Zadejte hledaný výraz...

Propagace online magazínu

TomasSugar
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
16. 9. 2013 23:54:27
Zdravím,
chtěl bych se poradit, jak byst epřistoupili k propagaci herního magazínu? Nedávno jsme si s kamarádem jeden založili, jako hobby a chtěli bychom, aby nás četlo více lidí :)
http://www.neogamer.cz
Magazín je spuštěň druhý den, tak se prosím nedivte nulovým pagerankům atd.
Uvítám všechny rady!
Díky
16. 9. 2013 23:54:27
https://webtrh.cz/diskuse/propagace-online-magazinu-2/#reply945640
Lukáš Jágr
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 9. 2013 00:03:43
První co mě totálně odradí je ta "ošklivá" hlavička :D tu doporučuju rozhodně změnit ;)
17. 9. 2013 00:03:43
https://webtrh.cz/diskuse/propagace-online-magazinu-2/#reply945639
Adam
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
17. 9. 2013 00:06:57
Sociální sítě, vhodně umístěné odkazy v tématických fórech, organické vyhledávání... Když bude obsah zajímavý, pak se budou čtenáři vracet. Propagace se podle mě neliší od jakéhokoliv jiného magazínu, důležité je zacílit na místa, kde je cílovka. Zaměřte se na kvalitu článků. Návštěvnost poroste úměrně s obsahem. Šablona je pěkná, dobře se na to kouká.
pozn. header se mi taky moc nelíbí, ale nemyslím, že by někoho odradil.
17. 9. 2013 00:06:57
https://webtrh.cz/diskuse/propagace-online-magazinu-2/#reply945638
TomasSugar
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 9. 2013 00:52:49
To Lukáš: Jj už máme naplánovanou výměnu :D
365solution: Díky moc. Jak byste ale popsal lajkovi rozdíl, například oproti propagaci jiného typu stránek, než magazín. To je právě ono, čím je specifická propagace magazínu a jak na ni :)
17. 9. 2013 00:52:49
https://webtrh.cz/diskuse/propagace-online-magazinu-2/#reply945637
psi
verified
rating uzivatele
17. 9. 2013 02:02:50
"Herních webmagů, které jsou pohřbené či ve stavu klinické smrti, jsou na českém Internetu desítky a pravidelně vznikají a zanikají další. Jejich několikatýdenní nadšení pak zanechává na Internetu malebné pomníčky."
tento 11 let stary clanek
, ktery dodnes neztratil nic ze sve aktualnosti jako by mluvil o vas :)
ale k veci, omylem jsem v herni brandzi kdysi neco zdedil a moje zkusenost je, ze vydelat se na tom prakticky neda a v tech tisicovkach dennich novinek z velkych portalu vas nikdo nikdy nenajde, pac je toho proste silene moc..
jediny zpusob jak se da dnes prosadit, kdyz chcete delat "neco o hrach" je moznost psat unikatni content styl by michal rybka ;) a to v nejakem komornejsim stylu, to si svoje publikum najde vzdycky + da na vasi osobni zkusenost, natacet pro ne videa atd, komunita se bude rozrustat, vybirat si jenom ty nejprodavanejsi hry, tj model celkem popularni v zahranici...ale delat primo magazin, ktery ma chrlit novinky a recenze je dnes bohuzel utopie, tyden neco nevydate a lidi vas sezerou, protoze tam a tam to uz preci davno je a dvakrat tolik a lip, vcetne podrobne recenze!
dalsi moznosti co se da ve hrach delat je se soustredit na nekterou konkretni hru, kde se jeste porad daji vyhubit veskere velke herni magaziny a totale obsadit niche, idealni prilezitosti jsou ruzne onlinovky a velka rpgcka..
jinak novy obecny herni magazin se dnes uz v podstate totiz propagovat neda a zminene superunikatni clanky vas prestanou bavit driv, nez se vam navstevnost zacne libit, ale ani ta sama o sobe k nicemu stacit nebude..uvedeny clanek ty duvody pojmenovava docela trefne a v podstane rika ze to nema smysl a dnes po x letech to plati 2x tolik..
17. 9. 2013 02:02:50
https://webtrh.cz/diskuse/propagace-online-magazinu-2/#reply945636
TomasSugar
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 9. 2013 03:23:58
To: Psi
Ok tak jsem nevybitý teenager :D Ale dík za rady.
17. 9. 2013 03:23:58
https://webtrh.cz/diskuse/propagace-online-magazinu-2/#reply945635
_Nightmare_
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
17. 9. 2013 08:47:33
psi: mno moje dlouhalete zkusenosti rikaji neco o hazeni hrachu a perel... :)
TomasSugar: pokud chces uvest nejaky konkretni rozdil, tak magaziny se mnohem lepe propaguji v tech jiz zminovanych diskusich (nemusi jit nutne jen o diskusni fora, ale i o diskuse pod ruznymi clanky), pricemz muzes vkladat i odkazy. Sam to delam a vetsine uzivatelu to nejen nevadi, ale naopak mi jeste casto davaji "palce nahoru" za odkaz na zajimave/hodnotne prispevky k diskutovanemu tematu. Oproti tomu treba pro e-shop bych to nedelal nikdy, to si vykoledujes maximalne tak BAN.
17. 9. 2013 08:47:33
https://webtrh.cz/diskuse/propagace-online-magazinu-2/#reply945634
TomasSugar
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 9. 2013 11:24:23
Tak děkuju za rady pánové :) funguje to
18. 9. 2013 11:24:23
https://webtrh.cz/diskuse/propagace-online-magazinu-2/#reply945633
pepperos
verified
rating uzivatele
(48 hodnocení)
19. 9. 2013 15:48:58
Magazín se liší především tím, že na něm vychází pravidelně články. Takže oproti například eshopu či jiné stránce pro něj lze použít kromě již zmíněného například propagaci skrz RSS agregátory (napsal jsem o tom zde: http://www.vceliste.cz/rss-agregatory/). Můžete využít záložkovací weby. Fungovat pravděpodobně u herního portálu bude komunita na sociálních sítích. Zkusil bych také partnerství s jinými podobnými magazíny. Můžete vydat společné články, nebo si pomáhat. Nápadů je hodně, snad jsem trochu ukázal cestu.
Pro propagaci určitě poslouží i jiné formy obsahu, než text. taková videa z her, nebo dokonce podcast odliší váš web a přivede návštěvníky.
19. 9. 2013 15:48:58
https://webtrh.cz/diskuse/propagace-online-magazinu-2/#reply945632
TomasSugar
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 9. 2013 16:04:54
Díky :)
19. 9. 2013 16:04:54
https://webtrh.cz/diskuse/propagace-online-magazinu-2/#reply945631
Radim Hasalík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 9. 2013 11:34:48
Nejprve odpovím na dotaz ohledně propagace:
1. Udělejte si analýzu klíčových slov (tj zjistěte, co lidé hledají) a analýzu toho, co se zobrazuje v našeptávačích. Potom se na často hledaná témata podívejte do výsledků vyhledávání. Dokážete danou oblast pokrýt tak, abyste byli nejlepší? Je tam silná konkurence nebo se tam zobrazují nesmyslné a nekvalitní stránky? Pokud je šance, že byste se na dané informace dostali do přirozených výsledků hledání, zkuste toho využít.
2. Zkontrolujte si provázanost stávajícího obsahu. Odkazujete na důležitá slova přímo z textu vašich stránek? To znamená: pomáháte robotům vyhledávačům, aby prošli váš obsah a snadno zjistili, co je důležité? Máte obsah dobře propojený?
3. Zvažte malou reklamní kampaň ve vyhledávačích nebo v kontextové síti (oddělte to. Z pohledu výkonu jsou to dvě různé věci). Cenu za proklik stlačte co nejníže.
4. Do článků přidejte sdílecí tlačítka (Facebook, Google+, Twitter) a přímo k nim výzvu: "Líbí se vám náš herní portál? Podpořte nás a sdílejte článek na sociálních sítích!".
5. Udělejte rozhovor s výraznou českou herní osobností.
6. Udělejte rozhovor s osobností mimo herní scénu, která ráda hraje hry (ta osobnost může být uznávaná a pravděpodobně se o rozhovoru zmíní na svých webech nebo na to budou odkazovat jiní). Třeba takový rozhovor se zástupci vyhledávače Seznam.cz nebo někým z českého Google může být zajímavý.
7. Sbírejte herní vtipy, memy apod. a zveřejňujte je na webu. Postujte tento obsah na Facebooku.
Otázka koncepční: zmapovali jste si konkurenci? Jako autor eKnihy o internetovém marketingu a člověk s více než 11 lety v oboru se dost často setkávám s tím, že vznikne webový projekt bez komerčního cíle. To není úplně šťastný nápad, protože vás to za čas může přestat bavit nebo se vám projekt přestane vypláce. Je iluze, že vyděláte na reklamě. To byste museli mít opravdu vysokou návštěvnost. Snažte se co nejdříve do svého konceptu napasovat komerční příjem. Například se můžete zkusit propojit s eShopem, který prodává hry a získávat od něho provize za každou objednávku. Případně je potřeba se co nejdříve dostat do povědomí firem, které u vás mohou objednat inzerci. To povědomí se dostanete tak, že o nich budete psát a po napsání článku pošlete odkaz na jejich marketingové či PR oddělení. Tuto taktiku ale dělejte ve chvíli, kdy budete dostatečně navštěvovaní (viz NetMonitor.cz a příslušný žebříček návštěvnosti).
22. 9. 2013 11:34:48
https://webtrh.cz/diskuse/propagace-online-magazinu-2/#reply945630
TomasSugar
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 9. 2013 12:23:04
Dobrý den,
docela jste trefil co děláme a některé z těchto rad mám v plánu, děkuji. Zajímá mě ta provázanost webu, v tom se moc nevyznám, díky za tip.
Co se týče toho komerčního nasazení, děláme servis PC, montujeme sestavy a chceme i ten eshop - Takhle je to prostě snažší, než roznášet letáky a psát nás baví :)
Teď testuji reklamu s xzone, mají u jejich affilate programu pěkné statistiky, ty se budou hodit.
22. 9. 2013 12:23:04
https://webtrh.cz/diskuse/propagace-online-magazinu-2/#reply945629
Radim Hasalík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 9. 2013 16:06:03
Napsal TomasSugar;1001357
docela jste trefil co děláme a některé z těchto rad mám v plánu, děkuji. Zajímá mě ta provázanost webu, v tom se moc nevyznám, díky za tip.
Myslíte provázanost obsahu? Snažte se tematický obsah navzájem propojit. Podívejte se, jak to dělá Wikipedie. Z každého důležitého slova vede odkaz. Podobně to dělá třeba Lupa.cz a obecně weby Internet Info nebo třeba bulvární Extra.cz. Budete-li mít třeba stránku o nějaké hře a tam budete psát o podobnosti se hrou Fallout, odkažte na výpis rubriky o hře Fallout (případně si vytvořte "encyklopedické heslo" o této hře, nějaký rozcestník, herní karta apod. - takto to dělá Hrej.cz).
Komerční propojení je fajn. Zvažte ale větší "rozmělnění" směrem k uživatelům IT. Tím, že jste z toho udělali herní magazín, tak jste podle mého názoru vynechali daleko větší skupinu potenciálních zákazníků. Ne každý je hráč.
22. 9. 2013 16:06:03
https://webtrh.cz/diskuse/propagace-online-magazinu-2/#reply945628
Michal Majgot
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
22. 9. 2013 16:24:34
Máte hodně možností s tak otevřeným tématem, jako je PC servis. Vytvořit k němu herní magazín je dobrý nápad na podporu prodeje. Dá se s tím hodně vyhrát, třeba navrhovat nějaké přehnané PC sestavy a zkoušet, co dovedou. Psát o tom, natáčet videa, podcasty... Skvěle něco podobného dělá třeba Unbox Therapy http://www.youtube.com/user/unboxtherapy.
Taky se pokouším o oslovení komunity - v mém případě na téma affiliate s magazínem affilak.cz. Ani si pak nemusíte moc pomáhat nějakýma SEO radama, PPC a podobně. To se dělá na webech, kde se komunita buduje špatně. Já třeba nijak neřeším ani tak základní věc jako je description. Stačí psát zajímavě, vědět, co komunita chce, znát obor a vymýšlet netradiční věci, které nikde jinde nemůžou najít. Virální efekt je pak výrazně větší, než jakákoliv reklamní kampaň.
22. 9. 2013 16:24:34
https://webtrh.cz/diskuse/propagace-online-magazinu-2/#reply945627
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit