Zadejte hledaný výraz...

Proces komunikacie skladu a objednavok

MKI-Miro
verified
rating uzivatele
12. 11. 2021 12:46:33
Ahojte
Posnazim sa popisat nas aktualny stav a co nas trapi a rad by som sa dozvedel ako to mate u vas.
1. Prijate objednavky u nas spracuje clovek, ktory vytvori faktury a stitky.
2. Tie nasledne da vytlacit na tlaciarniach ktore su v sklade.
3. Skladnik podla faktur baliky zabali a nalepi na nich stitky.
Problemy ktore nam vznikaju:
1. Parovanie faktur a stitkov pri stovkach objednavok denne je velmi zdlhave. Kedze stitky sa tlacia na stitkovej tlaciarni a faktury na klasickej
2. Ak uz je nieco vytlacene a zakaznik chce zmenu tak sa to musi telefonicky odkomunikovat so skladom aby danu fakturu dali prec a pockali na novu.
3. Clovek spracuvajuci objednavky realne nevidi co uz je zabelene, az na konci dna kedy to preberie kurier. Ak sa vsak zasielky nevyskrataju zo zaverecene dna ktore sa nestihli tak uz je nejasne co odislo a co nie.
Ako to mate vyriesene?
Podla coho balia ludia u vas (podla faktur alebo maju nejake zariadenie pri sebe) ?
Akekolvek dalsie tipy kludne piste :)
Dakujem
12. 11. 2021 12:46:33
https://webtrh.cz/diskuse/proces-komunikacie-skladu-a-objednavok/#reply1493816
Ideální je mít reseni na míru, které je u skladník a iformace zobrazuje, propojuje systemy a rovnou aktualizuje stav
Prijate objednavky a vytiskne štítky evidujete jak?
12. 11. 2021 13:28:46
https://webtrh.cz/diskuse/proces-komunikacie-skladu-a-objednavok/#reply1493815
Není dneska tisknutí faktury přežitek? V polovině obchodů kde nakupuji už ji mám jen v digitální podobě.
12. 11. 2021 13:44:07
https://webtrh.cz/diskuse/proces-komunikacie-skladu-a-objednavok/#reply1493814
lada1979
verified
rating uzivatele
13. 11. 2021 15:21:52
Tak na tento problém máš nejlepší použít balíkobot nebo podobné. Ten tvůj systém není optimální potřebuješ se dostat do stavu, Tisk objednávky/vychystat zboží, potvrdit objednávku/zabalit, udělat fakturu a nalepit štítek. Stejně se musí měnit stavy vychystaná=potvrzená objednávka, faktura=zabalená, štítek=expedovaná nebo bude druhý den expedovaná. Problém zákazníků a jejich změn před odesláním ignoruj s tím, že do procesu už nejde od určité fáze zasahovat, nevím kolik takových máš, ale třeba u nás to za tu práci a případné zmatky nestojí raději udělat dobropis a novou zásilku. Stejně příští rok se má přecházet na ten madarský systém, kdy se bude faktura odesílat online a žádné zásahy do ní nebudou možné.
---------- Příspěvek doplněn 13.11.2021 v 15:29 ----------
Napsal Tomáš Maňhal;1634831
Není dneska tisknutí faktury přežitek? V polovině obchodů kde nakupuji už ji mám jen v digitální podobě.
Nějaký doklad v balíku je důležitý, třeba když někdo serve nebo odpadne štítek, aby se vědělo obzvlášt při ztrátách koho balík je. Navíc dost zákazníků je z faktury v emailu nervozní a dokonce si stěžují, že nemají žádný soft na otevření pdf a ani tiskárnu. Kromě toho při kontrole jim raději dám na stůl 100 šanonů s vytištěnými fakturami než bych jim to dával elektronicky, což přece "neumím" ani já ani náš soft:)
13. 11. 2021 15:21:52
https://webtrh.cz/diskuse/proces-komunikacie-skladu-a-objednavok/#reply1493813
Espirantes
verified
rating uzivatele
15. 12. 2021 14:35:26
Napsal láďa1979;1634891
Tak na tento problém máš nejlepší použít balíkobot nebo podobné. Ten tvůj systém není optimální potřebuješ se dostat do stavu, Tisk objednávky/vychystat zboží, potvrdit objednávku/zabalit, udělat fakturu a nalepit štítek. Stejně se musí měnit stavy vychystaná=potvrzená objednávka, faktura=zabalená, štítek=expedovaná nebo bude druhý den expedovaná. Problém zákazníků a jejich změn před odesláním ignoruj s tím, že do procesu už nejde od určité fáze zasahovat, nevím kolik takových máš, ale třeba u nás to za tu práci a případné zmatky nestojí raději udělat dobropis a novou zásilku. Stejně příští rok se má přecházet na ten madarský systém, kdy se bude faktura odesílat online a žádné zásahy do ní nebudou možné.
---------- Příspěvek doplněn 13.11.2021 v 15:29 ----------
Nějaký doklad v balíku je důležitý, třeba když někdo serve nebo odpadne štítek, aby se vědělo obzvlášt při ztrátách koho balík je. Navíc dost zákazníků je z faktury v emailu nervozní a dokonce si stěžují, že nemají žádný soft na otevření pdf a ani tiskárnu. Kromě toho při kontrole jim raději dám na stůl 100 šanonů s vytištěnými fakturami než bych jim to dával elektronicky, což přece "neumím" ani já ani náš soft:)
Balíkobot naprostý souhlas, ale s fakturami úplně ne .. Tisknout to je zbytečné, balíky se nám neztrácí a vždy se dají dohledat.
Krom toho když vezmu jen náklady na tisk 2 kopií 1 k nám a 1 zákazníkovi tak za to ušetřím raději v PPC ..
15. 12. 2021 14:35:26
https://webtrh.cz/diskuse/proces-komunikacie-skladu-a-objednavok/#reply1493812
Lombas
verified
rating uzivatele
16. 1. 2022 14:33:26
Dá se říci, že www.LabelPrinter.cz plní přesně toto. Umí vytisknout balíky po jednom přesně k faktuře (ale i hromadně), umí tisknout i přílohy do balíku (návody, faktury, soupisky), umí ihned balíky vážit (fyzicky váhou nebo spočtením hmotnosti) a umí toho ještě mnohem více. Pokud chcete, můžete pana Loskota kontaktovat přes webový formulář na www.LabelPrinter.cz nebo na jeho čísle +420 776 329 729.
16. 1. 2022 14:33:26
https://webtrh.cz/diskuse/proces-komunikacie-skladu-a-objednavok/#reply1493811
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit