Zadejte hledaný výraz...

Proč dvanáct hodin po schválení reklamy na Facebooku stále nemám návštěvníky?

VOSICKA
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
26. 12. 2014 14:41:03
Též jsem zkusil propagaci stránky za cca 350,-Kč, stránka měla doposud 0 lajků a reklamu jsem zadal dnes ve 2 hodiny ráno. Asi do 15min mi přišlo ze je reklama schválena a aktivní.. Ale do teď (14:00 odpoledne) tu reklamu neviděl ani jeden člověk, tedy 0 oslovených uživatelů a 0 lajků. Datum mám nastavené dobře a na dva dny.. Na co Fb čeká? Nebo musím ještě něco udělat aby se to rozjelo? Díky za odpověď :-)
Teď jsem se díval na bank.účet a tam nevidím nic strhnuté přitom platba proběhla v pořádku podle Fb... Mate někdo podobné zkušenosti a rady? Díky moc
26. 12. 2014 14:41:03
https://webtrh.cz/diskuse/proc-dvanact-hodin-po-schvaleni-reklamy-na-facebooku-stale-nemam-navstevniky#reply1078512
allwAyS
verified
rating uzivatele
26. 12. 2014 17:04:55
Napiš mi, udělám ti reklamu za 350 kč.. :D FB reklamy se vyplatí od 10 tisíc + (Českých korun)
26. 12. 2014 17:04:55
https://webtrh.cz/diskuse/proc-dvanact-hodin-po-schvaleni-reklamy-na-facebooku-stale-nemam-navstevniky#reply1078511
nahoru
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
26. 12. 2014 17:28:58
FB reklamy je vyplatí od 10 tisíc Kč? Tak od tebe bych si teda určitě nechal dělat reklamu. Na PPC reklamu nejsem žádnej profík, ale teď před Vánoci jsem za pár stovek vygeneroval několika tisícovej obrat. Po nastavení zacílení mi FB vypočetl reach 16 000, ale nakonec jsem dosáhl jen 8 000, celkem mě to stálo 1 500 Kč, přičemž ta poslední pětistovka byly vyhozený peníze, protože se reklama točila opakovaně stejnem uživatelům. Výsledek byl takovej, že vložený náklady se vrátily asi 3 až 4x. Bych chtěl vidět co bys tam při takovymhle zacílení prováděl za 10 000 Kč, to by byly peníze vyhozený do kanálu.
Vosička: S tim defaultnim nastavením zpoplatnění reklamy (Post Engagement) mi to taky neběží. Zkus to v Power Editoru přenastavit CPM (daily unique reach) nebo CPC (clicks) s cenou, kterou ti FB doporučí, pokud nedoporučí, tak dávám CPM (30 - 80 Kč) nebo CPC (3 - 10 Kč). Jsou to jen horní limity, takže reálně ti to může brát třeba jen polovinu, záleží na tématu. A mimochodem, peníze se ti z karty strhnou až po protočení reklamy...
---------- Příspěvek doplněn 26.12.2014 v 17:40 ----------
Ještě doplnim, že mluvim o promování postů (Boost Post). Kampaně na promování stránky (Page Like) jsem dlouho nenastavoval, ale co se dívám do historie, tak u jedný co mi jela dlouho mam nastavený taky CPC (clicks) s hodnotou 2,75 Kč za klik. Čim nastavíš víc, tim "rychlejc" to bude nabírat fanoušky, ale zároveň to bude dražší.
26. 12. 2014 17:28:58
https://webtrh.cz/diskuse/proc-dvanact-hodin-po-schvaleni-reklamy-na-facebooku-stale-nemam-navstevniky#reply1078510
SEOguy
verified
rating uzivatele
26. 12. 2014 17:57:12
Platíš málo :-D. U FB je lepší trochu počkat. Systém je nastaven, aby tě nutil víc přihazovat. Pokud to ale trvá déle, bude problém v zacílení (asi nejspíš malé) nebo v malé fin. nabídce (škudlíš :-D).
Moc bych tu nedoporučoval systém "Co FB doporučí :-D". Vždy přeplatíš. Spíš bych si pohral s zacílením - úspora. Lepší více reklam se zacílením než jedna "pro všechny".
26. 12. 2014 17:57:12
https://webtrh.cz/diskuse/proc-dvanact-hodin-po-schvaleni-reklamy-na-facebooku-stale-nemam-navstevniky#reply1078509
Martin P
verified
rating uzivatele
26. 12. 2014 19:50:04
Vosicka: FB má poslední dobou problém u zobrazování reklamy Page Likes při zvoleném oCPM (optimalizace platby ze strany FB). Většinou pomůže, když změníš na PPC nebo CPM.
AllWayS: Pobavils.
26. 12. 2014 19:50:04
https://webtrh.cz/diskuse/proc-dvanact-hodin-po-schvaleni-reklamy-na-facebooku-stale-nemam-navstevniky#reply1078508
Jakub Krupa
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
27. 12. 2014 09:28:10
Z účtu facebook sťahuje po intervaloch, čiže až po tom čo dané peniaze reklama "spotrebuje".
Jediné čo ma napadá, prečo reklama má nulovú odozvu je jej nastavenie, proste nie je zaujímavá pre cieľovú skupinu, resp. je nastavená zlá cieľovka.
Venujem sa správe facebook stránok, poväčšine pre vlastné projekty, pár ich však spravujem aj pre iné firmy. Nedávno som spustil virálnu kampaň na ktorej propagáciu som spustil reklamnú kampaň za 20€ na stránke ktorá pôvodne mala 500likes a kedže sa jedná o stránku jedného lokálneho pubu od tejto hranice už takmer vôbec nerástla.
V priebehu pár dní (kampaň momentálne ešte beží), dosiahla číslo 800likes (z rozpočtu kampane minutých 9€). To je slušný nárast na tak malú page, za tak krátky čas. Čo je ale dôležité je dosah príspevku bol 24 tisíc videní:
13889
To čo som tým chcel vlastne povedať je, že na facebooku záleží najmä na správnom zacielení reklamy na správnu skupinu ľudí, reklama už nesmie byť len reklamou, musíš im ponúknuť viac ako len peknú fotku a popis, musíš ľudí ktorým sa reklama zobrazuje zaujať, ukradnúť ich pozornosť. Pamätám si tak pred 2-3 rokmi bolo tak jednoduché získať od ľudí palčeky, v dnešnej dobe sa už tak masovo nepridávajú do každej voloviny čo im je podsunutá pod nos :).
27. 12. 2014 09:28:10
https://webtrh.cz/diskuse/proc-dvanact-hodin-po-schvaleni-reklamy-na-facebooku-stale-nemam-navstevniky#reply1078507
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit