Zadejte hledaný výraz...

Proč po přejmenování tlačítka "Koupit" na "Do košíku" klesl konverzní poměr o 50%?

Přejmenování tlačítka je partikulární problém. Je-li tlačítko červené, zelené nebo jeho nápis "koupit" či "do košíku", šanci, jak se potenciální zákazník (ne)rozhodne, nezmění natolik, aby to bylo měřitelné, a to zvlášť u tak malého eshopu, jaký provozujete.
Celkový problém, který obvykle lidé vašeho typu řeší, je nedostatek důvěryhodnosti webových stránek. Více viz google "maslowa pyramida webu", dobrý článek na toto téma viz http://blog.filosof.biz/maslowova-pyramida-na-webu/
Rovněž vidím, že váš web upřednostňuje funkčnost nad obsahem. Chyb je zde celá řada a jejich seznam by překročil možnosti tohoto komentáře. Na nejvýraznější považuji miniaturní obrázky v přehledu produktů a nečitelný popisek detailu, neboť je malým písmem (9px). Oproti tomu jsou zde zvýrazněny položky, které nemají pro zákazníka vyšší přínos, např. obrovská loga výrobců, některá menu.
Do této diskuze jsem se dostal omylem ze sociálních sítí, pravděpodobně nebudu odpovídat do této diskuze. Pokud by mě z nějakého důvodu chtěl někdo kontaktovat, nechť napíše email. Díky.
Tldr mého komentáře: řešíte kraviny, zaměřte se na celek, konkrétně důvěru zákazníka a obsah
7. 9. 2014 21:53:22
https://webtrh.cz/diskuse/proc-po-prejmenovani-tlacitka-koupit-na-do-kosiku-klesl-konverzni-pomer-o-50/strana/2#reply1052606
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 9. 2014 08:09:11
Napsal mr.had;1121399
Přesně tak, mělo by to být zcela naopak. To mi nějak nesedí :)
Jen jestli o těch přednáškách ví i tvoje cílovka? :-)
Opravdu lidé se chovají často úplně jinak, než po nich žádají "příručky" a mnohdy i logika sama...
Řekl bych, že problém bude jinde, než jen v názvu tlačítka..
8. 9. 2014 08:09:11
https://webtrh.cz/diskuse/proc-po-prejmenovani-tlacitka-koupit-na-do-kosiku-klesl-konverzni-pomer-o-50/strana/2#reply1052605
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
8. 9. 2014 10:30:58
Napsal mr.had;1121381
Dá se říct že jsem v eshopu nedělal téměř žádné změny, jen jsem přejmenoval tlačítko z "koupit" na "do košíku" propad v objednávkách je při stejné návštěvnosti cca o polovinu. Pochybuji že by to bylo tím tlačítkem. Je tam něco jiného špatně, co nevidím ? dopenezenky.cz
Není to moc pravděpodobné, ale zkus to dát zpět a uvidíš.
Jinak se mi moc líbí ty jednoznačné soudy, co je určitě lepší. Zajímavé na tom je třeba to, že Alza má "Koupil" a Mall "Přidat do košíku". Jeden z nich to má tedy úplně špatně a musí kvůli tomu přicházet o strašná kvanta objednávek :-)
8. 9. 2014 10:30:58
https://webtrh.cz/diskuse/proc-po-prejmenovani-tlacitka-koupit-na-do-kosiku-klesl-konverzni-pomer-o-50/strana/2#reply1052604
Napsal Michal Kubíček;1121401
Polud mas tedy alespon nejaky rozumny pocet objednavek, ze zkusenosti do 29 objednavek denne nelze o nejake statistice vubec mluvit. Staci aby bylo venku destivo a muze tu to hnout klidne o tech 50% kterymkoli smerem. (Obvykle nahoru:))
Ano to je jasné,ale nepsal jsem to pouze po 1 dni, je to posledních 14 dní.
---------- Příspěvek doplněn 08.09.2014 v 14:58 ----------
Napsal Frajerlada;1121426
"Do košíku" - Jak vás to vůbec mohlo napadnout?
Bylo to místo "Vložit do košíku" - které se bohužel nevešlo do daného tlačítka, tak jsem zkusil zkrácenou verzi.
---------- Příspěvek doplněn 08.09.2014 v 14:59 ----------
Napsal Lany;1121442
Nejprve jsem nechtěl reagovat, ale jelikož mi to psalo několik lidí, tak nakonec zareaguji.
Každý eshop je individuální a je nutné si otestovat, co v rámci tvé cílové skupiny bude fungovat. Na přednášce jsem nikdy neřekl, že "do košíku" je nejlepší, ale že z mých testů mi nejlépe vychází fráze "Přidat do košíku", případně "Vložit do košíku".
Doporučuji ti vyzkoušet si https://vwo.com/ a otestovat si to, je tam 30 dní zdarma, nebo https://en.abtasty.com/, kde je také 30 dní zdarma.
Moc děkuji
8. 9. 2014 14:56:11
https://webtrh.cz/diskuse/proc-po-prejmenovani-tlacitka-koupit-na-do-kosiku-klesl-konverzni-pomer-o-50/strana/2#reply1052603
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 9. 2014 21:40:10
Napsal Frajerlada;1121426
"Do košíku" - Jak vás to vůbec mohlo napadnout?
Já mám taky "do košíku" a bez problémů.. Asi to moji zákaznici chápou.:-)
8. 9. 2014 21:40:10
https://webtrh.cz/diskuse/proc-po-prejmenovani-tlacitka-koupit-na-do-kosiku-klesl-konverzni-pomer-o-50/strana/2#reply1052602
Můžete mi poradit někoho na celkovou analýzu webu?
10. 9. 2014 09:44:35
https://webtrh.cz/diskuse/proc-po-prejmenovani-tlacitka-koupit-na-do-kosiku-klesl-konverzni-pomer-o-50/strana/2#reply1052601
rocketingprofit
verified
rating uzivatele
9. 10. 2014 15:57:26
neni to ani o slovech (pokud to neni od veci) a neni to o souboji barev, je to o kontrastu tlacitka s obsahem a konceptem webu, musi byt videt a musi mu kazdy ihned rozumet je jedno jakou ma barvu
9. 10. 2014 15:57:26
https://webtrh.cz/diskuse/proc-po-prejmenovani-tlacitka-koupit-na-do-kosiku-klesl-konverzni-pomer-o-50/strana/2#reply1052600
Tlačítko jsem vrátil, jiné změny téměř nenastaly a i přesto je pokles objednávek o 50 % při téměř stejné návštěvnosti....A nějak nemohu přijít proč je tomu tak :( Že by měsíce kdy se lidé šetří na vánoční nákupy ?:)
14. 10. 2014 18:26:36
https://webtrh.cz/diskuse/proc-po-prejmenovani-tlacitka-koupit-na-do-kosiku-klesl-konverzni-pomer-o-50/strana/2#reply1052599
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit