Zadejte hledaný výraz...

Proč můj e-shop neprodává

Tomas Urbanec
verified
rating uzivatele
29. 3. 2021 13:01:04
Dobrý den, hledám upřímné názory proč můj eshop www.zebriky-tmt.cz neprodává často.
Tento eshop máme něco přes rok. Momentálně máme návštěvnost zhruba 35 denně. Náš prodej je průměrně 2 objednávky týdně, od začátku roku 2021. Stále hledám možnosti jak se rozvinout a dostat se aspoň na jednu objednávku denně. Naše zboží je celkem specifické jak můžete sami vidět. Máme výhodu toho, že všechno zboží máme skladem a nikdo jiný tuto značku ani tento typ produktu neprodává. Vím zhruba co se nejvíce prodává, ale furt je to málo. Momentálně to není dostačující abychom to mohli vzít, jako naši hlavní práci. Ale o e-shop se staráme každý den, píšeme vlastní popisky a fotíme vlastní fotky.
Budu rád za každou radu, doporučení a třeba co bychom měli změnit. :)
Děkuji Vám dopředu za správy,
Tomáš
29. 3. 2021 13:01:04
https://webtrh.cz/diskuse/proc-muj-e-shop-neprodava/#reply1481222
lada1979
verified
rating uzivatele
29. 3. 2021 13:27:33
napsal jsi to sám, specifické zboží. Dodám, že to je pro někoho, kdo to zná a chce. Masový prodej nelze čekat když schůdky pro domácnost u tebe za 4000, všude jinde za 500. Samozřejmě chápu, že tvoje jsou mnohem kvalitnější, ale kolik bude lidí co to ocení. Toto je prostě cesta na dlouho.
Další možný problém je návštěvnost, ale pokud se dívám na statistiky hledání, tak to je asi průměr, nicméně mě děsí, že to ukazuje že je ted vrchol sezony.
29. 3. 2021 13:27:33
https://webtrh.cz/diskuse/proc-muj-e-shop-neprodava/#reply1481221
klavesakm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
29. 3. 2021 14:00:27
Samozřejmě se toho v ČR prodá víc, ale prodává se to různě jako doplňkové zboží. Na e-shopu nevidím vyloženě důvod, proč by neměl být prodejní z hlediska UX nebo textů. Hlavní problém je v té návštěvnosti. 35 lidí je prostě málo. Chtělo by to alespoň 350 lidí denně a pak se dají dělat závěry, zda něco funguje nebo ne. Chce to cílit na správnou cílovou skupinu.
Kde a jak propagujete?
29. 3. 2021 14:00:27
https://webtrh.cz/diskuse/proc-muj-e-shop-neprodava/#reply1481220
Tomas Urbanec
verified
rating uzivatele
29. 3. 2021 14:50:41
Napsal klavesakm;1619361
Samozřejmě se toho v ČR prodá víc, ale prodává se to různě jako doplňkové zboží. Na e-shopu nevidím vyloženě důvod, proč by neměl být prodejní z hlediska UX nebo textů. Hlavní problém je v té návštěvnosti. 35 lidí je prostě málo. Chtělo by to alespoň 350 lidí denně a pak se dají dělat závěry, zda něco funguje nebo ne. Chce to cílit na správnou cílovou skupinu.
Kde a jak propagujete?
Děkuji za názor. Momentálně na google nákupy a zboží.cz, ale rozpočet je malý takže třeba se stane, že návštěvnost s těchto reklam je dohromady asi +/- 15 lidí za den . Nejvíce máme s organiku. 
Další co jsem zkusili je články na stavební stránce ceskestavby.cz, ale to vypadá že na přímí prodej to vliv nemělo. Možná tak na povědomí o značce. Facebook jsme zkoušeli, ale na to nemáme prý dost dat. Řekl náš bývalí markeťák. Momentálně všechno řeším sám, nejsem expert ale něco málo si nastavím.
---------- Příspěvek doplněn 29.03.2021 v 13:59 ----------
Napsal láďa1979;1619355
napsal jsi to sám, specifické zboží. Dodám, že to je pro někoho, kdo to zná a chce. Masový prodej nelze čekat když schůdky pro domácnost u tebe za 4000, všude jinde za 500. Samozřejmě chápu, že tvoje jsou mnohem kvalitnější, ale kolik bude lidí co to ocení. Toto je prostě cesta na dlouho.
Další možný problém je návštěvnost, ale pokud se dívám na statistiky hledání, tak to je asi průměr, nicméně mě děsí, že to ukazuje že je ted vrchol sezony.
Děkuji za názor. Ano nechci nějak propagovat nebo tak, ale žebřík za 500 se tomuto nemůže rovnat a jak říkáš to je možný problém, že lidi nakupují podle ceny. Nevěří tomu, že si koupí ten náš na život a radši dají 500kc za žebřík na rok ( pokud je to někdo kdo na něm dělá furt).
Ano z toho co víme tak ano teďka je vrchol sezóny, Březen byl náš nejlepší měsíc co jsme kdy měli. 
Jenom si říkám na netu se prodává tolik specifických věcí - příklad známý prodává baterky k solárním panelům, nevím jeho přesné data, ale prý prodává. To mi přijde hodně specifické.
Tak si říkám proč by toto taky nešlo rozjet ve větším.
Jakým způsobem bych měl namotivovat moje návštěvníky k nákupu ?
29. 3. 2021 14:50:41
https://webtrh.cz/diskuse/proc-muj-e-shop-neprodava/#reply1481219
Dála Musil
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
30. 3. 2021 09:06:33
Nízká návštěvnost je určitě jeden z důvodů. Zároveň v tom může být i něco dalšího z tradičních důvodů, proč lidé v e-shopu nenakoupí viz článek (netvrdím, že to tak je zrovna ve vašem případě).
30. 3. 2021 09:06:33
https://webtrh.cz/diskuse/proc-muj-e-shop-neprodava/#reply1481218
klavesakm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
30. 3. 2021 09:44:20
Opravdu si myslím, že v tuto chvíli je nejdůležitější nahnat na web větší relevantní návštěvnost. Takhle je to příliš malý vzorek na závěry, zda je něco špatně.
Já si osobně myslím, že pokud máte malý rozpočet, tak jako první bych zkusil, kromě srovnávačů, kde je to spíš o pasivní nabídce, FB reklamu. Je to výkonné, docela levné a cílová skupina se tam pohybuje a má rychlé výsledky. PPC je dražší, linkbuilding taky a čeká se na výsledky řádově mnohem déle. FB můžete vyzkoušet na 500 - 1000 Kč spustit kampaň a uvidíte.
30. 3. 2021 09:44:20
https://webtrh.cz/diskuse/proc-muj-e-shop-neprodava/#reply1481217
Tomas Urbanec
verified
rating uzivatele
30. 3. 2021 10:14:44
Napsal dalax;1619424
Nízká návštěvnost je určitě jeden z důvodů. Zároveň v tom může být i něco dalšího z tradičních důvodů, proč lidé v e-shopu nenakoupí viz článek (netvrdím, že to tak je zrovna ve vašem případě).
Určitě si přečtu, děkuji moc za názor.
---------- Příspěvek doplněn 30.03.2021 v 09:19 ----------
Napsal klavesakm;1619428
Opravdu si myslím, že v tuto chvíli je nejdůležitější nahnat na web větší relevantní návštěvnost. Takhle je to příliš malý vzorek na závěry, zda je něco špatně.
Já si osobně myslím, že pokud máte malý rozpočet, tak jako první bych zkusil, kromě srovnávačů, kde je to spíš o pasivní nabídce, FB reklamu. Je to výkonné, docela levné a cílová skupina se tam pohybuje a má rychlé výsledky. PPC je dražší, linkbuilding taky a čeká se na výsledky řádově mnohem déle. FB můžete vyzkoušet na 500 - 1000 Kč spustit kampaň a uvidíte.
Je pravda, že první věc co jsme kdy prodali tak se prodala díky reklamě na FB. Děkuji mockrát za rady. Určitě se na to podívám, děkuji !
30. 3. 2021 10:14:44
https://webtrh.cz/diskuse/proc-muj-e-shop-neprodava/#reply1481216
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
30. 3. 2021 10:39:09
A kdo je vlastně vaše cílovka?
30. 3. 2021 10:39:09
https://webtrh.cz/diskuse/proc-muj-e-shop-neprodava/#reply1481215
Tomas Urbanec
verified
rating uzivatele
30. 3. 2021 10:53:11
Napsal hampl.david;1619434
A kdo je vlastně vaše cílovka?
Profesionální řemeslníci ( elektrikáři, stavební firmy a celkový řemeslnický průmysl ), firmy, kutilové a údržbářské práce. 
30. 3. 2021 10:53:11
https://webtrh.cz/diskuse/proc-muj-e-shop-neprodava/#reply1481214
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
30. 3. 2021 12:00:42
To si myslím také. A skutečně to jsou ti, kteří dané zboží kupují primárně na eshopu? Neříkám, že ne, ale většina v mém okolí má prostě své oblíbené stavebniny a prodejny s nářadím, kde kupuje nebo si nechává objednat - se slevou za odběr. Tím nechci říct, abyste neměli reklamu nebo eshop, ale myslím si že to stále bude spíše doplňkový prodejní kanál, protože pro masovku co dvakrát do roka potřebuje štafle na sundání záclon jste cenově samozřejmě mimo. Takže bych si zase až tak nelámal hlavu s tím, že internetový prodej nejede, pokud fungují ty klasické kanály.
30. 3. 2021 12:00:42
https://webtrh.cz/diskuse/proc-muj-e-shop-neprodava/#reply1481213
Tomas Urbanec
verified
rating uzivatele
30. 3. 2021 12:22:40
Napsal hampl.david;1619448
To si myslím také. A skutečně to jsou ti, kteří dané zboží kupují primárně na eshopu? Neříkám, že ne, ale většina v mém okolí má prostě své oblíbené stavebniny a prodejny s nářadím, kde kupuje nebo si nechává objednat - se slevou za odběr. Tím nechci říct, abyste neměli reklamu nebo eshop, ale myslím si že to stále bude spíše doplňkový prodejní kanál, protože pro masovku co dvakrát do roka potřebuje štafle na sundání záclon jste cenově samozřejmě mimo. Takže bych si zase až tak nelámal hlavu s tím, že internetový prodej nejede, pokud fungují ty klasické kanály.
Dobrý den, ano někde ty produkty jsou i ve stavebninách, ale v dnešní době nemají návštěvnost - to víme protože nám to sami řekli. Další problém ve stavebninách jsou prodavači, oni nechtějí prodávat. Ten žebřík tam stojí, ale oni nejsou ochotni nebo schopni ho prodat.
Proto jsme se rozhodli jít více cestou online, samozřejmě chceme fyzickou lokalitu, jenomže v dnešní době to nemá prostě cenu se do něčeho takového pouštět.
Máte pravdu, člověk co doma pověsí záclonu si takový žebřík asi nekoupí, ale také se stalo že si koupili například žebřík na střechu, který není levný na to aby si doma vyčistili komín. 
Proto si trochu lámu hlavu s tím proč by to nešlo trochu popostrčit.
Děkuji Vám mockrát za radu a určitě o tom popřemýšlím dále co jste řekl, děkuji. 
30. 3. 2021 12:22:40
https://webtrh.cz/diskuse/proc-muj-e-shop-neprodava/#reply1481212
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit