Zadejte hledaný výraz...

Problémový zákazník a náhrady za opravu

jarin001
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
1. 6. 2013 14:36:08
Napsal Radek O.;956556
Treti veci je, ze byt nemaji garancni prohlidky automaticky vliv na zanik zaruky, tak to, ze ji neabsolvuje mohlo prave zpusobit tu vadu. Predepsane servisy a prohlidky se maji dodrzovat, zcela jiste o nich vedel pri koupi, takze jsou-li pro nej nesmysl, pak si to nemel kupovat a pak se divit, ze se neco stalo.
Já tu smlouvu taky neviděl ale po 300 km se prohlídky běžně nedělají, prostě proto že jde o moc malý interval aby se mohly projevit případné závady.
Ještě bych doplnil, někteří zákazníci podléhají emocím, obchodníkovi by se to stávat nemělo.
Z příspěvku jsem pochopil že motoshop běžně sváží motocykly na servis ale protože byl zákazník arogantní..
Když k tomu přičtu argumentaci o výši příjmu zákazníka, nepotřebuji ani slyšet druhou stranu, to by jsme se možná divili.
1. 6. 2013 14:36:08
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-a-nahrady-za-opravu/strana/2#reply907967
Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
1. 6. 2013 22:51:30
první garančka se dělá běžně po 300 max 500km..Na záběhový olej nemužeš jezdit 2000km když se ti vyplavuje všelijaký bordel z výroby....To dá přeci rozum.Třeba u čtyřkolek musíš udělat geometri protože čtyřkolka si sedá...namazání řetězu,maznic...Seřízení karburátoru...Tady nejde o závady ale o doseřízení stroje....Zajímalo by mě Jarine kolik ty máš zkušeností s prodejem čtyřkolek a motorek že tady tak sebevědomě píšeš...
1. 6. 2013 22:51:30
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-a-nahrady-za-opravu/strana/2#reply907966
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit