Zadejte hledaný výraz...

Projekty a tiskové zprávy

Michaela
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
3. 5. 2012 13:44:20
Spouští se tu neustále hodně projektů, ale v podstatě jsem zde nenašla skoro nic o tiskových zprávách. Využíváte je? Pro jaké projekty mají smysl a u čeho je považujete za zbytečnost? Využíváte mediální agentury, ČTK a pod., nebo si vše zajišťujete sami?
3. 5. 2012 13:44:20
https://webtrh.cz/diskuse/projekty-a-tiskove-zpravy#reply761326
Petr Jeník
verified
rating uzivatele
(71 hodnocení)
3. 5. 2012 15:01:21
Tiskové zprávy jsou ti k ničemu
Nikdo ti je neotiskne
Resp. možná by si z toho nějaká plátek něco vzal, ale jen v případě, že to nebude pouze představení nového projektu nebo trapné PR. Cokoli, co zavání reklamou, ti prostě nikdo nikam nedá.
Nejdojemnější jsou tiskové zprávy ve znění:
"vážení novináři, chtěl bych vám touto cestou představit nový projekt, který nemá obdoby......"
Takové putují do koše ve 100 procentech už po přečtení tohoto úvodu.
3. 5. 2012 15:01:21
https://webtrh.cz/diskuse/projekty-a-tiskove-zpravy#reply761325
Samozřejmě nejvíce záleží na tom, o čem projekt je. Pokud se jedná o klasickou komerční věc, TZ smysl skoro nemá. Ale na druhou stranu, zkusit se to může. Pokud oslovíte správně zvolenou skupinu médií, TZ se může objevit alespoň v online verzích periodik (osobní zkušenost). Pokud máte projekt, který je zaměřený primárně na uživatele a je zajímavý, TZ smysl rozhodně má. Tam pak mám zkušenost s převzetím ČTK a výskytem ve velkých tištěných médiích, rozhovory atd. Toho samozřejmě ale nedosáhne každý projekt.
Jak psal Petr, úvod a perex k TZ jsou zásadní... oni to opravdu moc nemají čas číst.
3. 5. 2012 15:12:31
https://webtrh.cz/diskuse/projekty-a-tiskove-zpravy#reply761324
PodPetr
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 5. 2012 21:24:54
Můžeš zkusit knížku "Jak učinně oslovit média". Také to zrovna čtu...
8. 5. 2012 21:24:54
https://webtrh.cz/diskuse/projekty-a-tiskove-zpravy#reply761323
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit