Zadejte hledaný výraz...

Proč je nízká cena prokliku na nadprůměrně hledané slovo?

marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
9. 6. 2014 21:55:10
Dnes manželka přišla s nápadem na prodej zboží. Jentak jsem kouknul do Skliku na hledanost a všechny kombinace klíčových slov na dané zboží mají levný proklik 0,2-1,3Kč na nejvíce hledané slovo...1600 hledání měsíčně.
Znamená to, že je na toto zboží malá inzerce?
9. 6. 2014 21:55:10
https://webtrh.cz/diskuse/proc-je-nizka-cena-prokliku-na-nadprumerne-hledane-slovo#reply1030692
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
9. 6. 2014 23:21:41
1600 hledání ...s tím nevyděláš ani na slanou vodu... ale to číslo není až tak směrodatné
9. 6. 2014 23:21:41
https://webtrh.cz/diskuse/proc-je-nizka-cena-prokliku-na-nadprumerne-hledane-slovo#reply1030691
alex93
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
9. 6. 2014 23:41:19
Jak říká dkoudela.1600 hledání samo o sobě nic moc neznamená.Ale pokud chcete vědět objektivně ,je to hodně málo za měsíc.
9. 6. 2014 23:41:19
https://webtrh.cz/diskuse/proc-je-nizka-cena-prokliku-na-nadprumerne-hledane-slovo#reply1030690
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
10. 6. 2014 00:51:02
Doufám, že si děláte s Marata srandu! To číslo neznamená vůbec nic a málo to být vůbec nemusí. Sám cílím i na slova s hledaností kolem 10 - 100 za měsíc a dosahuji na nich extrémně dobrých výsledků. Výhoda je ta, že se s takovými výrazy a vůbec produkty větší agentury vůbec neobtěžují a je tam prostor pro menší eshopy. Konkurence je malá, prodejní ceny nepodražené a ceny reklamy nevyhoněné do nebes. Zkušenost - u produktů s hledaností kolem 100/měsíčně mě reklama vychází cca 10x levněji, cena za konverzi se pohybuje kolem desetikoruny a marže na produktech jsou většinou dvojnásobné oproti komerčním značkám. Takže když nakonec porovnáš čisté zisky, můžeš na takových produktech vydělat třeba i 20x více.
Vysoká hledanost a nízká cena může znamenat ledacos. Já osobně cílím i na slova obecná, např. "stříhání" nebo "štěkání". Celkově to sice shazuje CTR a zvyšuje cenu za konverzi, ale když se to vyplatí ... a za ten dvaceťák se to prostě vyplatí, tak proč to tam nedat - jen to chce připravit rozumnou stránku, na kterou takové sestavy směřují. Velmi rozumné je to skombinovat s retargeting. kampaní. Za dvaceťák přivedeš návštěvníka na stránky, dáš mu informace, které ho zajímají, zjistíš, co zajímá jeho, jaké stránky navštívil, co si prohlížel a pak už mu servíruješ pomocí produktových kampaní jen to zboží, o které projevil zájem.
Když už i malí inzerenti tvrdí, že hledanost 1600 je málo ... mé srdce plesá. Díky tomu se vždy bude nám pracovitým včelkám vyplácet cílit i na opomíjené zboží a samozřejmě si to nechat zaplatit.
10. 6. 2014 00:51:02
https://webtrh.cz/diskuse/proc-je-nizka-cena-prokliku-na-nadprumerne-hledane-slovo#reply1030689
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 6. 2014 05:30:15
Mě právě 1600 nepřipadalo tak špatné číslo s nízkou konkurencí. Teď prodávám produkt, kde je hledanost 5000, ale cena za proklik 7Kč a prodejci šuntu všude kam se podíváš.
10. 6. 2014 05:30:15
https://webtrh.cz/diskuse/proc-je-nizka-cena-prokliku-na-nadprumerne-hledane-slovo#reply1030688
Lukáš Krejča
verified
rating uzivatele
10. 6. 2014 06:51:33
Napsal marat;1096562
Dnes manželka přišla s nápadem na prodej zboží. Jentak jsem kouknul do Skliku na hledanost a všechny kombinace klíčových slov na dané zboží mají levný proklik 0,2-1,3Kč na nejvíce hledané slovo...1600 hledání měsíčně.
Znamená to, že je na toto zboží malá inzerce?
Presne tak, pokud vychazi takhle nizka cena, bude nejspis nizka konkurence (da se overit i vyhledanim). Jinak presne jak pise beraniste - cileni na longtail(kde 1600/m je i docela dost) vyrazy by melo byt zakladem dobre udelane kampane.
10. 6. 2014 06:51:33
https://webtrh.cz/diskuse/proc-je-nizka-cena-prokliku-na-nadprumerne-hledane-slovo#reply1030687
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
10. 6. 2014 07:59:59
Napsal marat;1096562
Znamená to, že je na toto zboží malá inzerce?
To znamená, že jsi našel zlatý důl (pokud je to skutečně přímo relevantní k sortimentu na eshopu). Z 1 600 zobrazení se dá krásně udělat 100, 200 i 400 prokliků a odpovídající počet konverzí. Samozřejmě záleží, jestli tam není nějaký velký propad v těch číslech mezi volnou a frázovou shodou.
10. 6. 2014 07:59:59
https://webtrh.cz/diskuse/proc-je-nizka-cena-prokliku-na-nadprumerne-hledane-slovo#reply1030686
alex93
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
10. 6. 2014 10:31:33
Na longtail frázi,je to samozřejmě hodně.Ale nepočítám s tím,že by jste se chtěl zaměřit na longtail ,aspoň jste to přímo neuvedl.Ale to jsou takové úvahy.Jako to že nějaké slov.spojení v longtail,má hledanost 1600/měsíčně.Že to je zlatý důl,to si nemyslím,vyzkoušejte uvidíte,ale longtail je o spoustě méně konkurenčních slovech,které je dobré přidávat,obměňovat,ne o pár slovech.A radši bych se držel při zemi.A taky,když mám hledanost 1600/měsíc ,neznamená že mi přijde 1600 lidí na můj eshop.Jo to je třeba si uvědomit.
10. 6. 2014 10:31:33
https://webtrh.cz/diskuse/proc-je-nizka-cena-prokliku-na-nadprumerne-hledane-slovo#reply1030685
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
10. 6. 2014 13:45:14
Napsal alex93;1096664
Na longtail frázi je to samozřejmě hodně
Nejen na dlouhý ocas.
Napsal alex93;1096664
Ale nepočítám s tím,že by jste se chtěl zaměřit na longtail,aspoň jste to přímo neuvedl
??? Neexistuje žádné „zaměření na longtail”. Prostě se používají klíčová slova, která souvisí s podnikatelskou činností.
Napsal alex93;1096664
Že to je zlatý důl,to si nemyslím
Dokud to nevidíme konkrétně, 100% se to samozřejmě říct nedá. Na základě mých empirických zkušeností tomu ale tak bývá a je to většinou proto, že konkurence odbývá průzkum klíčových slov.
Napsal alex93;1096664
longtail je o spoustě méně konkurenčních slovech,které je dobré přidávat,obměňovat,ne o pár slovech
???
Napsal alex93;1096664
A radši bych se držel při zemi
Letí atomovka?
Napsal alex93;1096664
A taky,když mám hledanost 1600/měsíc ,neznamená že mi přijde 1600 lidí na můj eshop
---
Napsal OndrejDyrka;1096616
Z 1 600 zobrazení se dá krásně udělat 100, 200 i 400 prokliků a odpovídající počet konverzí.
---
10. 6. 2014 13:45:14
https://webtrh.cz/diskuse/proc-je-nizka-cena-prokliku-na-nadprumerne-hledane-slovo#reply1030684
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 6. 2014 18:47:10
Zjišťuju, že marketing je alfou a omegou online podnikání.
10. 6. 2014 18:47:10
https://webtrh.cz/diskuse/proc-je-nizka-cena-prokliku-na-nadprumerne-hledane-slovo#reply1030683
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
10. 6. 2014 19:53:31
Napsal marat;1096884
Zjišťuju, že marketing je alfou a omegou online podnikání.
Můj matematik na střední s oblibou používal „nutná, ale nikoli dostačující podmínka” :)
10. 6. 2014 19:53:31
https://webtrh.cz/diskuse/proc-je-nizka-cena-prokliku-na-nadprumerne-hledane-slovo#reply1030682
alex93
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
12. 6. 2014 13:26:52
Napsal OndrejDyrka;1096738
Dokud to nevidíme konkrétně, 100% se to samozřejmě říct nedá. Na základě mých empirických zkušeností tomu ale tak bývá a je to většinou proto, že konkurence odbývá průzkum klíčových slov.
No,vaše odpovědi,jsou jako od člověka,který ani neabsolvoval ZŠ,nesmyslné.Atomovka,neletí,ale pokud svým klientům,tvrdíte,o klič.výrazech o kterých ani nevíte jaké jsou,že je to zlatý důl,je to naprostá nesmyslná smyšlenka.To není ani moc na odpověď,ale přesto odpovím aspoň ještě na jednu z těch věcí.Tvrdíte,že konkurence odbývá průzkum,klíč.slov.A longtail.Dělám SEO x let.Longtail je už tak profláknutá věc.Že to dnes dělá 90 procent lidí.Není to žádná novinka.Dělají to všichni.Kdo o tom něco málo ví.A pokud konkurence odbývá průzkum klič.slov,tak to není v pořádku a není to konkurence, v pravém slova smyslu.Končím diskuzi.
12. 6. 2014 13:26:52
https://webtrh.cz/diskuse/proc-je-nizka-cena-prokliku-na-nadprumerne-hledane-slovo#reply1030681
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
13. 6. 2014 14:04:57
Napsal alex93;1097450
No,vaše odpovědi,jsou jako od člověka,který ani neabsolvoval ZŠ,nesmyslné.Atomovka,neletí,ale pokud svým klientům,tvrdíte,o klič.výrazech o kterých ani nevíte jaké jsou,že je to zlatý důl,je to naprostá nesmyslná smyšlenka.To není ani moc na odpověď,ale přesto odpovím aspoň ještě na jednu z těch věcí.Tvrdíte,že konkurence odbývá průzkum,klíč.slov.A longtail.Dělám SEO x let.Longtail je už tak profláknutá věc.Že to dnes dělá 90 procent lidí.Není to žádná novinka.Dělají to všichni.Kdo o tom něco málo ví.A pokud konkurence odbývá průzkum klič.slov,tak to není v pořádku a není to konkurence, v pravém slova smyslu.Končím diskuzi.
1. Odstavce a správné používání čárek jsou skvělá věc,
2. mám absolvovanou základní, střední i vysokou školu, díky za optání,
3. SEO a PPC jsou poměrně dost rozdílné obory, takže nemá smysl je srovnávat – jeden o koze, druhý o voze :)
13. 6. 2014 14:04:57
https://webtrh.cz/diskuse/proc-je-nizka-cena-prokliku-na-nadprumerne-hledane-slovo#reply1030680
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit