nesedí velikost a čekat další tři dny na doručení nového zboží je nepraktické když je venku -13C a já nemám bundu:-)
Takže touto inovací si mě získali jako zákazníka. Shodou okolností jsem přesně toto navrhoval v roce 2008 když jsem pracoval jako vedoucí v jedné z prodejen okay (nikdo se tím nezabýval a tehdá jsem nedostal ani odpověd:-)
25. 1. 2014 18:29:14
https://webtrh.cz/diskuse/propojeni-eshopu-s-kamenou-prodejnou-dobry-krok/#reply989854
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 1. 2014 19:55:24
Zkoušeli jsme takhle do různých prodejen dávat 24" dotykové obrazovky přesně na tohle - úplný katalog + doplňkové informace o produktech. Nikdy se nám ale nepodařilo přesvědčit zákazníky, že to můžou použít. Těch pár co to použilo nepokrylo náklady ani na HW.
Stejně si ale myslím, že je to správný směr, takže zkoušíme dál :)
25. 1. 2014 19:55:24
https://webtrh.cz/diskuse/propojeni-eshopu-s-kamenou-prodejnou-dobry-krok/#reply989853
Jan Stejskal
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
25. 1. 2014 20:44:04
Napsal Souki;1048950
Zkoušeli jsme takhle do různých prodejen dávat 24" dotykové obrazovky přesně na tohle - úplný katalog + doplňkové informace o produktech. Nikdy se nám ale nepodařilo přesvědčit zákazníky, že to můžou použít. Těch pár co to použilo nepokrylo náklady ani na HW.
Stejně si ale myslím, že je to správný směr, takže zkoušíme dál :)
Chce to totiž domyslet, aby ten virtuální katalog byl prakticky propojen s prodejnou. je sice fajn, že si doma na webu nebo až na prodejně najdu, co by se mi líbilo, ale stejně na té prodejně pak nevím, kde to tam najdu. Ale mít to řešené například pomocí augmented reality, tak hned vidím i regál, ve kterém to leží a domnívám se, že pak to teprve dostane ten pravý smysl.
25. 1. 2014 20:44:04
https://webtrh.cz/diskuse/propojeni-eshopu-s-kamenou-prodejnou-dobry-krok/#reply989852
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 1. 2014 20:51:23
V Ikee je u takových terminálů narváno. Mají jich tam asi 20, pěkně ošuntělých a špatně fungujících, ale lidi je využívají pořád.
Tak mě napadá, že by měl někdo vysvětlit managmentu Ikey, že jejich technologie je zastaralá jak Kampradovo auto.
25. 1. 2014 20:51:23
https://webtrh.cz/diskuse/propojeni-eshopu-s-kamenou-prodejnou-dobry-krok/#reply989851
saas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 1. 2014 21:30:05
Ono tímhle způsobem rádi nakupují chlapi, ženy se rády přehrabují :-)
25. 1. 2014 21:30:05
https://webtrh.cz/diskuse/propojeni-eshopu-s-kamenou-prodejnou-dobry-krok/#reply989850
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 1. 2014 00:51:24
Napsal Jan Stejskal;1048969
Chce to totiž domyslet, aby ten virtuální katalog byl prakticky propojen s prodejnou. je sice fajn, že si doma na webu nebo až na prodejně najdu, co by se mi líbilo, ale stejně na té prodejně pak nevím, kde to tam najdu. Ale mít to řešené například pomocí augmented reality, tak hned vidím i regál, ve kterém to leží a domnívám se, že pak to teprve dostane ten pravý smysl.
Určitě. Tady to řešilo problém, že zboží bylo třeba ve 12ti barvách, ale na prodejně jich bylo skladem jen šest. Přes terminál tak šlo prohlédnout ostatní. Nebo si člověk u vchodu na terminálu našel zboží a rovnou mu to řeklo, kde v prodejně to je (prodejna má 1500m2). Jenže ve výsledku to dopadlo tak, že zákazník radši přešel půlku prodejny a zeptal se prodavačky (a klidně si vystál frontu), než by zkoušel terminál. Myslel jsem, že terminál nevidí nebo nechápou, ale zkrátka to nechtěli používat.
Je teda fakt, že jsme to vždycky zkoušeli na obchodech cílených spíš na ženy (móda, děti, ...).
Posledně jsem to zkoušel vnutit aspoň personálu (pohybují se po ploše a radí zákazníkům), ale prodavačky si stejně radši přes celou prodejnu dojdou pro neaktuální papírový katalog a techniky se zkrátka bojí. Je to boj...
26. 1. 2014 00:51:24
https://webtrh.cz/diskuse/propojeni-eshopu-s-kamenou-prodejnou-dobry-krok/#reply989849
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit