Zadejte hledaný výraz...

Prodej výrobku a služby v jednom balíčku. Vrácení zboží a reklamace – průstřelnost řešení?

Magnus Herba
verified
rating uzivatele
29. 5. 2013 07:22:17
Jaký máte názor na toto řešení ? Chci prodávat jeden produkt - "balíček" jehož součástí bude několik služeb a jeden výrobek. Nemám s tím žádné nekalé úmysly, ale vidím v tom jednu obrovskou výhodu. Pokud budu prodávat tento balíček za jednu kompletní cenu (to doufám mohu, že nemusím stanovovat cenu jednotlivých položek), mohu se tím vyhnout případnému nevýhodnému vracení peněz(myslím větší části prodejní ceny) při vrácení zboží - konkrétně onoho výrobku. Tím myslím na to, že onen výrobek bude v tomto případě oceněn minimální cenou. Jde mi totiž o to, že onen výrobek může splnit svůj účel cca během jednoho dvou měsíců a pak ho zákazník již nemusí potřebovat. Co se týká služeb, ty budou prostě "spotřebovány". Podobně je to s reklamacemi, z naší kamenné prodejny máme zkušenosti jak lidi zkouší věc reklamovat poslední den záruky kvůli kdejaké pitomosti (tam jsme takoví dobráci, že se jim snažíme vyhovět). Ale to je již druhá část otázky, o které se není potřeba rozepisovat, kdy zadání je jasné.
Děkuji
29. 5. 2013 07:22:17
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-vyrobku-a-sluzby-v-jednom-balicku-vraceni-zbozi-a-reklamace-prustrelnost-reseni/#reply906461
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit