Zadejte hledaný výraz...

Prodej ebooků -proč máme nízkou konverzi v objednávkovém procesu?

Rychny
verified
rating uzivatele
30. 6. 2016 11:23:40
Zdravím všechny,
nedávno jsme začali řešit prodej Ebooků. Od začátku jsme měli dle mého názoru nízkou konverzi v objednávkovém formuláři. V té době jsme ještě neměli aktivní platební bránu, takže uživatelé mohli platit pouze bankovním převodem a museli čekat. Myslel jsem si, že absence rychlé platby je důvodem proč uživatelé nakonec nákup neprovedou. Před pár dny jsme spustili platební bránu, takže už nyní můžou platit kartou i expresním bankovním převodem, nicméně ten poměr nakupujících se vůbec nezlepšil. Z lidí, kteří se dostanou do jednokrokového objednávacího formuláře, provede nákup jen 20-25%, což mi přijde málo. Všechny informace už znají předem a povinně musí vyplnit pouze e-mail a jméno.
Zajímalo by mě, jestli nemá někdo podobnou zkušenost a neporadil by mi, jak konverzi zlepšit, případně jestli je takto nízká konverze běžná?
Za rady, které povedou k výraznému zlepšení i rád zaplatím. Klidně pište do PM a mohu zaslat odkaz na prodej.
Děkuji a přeji hezký den.
30. 6. 2016 11:23:40
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-ebooku-proc-mame-nizkou-konverzi-v-objednavkovem-procesu#reply1207076
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
30. 6. 2016 11:27:19
Jaká je adresa?
30. 6. 2016 11:27:19
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-ebooku-proc-mame-nizkou-konverzi-v-objednavkovem-procesu#reply1207075
Rychny
verified
rating uzivatele
30. 6. 2016 11:32:46
Poslal jsem PM. Rád zašlu web i ostatním, jen ho nechci dávat sem do příspěvku. Děkuji.
30. 6. 2016 11:32:46
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-ebooku-proc-mame-nizkou-konverzi-v-objednavkovem-procesu#reply1207074
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
30. 6. 2016 11:44:55
Co se trochu otevřít, já bych u webu, kde není jednoduše na kliknutí zobrazné info o prodejci a telefonní číslo, kam se dá dovolat nenakoupil. Ty OP nestačí, pro obyčejné lidi. Jinak na tom nic tak hrozného nevidím. Nemyslíte si, že to je to spíše tím, že při kliknutí na tlačítko "koupit" to přesměruje návštěvníka rovnou do košíku. Spousta lidí láduje zboží do kolíšku, ale nakoupit nechce, nebo chce nakoupit jindy. Kdybyste zobrazil zákazníkovi "vaše zboží bylo vloženo do košíku" ale nepřesměrovalo ho to tam hned, tak jsem přesvědčen, že průchodnost košíku bude vyšší. Pokud byste s těmi co nedokončí objednávku dále pracoval, např. nejprve od nich vzal mail, nebo je dále oslovil remarketingem, zase to bude o něco lepší. Kdyby měl web historii a byl tam větší poměr vracejících se zákazníků, také to bude o něčem jiném. Třeba to není úplně mimo, proč máte pocit, že je něco špatně? Jaký je celkový konverzní poměr?
30. 6. 2016 11:44:55
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-ebooku-proc-mame-nizkou-konverzi-v-objednavkovem-procesu#reply1207073
kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
30. 6. 2016 11:49:26
nechceš napsat sdresu, ptát se nebudu.... já poradit nepotřebuji..
já nakupuji zde: https://www.palmknihy.cz/ a používám jen paypal
30. 6. 2016 11:49:26
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-ebooku-proc-mame-nizkou-konverzi-v-objednavkovem-procesu#reply1207072
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 6. 2016 15:32:52
Myslím že konverziu máte dobrú. Takú by si prial kde kto. Prehnané boli asi vaše očakávania.
30. 6. 2016 15:32:52
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-ebooku-proc-mame-nizkou-konverzi-v-objednavkovem-procesu#reply1207071
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit