Zadejte hledaný výraz...

"Proč jsme po 10 úspěšných letech skončili s webdesignem"

Zajímavý článek
Why we gave up web design after 10 successful years
Nízké marže, obrovská konkurence, ale co mě překvapilo - vázanost na místo. Čím je klient od dodavatele dál, tím víc se zakázka prý prodražuje.
A co autorovi ještě vadilo - na jeho hodnocení se nikdy neprojevilo, jak byla jeho práce úspěšná. Měl vždy fixní odměnu. Uvítal by nějakou výkonnostní složku.
Jaké máte zkušenosti vy, hlavně s vázaností na lokalitou a fixní / výkonnostní odměnou za webdesignerské služby?
15. 7. 2011 15:48:07
https://webtrh.cz/diskuse/proc-jsme-po-10-uspesnych-letech-skoncili-s-webdesignem/#reply655890
Pro mé zaměstnance: minimální zákonná mzda + předem určené výkonnostní prémie.
15. 7. 2011 16:07:37
https://webtrh.cz/diskuse/proc-jsme-po-10-uspesnych-letech-skoncili-s-webdesignem/#reply655889
Tom
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 7. 2011 16:25:21
Web je jenom nástroj, nic víc, přece tesař taky neplatí společnosti na výrobu kladiv pravidelný tantiemy za zatlučení každýho hřebíku. Pokud je tesař úspěšnej, není to kvůli kladivu, stejně tak obchodník není úspěšnej kvůli kráse eshopu, ten mu jen ulehčí práci, stejně jako kvalitní kladivo tesaři.
A lokalita - tohle jsem nějak nezaregistroval, ale pociťuju jinej problém, kterej s tím nesouvisí, je to nástup velkýho množství programátorů z Indie (a podobných států). Protože jsou to chytrý a šikovný borci a přitom jsou schopní práci udělat za třetinu ceny co já. Výhodou českýho trhu je pořád velká jazyková bariéra, jenže až tohle padne, tak půjde obrovský množství firem do kopru. Pokud se tedy něco nestane se zákonama EU.
15. 7. 2011 16:25:21
https://webtrh.cz/diskuse/proc-jsme-po-10-uspesnych-letech-skoncili-s-webdesignem/#reply655888
vmoutvic
verified
rating uzivatele
15. 7. 2011 17:04:36
Výkonostní odměny jako OSVČ neznám. To člověka v našich podmínkách, aspoň dle mých zkušeností, potká jen jako zaměstnance a to ještě ne všude.
Na tom vhodném umístění něco bude. Pokud chcete dělat větší a tím často i výdělečnější projekty, pak se i v době internetu stále preferují osobní setkání a jezdit často přes celou republiku se prostě nevyplatí a i poptávající to nechtějí. Proto snadněji získáte projekty ve své lokalitě. Beru jako fakt, i když někdy nechápu, proč když už jsme se viděli a známe se, tak nemůžeme udělat třeba konferenci přes Skype.
Jinak taky jsem už zaregistroval množící se programátorské borce z Indie. Budoucnost proto raději nedomýšlet.
15. 7. 2011 17:04:36
https://webtrh.cz/diskuse/proc-jsme-po-10-uspesnych-letech-skoncili-s-webdesignem/#reply655887
Martine, já nevím. Celý článek na mě dělá dojem, že autor prostě jenom lidsky "vyhořel" a práce ho přestala bavit. Žádné poučení ani zajímavou myšlenku jsem v něm nenašel. Ale možná jenom nezvládám tak dobře angličtinu.
15. 7. 2011 17:52:04
https://webtrh.cz/diskuse/proc-jsme-po-10-uspesnych-letech-skoncili-s-webdesignem/#reply655886
sysline
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 7. 2011 17:55:48
To Homo Volans: Ohledne nastupu indu, cinanu a podobne se neni treba obavat. Levnejsi sice jsou, sikovnejsi rozhodne ne, kvalitativne jsou na tom stejne jako kdekoliv jinde. Nicmene zadny velky, tebou zminovany boom se konat nebude. Jedna z mych zkusenosti je, ze jsme delali projekty pro jistou rakouskou firmu, ktera s velkou slavou se rozhodla presunout vyvoj do ciny a skoncilo to velkym pruserem, zahuceli v tom nehoraznym balikem a velmi radi se vratili. Jednoduse protoze asiatum neslo vysvetlit co vlastne maji delat a protoze aby je nekdo dokopal k nejakymu vysledku, tak jim musel stat nonstop za zadkem :)
15. 7. 2011 17:55:48
https://webtrh.cz/diskuse/proc-jsme-po-10-uspesnych-letech-skoncili-s-webdesignem/#reply655885
David Lörincz
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 2. 2012 12:55:04
Napsal jersywoo;677472
Pro mé zaměstnance: minimální zákonná mzda + předem určené výkonnostní prémie.
Základní složka musí být z psychologického hlediska taková, aby zaměstnanec uspokojil své hmotné potřeby (nájem, služby,jídlo, doprava) a částečně taky společenské (kino, divadlo, sport).
Pohyblivá (výkonnostní složka) je motivační v případě, že je dostatečně vysoká a dosažitelná. Lidi si ji spojují s novými možnostmi (dovolená, nový telefon, dárky).
Standardně je vhodné použít vzorec 2/3 - základní, 1/3 výkonostní
23. 2. 2012 12:55:04
https://webtrh.cz/diskuse/proc-jsme-po-10-uspesnych-letech-skoncili-s-webdesignem/#reply655884
Vzdalenost dle me neni problemovy faktor na vysledne cene. Maximalne se samozrejme prodrazi, pokud jedu pres celou republiku do Prahy na jednu (dle meho zbytecnou) schuzku. A tim prodrazenim samozrejme myslim tak maximalne cenu za listek (autem nejezdim) a to jsem na necele tisicikorune (chapu ze v zahranici, zamori je to trosku jinak :).
Dokonce bych rekl, ze naopak cim vetsi vzdalenost, tim je navrh levnejsi (pokud je klient opravdu blizko, ma casto chut se schazet nad kazdou kravinou). Tzn. zbytecne ztracim cas nad tim, co by vzdaleny klient behem peti minut vysvetlil do mailu, telefonu, skypu atp.
Jako samozivic se ovsem nemuzu vyjadrit k fixni/vykonostni odmene.
23. 2. 2012 13:41:12
https://webtrh.cz/diskuse/proc-jsme-po-10-uspesnych-letech-skoncili-s-webdesignem/#reply655883
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit