Zadejte hledaný výraz...

"Prodej nanečisto" – vyhodny nakup zbozi v EU a nasledny zkusebni prodej v ČR

eforsee
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
9. 9. 2007 21:53:39
Ahoj, uz delsi dobu nosim v hlave napad na provoz e-shopu s vybranym zbozim, ovsem nejprve bych si to chtel vyzkouset tak nejak "nanecisto":) Vim, ze za hranicemi CR mohu toto zbozi nakoupit vyrazne levneji i v "klasickem" obchode, nezli u nas, a tak me napadlo, ze bych neco malo nakoupil za hranicemi a zkusil prodat zde..pokud by se to ujalo, poohlednul bych se po dodavateli asi zde v Cechach nebo popremyslel o dovozu. Co si o teto zkusebni forme obchodu myslite? Zajimalo by me predevsim toto. Pokud zbozi privezu v malem do CR a neproclim, nasledne prodam a tento prodej jiz nalezite zdanim, je to ok(nebo aspon relativne ok:)? Pripadne jake komplikace, nedomyslenosti v tom vidite?
eforsee
9. 9. 2007 21:53:39
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-nanecisto-vyhodny-nakup-zbozi-v-eu-a-nasledny-zkusebni-prodej-v-cr/#reply19291
Muskwa
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
9. 9. 2007 22:11:23
no já bych viděl problém v tom "neproclim"
s tim "relativne ok" - nevim nevim :)
jinak nezapomen, ze musis drzet zaruku 24 mesicu.
dal bych jsem si zjistil, co vsechno musis splnovat (ceske manualy, ...)
9. 9. 2007 22:11:23
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-nanecisto-vyhodny-nakup-zbozi-v-eu-a-nasledny-zkusebni-prodej-v-cr/#reply19290
Denny007
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 9. 2007 22:28:30
no já bych viděl problém v tom "neproclim"
EU - vony pohyb zbozi nebo se mylim ?
9. 9. 2007 22:28:30
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-nanecisto-vyhodny-nakup-zbozi-v-eu-a-nasledny-zkusebni-prodej-v-cr/#reply19289
eforsee
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
9. 9. 2007 23:17:04
Zaruku poskytnout mohu vracenim penez, nejedna se o extra poruchove zbozi a cena nebude tez nijak vysoka, cili toto riziko by pro me nepredstavovalo velke nebezpeci ztraty.
9. 9. 2007 23:17:04
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-nanecisto-vyhodny-nakup-zbozi-v-eu-a-nasledny-zkusebni-prodej-v-cr/#reply19288
Denny007
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 9. 2007 07:23:01
Ja nevim asi do toho jdi - tady ti stejne nikdo moc neporadi nemluve o tom ze se radi blbe kdyz ani nevime o co se jedna. Blbej napad to urcite neni, spousta Ceskych velkooobchodu i obchodniku nakupuje v Nemecku kde maji nizsi ceny, protoze jsou proste vetsi trh a odebiraji vsude vice tedy dostamnou nizsi ceny.
10. 9. 2007 07:23:01
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-nanecisto-vyhodny-nakup-zbozi-v-eu-a-nasledny-zkusebni-prodej-v-cr/#reply19287
Pette
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 9. 2007 08:50:19
Napsal Denny007;12829
EU - vony pohyb zbozi nebo se mylim ?
Ano, pre sukromnu potrebu, obchod je nieco ine:)
10. 9. 2007 08:50:19
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-nanecisto-vyhodny-nakup-zbozi-v-eu-a-nasledny-zkusebni-prodej-v-cr/#reply19286
Ivan L.
verified
rating uzivatele
10. 9. 2007 09:43:37
Napsal Pette;12850
Ano, pre sukromnu potrebu, obchod je nieco ine:)
Jestli se nepletu tak nejde ani tak o to jestli je to obchodní nebo soukromé zboží jako o jeho původ. Zboží vyrobené v číně a zakoupené v německu je prostě čínské a platíš clo. Zboží původem z EU je bez cla. Ovšem než bych se do takového obchodu pustil, hodně dobře bych si to prověřil ;)
10. 9. 2007 09:43:37
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-nanecisto-vyhodny-nakup-zbozi-v-eu-a-nasledny-zkusebni-prodej-v-cr/#reply19285
Denny007
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 9. 2007 09:56:54
Zboží vyrobené v číně a zakoupené v německu je prostě čínské a platíš clo.
Ale no tak to clo prece je jiz zaplacene v Nemecku...
10. 9. 2007 09:56:54
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-nanecisto-vyhodny-nakup-zbozi-v-eu-a-nasledny-zkusebni-prodej-v-cr/#reply19284
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
10. 9. 2007 10:01:53
to eforsee: Tvuj koncept uz byl zkousen. Kdyz obcas jedu k rodicum tak jezdim pres Francouzkou ulici v Praze a tam byl nejakou dobu kramek s nazvem neco jako Levne zbozi z EU ci Vyprodej zbozi z EU , tak nejak to znelo a byl tam odkaz primo ve vyvesnim stitu na nejaky eshop. Takze uz to nekdo zkousel, kazdopadne kramek fungoval jen par mesicu. Proc dale nejede netusim...
10. 9. 2007 10:01:53
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-nanecisto-vyhodny-nakup-zbozi-v-eu-a-nasledny-zkusebni-prodej-v-cr/#reply19283
Misha
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 9. 2007 10:45:21
- cokoli nakoupíš v EU je bez cla, bez ohledu na původ nebo účel.
- pokud při nákupu uvedeš svoje DIČ (CZXXXXXXX), nakupuješ bez DPH. Což ale může být problém pokud to takto chceš koupit v maloobchodě, kde na to nemusí být vybaveni a mohou s tím být problémy.
- DPH ale musíš samozřejmě odvést u nás
Jinak omlouvám se pánové, ale opravdu mi to nedá - proč se vyjadřujete k věcem, o kterých nic nevíte a nemáte s nimi zkušenosti? Jen tak rozšiřujete různé mýty a nepřesnosti, které nikomu nepomůžou.
10. 9. 2007 10:45:21
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-nanecisto-vyhodny-nakup-zbozi-v-eu-a-nasledny-zkusebni-prodej-v-cr/#reply19282
eforsee
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
10. 9. 2007 23:55:42
Napsal Mirek Novotny;12854
to eforsee: Tvuj koncept uz byl zkousen. Kdyz obcas jedu k rodicum tak jezdim pres Francouzkou ulici v Praze a tam byl nejakou dobu kramek s nazvem neco jako Levne zbozi z EU ci Vyprodej zbozi z EU , tak nejak to znelo a byl tam odkaz primo ve vyvesnim stitu na nejaky eshop. Takze uz to nekdo zkousel, kazdopadne kramek fungoval jen par mesicu. Proc dale nejede netusim...
Finalni model by se vubec netykal levneho zbozi z EU, to me pouze napadlo jako zkusebni model pro eliminaci pocatecnich rizik..pokud by se rozjel obschod byt s nizkymi zisky touto cestou, byl by to signal pro nastartovani celeho businessu s levnejsimi dodavateli ve vetsim mnozstvi odebiraneho zbozi. Predpokladam, ze tak to aspon u dodavatelu chodi nebo jsou ochotni privezt jen par vzorku? Mate s tim nekdo zkusenosti?
10. 9. 2007 23:55:42
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-nanecisto-vyhodny-nakup-zbozi-v-eu-a-nasledny-zkusebni-prodej-v-cr/#reply19281
eforsee
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 9. 2007 00:03:45
Napsal Denny007;12841
Ja nevim asi do toho jdi - tady ti stejne nikdo moc neporadi nemluve o tom ze se radi blbe kdyz ani nevime o co se jedna. Blbej napad to urcite neni, spousta Ceskych velkooobchodu i obchodniku nakupuje v Nemecku kde maji nizsi ceny, protoze jsou proste vetsi trh a odebiraji vsude vice tedy dostamnou nizsi ceny.
Predpokladam, ze tam ale nakupuji u dodavatelu nebo to pro ne muze byt vyhodne i ve velkoobchodech ci dokonce maloobchodech? Osobne bych chtel pro tento startovni model nakoupit zbozi ve Velke Britanii, cestou mohu porovnat s cenami zbozi napr v Nemecku, Belgii, ale jine zeme uz asi neocheckuji a internet mi ve zjistovani konkretnich cenovych relaci moc nepomohl. Mate nekdo zkusenosti ve ktere zemi EU by mohlo byt obecne levno? Spotrebni zbozi, ne elektro :) Nebo vubec nejlip by se sikly nejake stranky, na kterych by bylo neco jako EU prise compare.. Jinak diky za reakce ;)
11. 9. 2007 00:03:45
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-nanecisto-vyhodny-nakup-zbozi-v-eu-a-nasledny-zkusebni-prodej-v-cr/#reply19280
eforsee
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 9. 2007 00:08:55
Napsal Misha;12856
- cokoli nakoupíš v EU je bez cla, bez ohledu na původ nebo účel.
- pokud při nákupu uvedeš svoje DIČ (CZXXXXXXX), nakupuješ bez DPH. Což ale může být problém pokud to takto chceš koupit v maloobchodě, kde na to nemusí být vybaveni a mohou s tím být problémy.
- DPH ale musíš samozřejmě odvést u nás
Jinak omlouvám se pánové, ale opravdu mi to nedá - proč se vyjadřujete k věcem, o kterých nic nevíte a nemáte s nimi zkušenosti? Jen tak rozšiřujete různé mýty a nepřesnosti, které nikomu nepomůžou.
Pokud je to presne takhle, ze cokoliv nakoupim na DIC, tak zdanim pri prodeji v CR a dal se o to nestaram, tak je to parada. Rikal jsem si, jestli pak jeste neni potreba nekde udavat puvod zbozi a zpetne treba resit clo, jestli je to ok, ale jak bylo v prispevku vyse napsano, ze vse v EU je jiz proclene, neni co resit:)
11. 9. 2007 00:08:55
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-nanecisto-vyhodny-nakup-zbozi-v-eu-a-nasledny-zkusebni-prodej-v-cr/#reply19279
Misha
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 9. 2007 09:04:17
nejlevnější země EU budou asi Litva a Rumunsko. Ale to jsi asi nechtěl vědět, co ?:)
Jinak pokud si u náš zřídíš Makro kartu, tak s ní máš přístup i do dalších velkoobchodů sítě Metro v Evropě. Nevyzkoušeno, ale slibují to.
11. 9. 2007 09:04:17
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-nanecisto-vyhodny-nakup-zbozi-v-eu-a-nasledny-zkusebni-prodej-v-cr/#reply19278
TonyK
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
29. 9. 2007 22:19:36
V Metru běžně nakupuji na Makro kartu ve Vídni a funguje to i v Německu :-)
29. 9. 2007 22:19:36
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-nanecisto-vyhodny-nakup-zbozi-v-eu-a-nasledny-zkusebni-prodej-v-cr/#reply19277
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit