Zadejte hledaný výraz...

Produktová kampaň na Facebooku se ne a ne rozběhnout

Celoy
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
10. 11. 2015 13:54:03
Zdravím, mám problém s rozběhnutím produktové kampaně na Facebooku přes katalog produktů.
Založil jsem si přes Power editor kampaň zaměřenou na propagaci produktů přes katalog produktů, který mám v business managerovi v pořádku nahraný. V sadě reklam jsem vybral cílení na návštěvníky mého webu z pixelu a stanovil denní rozpočet na 50 Kč.
Ve správci reklam je u této kampaně normálně status Aktivní, nicméně všude zatím samé nuly, kampaň vůbec neběží. Nevěděl by někdo, kde by mohl být problém. Trvá to tak již několik dnů.
S pozdravem
Petr
10. 11. 2015 13:54:03
https://webtrh.cz/diskuse/produktova-kampan-na-facebooku-se-ne-a-ne-rozbehnout#reply1152172
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
10. 11. 2015 13:56:27
Minimální denní rozpočet pro ad set v tomto typu kampaně je 5 dolarů, vzhledem k současnému kurzu bych tedy zkusil dát cca 150 Kč. Při dolarech to zahlásí bug, když člověk zkusí nastavit nižší rozpočet, v Kč to bohužel (alespoň mně) nedělá.
10. 11. 2015 13:56:27
https://webtrh.cz/diskuse/produktova-kampan-na-facebooku-se-ne-a-ne-rozbehnout#reply1152171
Celoy
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
10. 11. 2015 14:00:40
Napsal OndrejDyrka;1240073
Minimální denní rozpočet pro ad set v tomto typu kampaně je 5 dolarů, vzhledem k současnému kurzu bych tedy zkusil dát cca 150 Kč. Při dolarech to zahlásí bug, když člověk zkusí nastavit nižší rozpočet, v Kč to bohužel (alespoň mně) nedělá.
Já jsem původně nastavil denní rozpočet na 20 Kč, to mi ale právě zahlásilo, že minimum je 50 Kč. Takže bych to měl ještě zvednout, i když to teď už nic nehlásí?
10. 11. 2015 14:00:40
https://webtrh.cz/diskuse/produktova-kampan-na-facebooku-se-ne-a-ne-rozbehnout#reply1152170
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
10. 11. 2015 14:14:20
Hm, zvláštní, že by byli méně přísní na kampaně dělané v korunách :) Každopádně bych jako první zkusil ten větší rozpočet.
Je také otázkou, jestli máte správně nadefinovanou část produktů, na které chcete cílit (obvykle se to dělí třeba podle ceny) - nebo cílíte plošně na všechny?
+ Nainstalujte si do Chromu rozšíření Facebook Pixel Helper a ověřte si na webu, že máte správně naimplementovaný pixel.
10. 11. 2015 14:14:20
https://webtrh.cz/diskuse/produktova-kampan-na-facebooku-se-ne-a-ne-rozbehnout#reply1152169
Celoy
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
10. 11. 2015 14:22:41
Napsal OndrejDyrka;1240082
Hm, zvláštní, že by byli méně přísní na kampaně dělané v korunách :) Každopádně bych jako první zkusil ten větší rozpočet.
Je také otázkou, jestli máte správně nadefinovanou část produktů, na které chcete cílit (obvykle se to dělí třeba podle ceny) - nebo cílíte plošně na všechny?
+ Nainstalujte si do Chromu rozšíření Facebook Pixel Helper a ověřte si na webu, že máte správně naimplementovaný pixel.
Cílím plošně na všechny produkty. A ten pixel helper v chromu také mám. Podle něho mám pixel na stránkách správně vložen. Zkusím to s tím zvýšeným rozpočtem a uvidím.
10. 11. 2015 14:22:41
https://webtrh.cz/diskuse/produktova-kampan-na-facebooku-se-ne-a-ne-rozbehnout#reply1152168
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
10. 11. 2015 15:35:24
Ok. Do budoucna zvažte podrobnější dělení, většinou to dost pomůže identifikovat sortiment, co vydělává nejvíc. Dobře je to vysvětlené tady (bod 3): http://www.lukask.cz/dynamicky-remarketing-facebook/.
U produktového katalogu je taky základním typem ad setu cílení na opuštěný košík, tam jsou schované dost snadné peníze (samozřejmě pokud máte na webu dostatečný traffic).
10. 11. 2015 15:35:24
https://webtrh.cz/diskuse/produktova-kampan-na-facebooku-se-ne-a-ne-rozbehnout#reply1152167
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit