Zadejte hledaný výraz...

Prohlížející zákazník vs. kupující zákazník: Jaký bývá poměr?

novak.vitek
verified
rating uzivatele
17. 11. 2011 19:18:41
Zdravím, rád bych se zeptal zdejších e-shopových guru, jaký bývá obvykle poměr mezi návštěvníky, kteří si e-shop jen prohlížejí a těmi, co si něco koupí. Když si něco koupí například každý padesátý, je to hodně, nebo málo? Vůbec v tomto směru nemám představu.
Děkuji
17. 11. 2011 19:18:41
https://webtrh.cz/diskuse/prohlizejici-zakaznik-vs-kupujici-zakaznik-jaky-byva-pomer#reply698506
luve88
verified
rating uzivatele
(51 hodnocení)
17. 11. 2011 19:30:29
Toto se označuje pojmem konverzní poměr. Já bych řekl, že průměrně se to pohybuje okolo 1 - 2 procent. Ale hodně také záleží na tom o jaké prodávané zboží se jedná. Důležité jsou také zdroje návštěvnosti. Roli hrají i další faktory.
17. 11. 2011 19:30:29
https://webtrh.cz/diskuse/prohlizejici-zakaznik-vs-kupujici-zakaznik-jaky-byva-pomer#reply698505
Tom
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
17. 11. 2011 19:42:23
Je to hodně individuální, zkus sem dát link, statistiky ;)
17. 11. 2011 19:42:23
https://webtrh.cz/diskuse/prohlizejici-zakaznik-vs-kupujici-zakaznik-jaky-byva-pomer#reply698504
novak.vitek
verified
rating uzivatele
17. 11. 2011 19:42:25
děkuji, trochu jsem zagooglil spojení "konverzní poměr", našel jsem spoustu rad a zkušeností, takže to můžu doporučit (ačkoli přepodkládám, že jsem tady asi jedinej, kdo to slovní spojení neznal...). Před pár dny jsme spustil e-shop autar.cz, takže teď ocením každou radu :) Díky!
---------- Příspěvek doplněn 17.11.2011 v 19:43 ----------
statistiky zatím žádné nemám, opravdu je to hodně čerstvé, reklamu teprve chystám. Jen se chci takto teoreticky dovzdělat, abych pak nekoukal jako puk :)) Odkaz www.autar.cz
17. 11. 2011 19:42:25
https://webtrh.cz/diskuse/prohlizejici-zakaznik-vs-kupujici-zakaznik-jaky-byva-pomer#reply698503
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
17. 11. 2011 20:16:39
Co na to napsat? Podívej se, jak vypadají skutečně funkční obchody mall.cz, parfums.cz. A teď se podívej, jak vypadá ten tvůj.
Budu se opakovat, ale proč se lidi proboha pouštíte do podnikání na médiu o kterém zhola nic nevíte? Mít eshop a nevědět co je to konverzní poměr?
17. 11. 2011 20:16:39
https://webtrh.cz/diskuse/prohlizejici-zakaznik-vs-kupujici-zakaznik-jaky-byva-pomer#reply698502
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
17. 11. 2011 20:34:46
kazdy nejak zacina, ale je pravda, ze uz neznalost zakladniho pojmu o necem svedci, mozna bych s tou propagaci jeste pockal nez se skutecne maximalne dovzdelas :)
17. 11. 2011 20:34:46
https://webtrh.cz/diskuse/prohlizejici-zakaznik-vs-kupujici-zakaznik-jaky-byva-pomer#reply698501
jarin001
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
17. 11. 2011 20:38:06
Napsal jimitko;724247
Co na to napsat? Podívej se, jak vypadají skutečně funkční obchody mall.cz, parfums.cz. A teď se podívej, jak vypadá ten tvůj.
Budu se opakovat, ale proč se lidi proboha pouštíte do podnikání na médiu o kterém zhola nic nevíte? Mít eshop a nevědět co je to konverzní poměr?
Z tebe dneska padají moudra, srovnání prvního eshopu zapáleného nováčka s giganty typu mall.cz, rád bych viděl nějaký tvůj výtvor, hoď link.
Jinak ze skušenosti vím že nejvíc se člověk naučí za pochodu, zrovna konverzní poměr Vítka trápit nemusí, stačí že lidi přijdou a nakoupí.
Konverzní poměr je pouze statistické číslo.
17. 11. 2011 20:38:06
https://webtrh.cz/diskuse/prohlizejici-zakaznik-vs-kupujici-zakaznik-jaky-byva-pomer#reply698500
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
17. 11. 2011 20:50:20
http://aukro.cz/genius-sw-hf-5-1-5000-i1936674440.html
http://aukro.cz/genius-sw-hf-5-1-5000-i1936674440.html
http://aukro.cz/reproduktory-genius-sw-hf-5-1-5000-i1942251485.html
http://aukro.cz/genius-sw-hf-5-1-5000-ovladac-i1937038275.html
kdyz budete shanet, tak sezenete (nemusi byt nutne nove aby dobre hrali)
17. 11. 2011 20:50:20
https://webtrh.cz/diskuse/prohlizejici-zakaznik-vs-kupujici-zakaznik-jaky-byva-pomer#reply698499
novak.vitek
verified
rating uzivatele
17. 11. 2011 20:50:29
děkuji za drsnou kritiku i zastání, vážím si obojího! A slibuji, že e-shopové názvosloví dopiluji.
17. 11. 2011 20:50:29
https://webtrh.cz/diskuse/prohlizejici-zakaznik-vs-kupujici-zakaznik-jaky-byva-pomer#reply698498
dominiklatal
verified
rating uzivatele
17. 11. 2011 20:57:24
ten shop má podle mě náhodou zajímavej produkt a hlavně takovej, kterej jsem fakt ještě neviděl
17. 11. 2011 20:57:24
https://webtrh.cz/diskuse/prohlizejici-zakaznik-vs-kupujici-zakaznik-jaky-byva-pomer#reply698497
Napsal novak.vitek;724266
děkuji za drsnou kritiku i zastání, vážím si obojího! A slibuji, že e-shopové názvosloví dopiluji.
to bude urcite vhodne, pro lepsi orientaci. Nicmene konverzni pomer je v podstate nic nerikajici bezrozmerne cislo. Pokud k nemu nepridate i dalsi informace, pak se s nim neda nijak pracovat. Nicmene s dalsimi udaji nabira na vyznamu a to jednak pro vase srovnani s jinymi, byt to mi prijde stejne nic nerikajici, tak hlavne napr. pro to, abyste si mohl u sebe na eshopu treba testovat ruzne veci a vyhodnocovat jak a ktera funguje a nefunguje.
17. 11. 2011 20:58:29
https://webtrh.cz/diskuse/prohlizejici-zakaznik-vs-kupujici-zakaznik-jaky-byva-pomer#reply698496
Tom
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
17. 11. 2011 20:59:02
"Bávo, Žabička, Focusek… I tak se jmenují obyvatelé českých garáží. Každý třetí majitel svému vozidlu říká přiléhavým jménem. Když o svém autě vyprávíme, když ho zmiňujeme, pokaždé ho musíme nějak označit. Neříkáme ale „Škoda Octavia“, jak by se podle technických údajů patřilo, ale řekneme jednoduše „Oktávka“. Podobných jmen, která mnohdy pranic nesouvisejí s tovární značkou nebo typem, máme stovky. Jednou vycházejí z barvy našeho miláčka, jindy z kategorie, tvaru, nebo povahy. Jak jinak vysvětlit, že po silnicích jezdí Ďábel i Andílek. Češi jsou v pojmenovávání svých aut velmi kreativní. Jakmile však nějaké neživé věci dáme jméno, náhle ožije a začneme ji vnímat velmi osobně. Promlouváme k ní, oslovujeme ji, chválíme i káráme. Nyní nastal čas, abychom ji začlenili také do kalendáře rodinných oslav. Auto je přeci členem rodiny. A ne jen tak ledajakým. Najděte den, kdy slaví svátek Váš automobil a oslavte ho s ním. Dopřejte mu něco nevšedního. Myčku, vysavač, navoskujte ho, nebo mu prostě jen naplňte nádrž po okraj. Dopřejte mu ten den všechno nejlepší!"
Není to trochu dlouhý úvodní text? :)
17. 11. 2011 20:59:02
https://webtrh.cz/diskuse/prohlizejici-zakaznik-vs-kupujici-zakaznik-jaky-byva-pomer#reply698495
dave67
verified
rating uzivatele
17. 11. 2011 21:07:05
Přesně. Třetí větu jsem ani nedočetl...
17. 11. 2011 21:07:05
https://webtrh.cz/diskuse/prohlizejici-zakaznik-vs-kupujici-zakaznik-jaky-byva-pomer#reply698494
dominiklatal
verified
rating uzivatele
17. 11. 2011 21:07:53
Radek: no, co jsem tak pochopil, tak když neznám konverzní poměr konkurečních shopů, tak je mi to celkem k ničemu. Navíc těch konkurenčních shopů v tomhle segmentu moc není...
Jadro007: no, to asi je :D pravda je, že asi málokdo to dočte až dokonce.. tak to bude asi dobrý změnit
17. 11. 2011 21:07:53
https://webtrh.cz/diskuse/prohlizejici-zakaznik-vs-kupujici-zakaznik-jaky-byva-pomer#reply698493
Tom
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
17. 11. 2011 21:08:32
Upřímně jsem přečetl asi prvních pět slov a dvě poslední..
17. 11. 2011 21:08:32
https://webtrh.cz/diskuse/prohlizejici-zakaznik-vs-kupujici-zakaznik-jaky-byva-pomer#reply698492
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit