Zadejte hledaný výraz...

Prodej kontaktů-práce v zahraničí

TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
20. 8. 2018 08:58:23
AlenaK:
věřím, že to myslíte dobře, bohužel historicky se v ČR prodávaly skoro falešné kontakty ve velkém a u nás lidé k tomu nemají takovou důvěru jako třeba ve Státech. Založit obchodní model na prodeji kontaktů může být hodně rizikové. Co už je lepší, je se buď s nějakou spojit nebo si udělat svoji pracovní agenturu ("cestovku") a poskytovat to lidem jako hotovou službu. Existuje u nás už nějaká konkurence, podle všeho to vůbec nevynáší špatně a zájem se o to zvyšuje každý rok již 10 let.
Expert:
vybudoval obrovské personalizované databaze ceskych firem které v b2b segmentu nikde jinde neseženete jsem schopen v radu minut poptat tisice firem stejne tak jim nabidnout prakticky cokoliv at uz emailem telefonem nebo osobně. na co potřebuje firma desitky az stovky obchodnich zastupcu ja zvaldnu sam s prstem
Trochu silná slova. České prostředí se mění, stejně tak se mění pozice a lidé ve firmách, po několika letech jsou kontakty již hůře použitelné. Co je ale důležitější než mít velký excel, je se s těmi lidmi znát osobně, umět jim ne nejen hromadně něco nabídnout, ale důvěrně se poptat co a jak chtějí a ušít jim to na míru, za to jsou obchodníci ceněni. Je málo produktů/služeb, které je možné prodávat jednoduchým dotazem na telefon. Ti stovky obchodníků co některé firma mají, jsou od toho, že udržují kontakty se svými klienty, jsou proškolení na konkrétní produkty a znají je, umí se s klienty bavit částečně i obchodně, pracuje se ve více jazycích a hodně se cestuje na osobní schůzky, v jednom člověku takovou agendu nedáš. Prakticky asi mluvíš o trhu pojištění/půjček, spotřebního materiálu či drobných služeb, který funguje i dnes hodně hromadně.
Velice solidní interní databáze pro B2B mají dnes u nás pojišťovny, banky a operátoři, je až neuvěřitelné do jakých detailů a přesnosti se dokázali dostat analýzou interní dat a pospojováním dohromady. Mají nejen kontakt list, ale dokonce i vztahy jednotlivých firem podle komunikace, polohy a lidí. V posledním roce pozoruji zajímavou vlnu, snaží se tyhle databáze také zpeněžit, prodávat je či uzavírat obchodní spolupráce. Tvrdit, že jí máš nejlepší, chce hodně odvahy, nebo jsi prostě už nějaký rok mimo obor.
20. 8. 2018 08:58:23
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-kontaktu-prace-v-zahranici/strana/2#reply1360737
Ida12
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
20. 8. 2018 17:20:00
Napsal TomášX;1480444
AlenaK:
věřím, že to myslíte dobře, bohužel historicky se v ČR prodávaly skoro falešné kontakty ve velkém a u nás lidé k tomu nemají takovou důvěru jako třeba ve Státech. Založit obchodní model na prodeji kontaktů může být hodně rizikové. Co už je lepší, je se buď s nějakou spojit nebo si udělat svoji pracovní agenturu ("cestovku") a poskytovat to lidem jako hotovou službu. Existuje u nás už nějaká konkurence, podle všeho to vůbec nevynáší špatně a zájem se o to zvyšuje každý rok již 10 let.
Expert:
Trochu silná slova. České prostředí se mění, stejně tak se mění pozice a lidé ve firmách, po několika letech jsou kontakty již hůře použitelné. Co je ale důležitější než mít velký excel, je se s těmi lidmi znát osobně, umět jim ne nejen hromadně něco nabídnout, ale důvěrně se poptat co a jak chtějí a ušít jim to na míru, za to jsou obchodníci ceněni. Je málo produktů/služeb, které je možné prodávat jednoduchým dotazem na telefon. Ti stovky obchodníků co některé firma mají, jsou od toho, že udržují kontakty se svými klienty, jsou proškolení na konkrétní produkty a znají je, umí se s klienty bavit částečně i obchodně, pracuje se ve více jazycích a hodně se cestuje na osobní schůzky, v jednom člověku takovou agendu nedáš. Prakticky asi mluvíš o trhu pojištění/půjček, spotřebního materiálu či drobných služeb, který funguje i dnes hodně hromadně.
Velice solidní interní databáze pro B2B mají dnes u nás pojišťovny, banky a operátoři, je až neuvěřitelné do jakých detailů a přesnosti se dokázali dostat analýzou interní dat a pospojováním dohromady. Mají nejen kontakt list, ale dokonce i vztahy jednotlivých firem podle komunikace, polohy a lidí. V posledním roce pozoruji zajímavou vlnu, snaží se tyhle databáze také zpeněžit, prodávat je či uzavírat obchodní spolupráce. Tvrdit, že jí máš nejlepší, chce hodně odvahy, nebo jsi prostě už nějaký rok mimo obor.
Pracovní agenturu a konkurenci myslíte teřba studentagency nebo něco úplně jinýho? Já na tom obchodní model nestavím, právě proto jsem to chtěla dovysvětlti. Bude to jenom v jednom z produktů(který budou asi součástí nějakého členství zřejmě). Takže z celkovýho projektu to bude malá část.
20. 8. 2018 17:20:00
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-kontaktu-prace-v-zahranici/strana/2#reply1360736
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit