Zadejte hledaný výraz...

Prodej domény zaregistrované u Wedos

StranskyK
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
14. 5. 2012 22:32:19
Dobrý den,
jak funguje změna majitele, pokuď prodám doménu, která je zaregistrovaná u Wedos ?
Co musím splňovat a jak dlouho to trvá ?
Předem moc děkuji za pomoc
14. 5. 2012 22:32:19
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-domeny-zaregistrovane-u-wedos/#reply764659
netbrana
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
14. 5. 2012 22:36:28
Pro CZ doménu: http://kb.wedos.com/domeny/cz/zmena-majitele.html
14. 5. 2012 22:36:28
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-domeny-zaregistrovane-u-wedos/#reply764658
StranskyK
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
14. 5. 2012 22:39:41
Jedná se o EU doménu
14. 5. 2012 22:39:41
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-domeny-zaregistrovane-u-wedos/#reply764657
netbrana
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
14. 5. 2012 22:41:29
Tak to potom: http://kb.wedos.com/domeny/eu/zmena-majitele.html
14. 5. 2012 22:41:29
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-domeny-zaregistrovane-u-wedos/#reply764656
netbrana - díky za skvělou podporu :-)
14. 5. 2012 22:47:03
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-domeny-zaregistrovane-u-wedos/#reply764655
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 5. 2012 23:01:24
Trochu nechápu to, proč lidi místo toho aby napsali na podporu Wedosu, tak píšou rovnou na Webtrh.
Na stránce Wedosu furt svítí to nepřehlídnutelný javascriptový "okno" s velkým nápisem "Zákaznícká podpora - chatujte kliknutím zde". Ale ono ne, jít založit téma na Webtrh je asi snažší, nebo co :)
14. 5. 2012 23:01:24
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-domeny-zaregistrovane-u-wedos/#reply764654
Ano, někdy to je zvláštní, ale ono to pravděpodobně pramení často ze špatných zkušeností jinde. Okno s chatem mají na různých webech, ale nikam se nedochatujete a už vůbec ne večer nebo v noci. Jenže u nás to funguje. Opravdu a nonstop.
Navíc máme nápovědu, kde najdete opravdu vše - http://kb.wedos.com/
Máme třeba zkušenosti, že lidé nechtějí psát mailem nebo přes formulář, ale chtějí telefonovat. Proč se ptáme? Odpověď:"Protože na odpověď na mail budu čekat dny". Jenže tak to u nás není...
Zrovna minulý týden jeden klient se rozčiloval, že chce na chat technika nebo chce přímý telefon na techniky, ale tak to u nás nefunguje. Byl odmítnut s tím, že u nás jsou určitá pravidla a postupy. Za minutu už to řešil s technikem přes mail. Za chvilku vyřízeno.
Vše se sice řeší podle priorit (a tak někdy ke zdržení dojít může), ale snažíme se o maximálně kvalitní podporu, neustále lidi školíme. A čekají na zákazníky nonstop v kanceláři a nespí nebo nikde neběhají.
15. 5. 2012 00:01:10
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-domeny-zaregistrovane-u-wedos/#reply764653
můžu potvrdit perfektní, kdykoli reagující a vždy ochotnou podporu wedosu (chat)
15. 5. 2012 00:35:14
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-domeny-zaregistrovane-u-wedos/#reply764652
Jaromir S.
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
15. 5. 2012 07:50:26
TO: WEDOS
Proč se telefonické podpoře tak bráníte? Já osobně nenávidím řešení podpory přes chat a jen kvůli tomu nepřevedu své portfolio k vám. Sice pár zákazníků jsem vám dohodil, ale já si počkám na tel. podporu. Věřím, že nejsem sám, komu to vadí.
15. 5. 2012 07:50:26
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-domeny-zaregistrovane-u-wedos/#reply764651
Napsal Jaromír Š.;795320
TO: WEDOS
Proč se telefonické podpoře tak bráníte? Já osobně nenávidím řešení podpory přes chat a jen kvůli tomu nepřevedu své portfolio k vám. Sice pár zákazníků jsem vám dohodil, ale já si počkám na tel. podporu. Věřím, že nejsem sám, komu to vadí.
My telefonní podporu máme, už od září.
Jen ji moc nepropagujeme, protože telefonní podpora má mnoho zásadních nevýhod. Jaké? Například:
- jeden pracovník obslouží jen jednoho klienta současně
- problematická autorizace (umíme i třeba PIN, ale komplikace)
- problematická výslovnost a dohledání služeb
- nemožnost řešit priority (někdy musíte rozhodnout co je důležitější)
a tak by šlo pokračovat...
Občas je ten telefon lepší a rychlejší, ale těch pár výhod nevyváží tolik nevýhod. Proto ji moc nepropagujeme.
Proč lidé chtějí telefon? Lidé chatu nevěří, protože v ČR moc dobře u většiny firem nefunguje. Je offline nebo online, ale stejně se nespojíte. Lidé nevěří mailu, protože často čekají na banální odpovědi několik dní, ale to se u nás neděje. Odpovídáme i na maily rychle a snažíme se celou věc co nejrychleji (a správně) vyřešit.
Myšlenka - dáme na Facebook soutěž - ať lidé hádají kolik jsme již vyřídili telefonů, mailů a chatů. To bude zajímavé a uvidíte ten poměr.
U nás máme vlastní CRM poštovní systém, který je propojen zcela se kompletně se vším (od fakturace, chatu, mailů, telefonů až přes služby a jejich nastavení až třeba přes evidenci serverů). Potom hned od počátku o klientovi víme vše, plně vše (včetně historie komunikace, plateb, změn služeb...).
Chat a mail jde "přepojovat" na jiné kolegy, určovat jim kdo co vyřídí a poznámkovat...
Díky tomu to jde hodně dobře od ruky a stejně (i když klient telefonuje), tak to skončí v tomhle systému.
My máme v datacentru (přesněji o patro výš) NONSTOP pracovníky, kteří řeší chat (nejlepší způsob na rychlé řešení), e-mail (na složitější věci) a samozřejmě telefony. Nejsme tedy někde doma v postýlce a budíte nás, nejsme ani v kině. Nespíme ani v datacentru, ale skutečně čekáme na požadavky klientů.
Takže už k nám stěhujete své portfolio? :-)
15. 5. 2012 11:18:35
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-domeny-zaregistrovane-u-wedos/#reply764650
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit