Zadejte hledaný výraz...

Problémový zákazník a náhrady za opravu

Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
1. 6. 2013 13:31:32
Dobry den,tak jsem si vylosoval opravdu "výborného " zákazníka.Pán si koupil na IČO před 4 měsíci motorku.Asi po dvouch měsících mu přestala jezdit.Zákazník ihned volal a na techniky byl neuvěřitelně arogantní a sprostý.Že ihned si pros troj hodláme přijet a chce vrátit peníze,že zjistil že podle opálené svíčky má motor najeto 50 000km.My běžně porouchané stroje svážíme na servis ,ale prostě jeho přístup byl tak nehorázně drzý,že jsem mu sdělil že mu samozřejmě motorku dáme do původního pojízdného stavu že se s nejvetší pravděpodobností jedná o zanesenou trysku karburátoru ,což se u nových strojů stáva.Stačí vyndat trysku a profouknout jí.Na garanční prohlídku také odmítl přijet stím ,že je zbytečné dělat první prohlídku při 300km ,že on opravuje stroje celý život a u tohoto typu motoru stačí první výměna oleje při 2000km.I když to je jasně napsané v obchodních podmínkách i záručním listě.
Na to on však vubec nepřistoupil a chtěl aby jsme pro skutr prijeli a opravili u něj na dvorku nebo si stroj odvezli a opravili ho.Na což jsme zase něpřistoupili my.Pán o nás začal všude šířit po internetu na diskuzních forech ,že jsme podvodníci a zloději a podal stížnost na ČOI
Věc nabrala takový prubeh,že nám stanovil termín na opravu stroje dle zákona 513/91 sb.paragrafu 437 3,4,5 .Jelikož jsme prý do tohoto termínu strojj neopravili ,tak si nechal stroj opravit ve značkovém servisu a po nás nyní požaduje proplacení faktury...V případě že mu částku neproplatíme,tak se chce bránit soudní cestou...Máte na to nějaký názor?Já jsem se nikdy s takovým typem člověka nesetkal..
Argumentoval tím,že stroj nemuže přivest díky tomu,že nemá finanční prostředky na cestu,jeho příjem je však velmi nadprůměrný....I když jsem mu přislíbil,že mu v případě že se bude jednat o záruční opravu proplatím i když tuším v případě že je zboží zakoupené na ičo tuto povinnost nemám...
1. 6. 2013 13:31:32
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-a-nahrady-za-opravu#reply907982
No micha se tu vice veci najednou. Kupoval to na ICO, takze jen tezko s tim bude COI zaobirat, ale kotrolu u vas provedl. Odmintl respektovat predepsany servis, ktery neudelala ani u vas a ani v jinem servisu, odmitl predat vec k oprave apod. Sice nesplnenim servisnich pokynu nedojde ke ztrate zaruky, ale mohlo to zasadne ovlivnit to, co se nyni stalo. Ale tu souvislost by musel asi posoudit znalec. Tezko rici jakou smlouvu jsme spolu uzavreli, zaruku jste mu mohl klidne v ramci smlouvy poskytnout i kdyz je to na ICO. Vemte vsechny materialy, skutecny prubeh komunikace a zajdete za pravnikem. Protoze bude zalezet na vice faktorech.
Druhou veci je, ze az budete u pravnika, tak at mu posle vyzvu, aby upustil od poskozovani vaseho jmena a zaroven aby odstranil ve forech prispevky, kde toto siri. Jinak se na nem zhojite za poskozeni jmena a vubec bych se nebal podat na toto zalobu.
1. 6. 2013 13:40:07
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-a-nahrady-za-opravu#reply907981
Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
1. 6. 2013 13:53:05
My máme obchodní podmínky součástí kupní smlouvy,že veškeré záruční opravy mužeme provádět pouze my jako prodejce.Záruku jsme poskytkly na stroj 6měsíců.
Myslím ,že jsem se nedopustil žádného pochybení.Ten člověk je ale uplný blázen,sehnal si adresu mojí příteklyně a začal jí psát dopisy...No prostě magor...
1. 6. 2013 13:53:05
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-a-nahrady-za-opravu#reply907980
Lukas MH
verified
rating uzivatele
1. 6. 2013 14:00:39
Napsal motoshop;956531
My máme obchodní podmínky součástí kupní smlouvy,že veškeré záruční opravy mužeme provádět pouze my jako prodejce.Záruku jsme poskytkly na stroj 6měsíců.
Myslím ,že jsem se nedopustil žádného pochybení.Ten člověk je ale uplný blázen,sehnal si adresu mojí příteklyně a začal jí psát dopisy...No prostě magor...
Tohle by byl poslední hřebíček toho hulváta. Jednou by něco takového nastalo a už by mu tam stála dodávka IVANŮ, kteří by mu krásně vysvětlili, co je slušné a co ne.
1. 6. 2013 14:00:39
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-a-nahrady-za-opravu#reply907979
webdomena
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
1. 6. 2013 14:01:09
Pokud se jednalo o novy vyrobek mela by byt zaruka 24 ale to asi vis, urcite jako kupujici mel respektovat vase podminky servisu tj. opravit u vas s tim ze naklady na doruceni k vam do servisu samozrejme nese kupujici, jestli ma male nebo vysoke prijmy je vcelku zcela irelevanti a nechapu v jakem vztahu mezi kupujicim a prodavajicim je tvoje pritelkyne..?
---------- Příspěvek doplněn 01.06.2013 v 14:05 ----------
Napsal Lukáš MH;956535
Tohle by byl poslední hřebíček toho hulváta. Jednou by něco takového nastalo a už by mu tam stála dodávka IVANŮ, kteří by mu krásně vysvětlili, co je slušné a co ne.
Opravdu korektni reseni reklamace v souladu se zakonem, muzeme pak chodit po ulicich s strilet se navzajem ze jsi se na me spatne podival... boze kolik ti je 13
1. 6. 2013 14:01:09
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-a-nahrady-za-opravu#reply907978
Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
1. 6. 2013 14:10:29
V případě snad ,když je výrobek zakoupen na IČO tak může být dle obchodního zákoníku zkrácena záruční doba na 6 měsíců.
1. 6. 2013 14:10:29
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-a-nahrady-za-opravu#reply907977
Michal Pešat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 6. 2013 14:12:53
Napsal webdomena;956536
Pokud se jednalo o novy vyrobek mela by byt zaruka 24 ale to asi vis, urcite jako kupujici mel respektovat vase podminky servisu tj. opravit u vas s tim ze naklady na doruceni k vam do servisu samozrejme nese kupujici, jestli ma male nebo vysoke prijmy je vcelku zcela irelevanti a nechapu v jakem vztahu mezi kupujicim a prodavajicim je tvoje pritelkyne..?
---------- Příspěvek doplněn 01.06.2013 v 14:05 ----------
Opravdu korektni reseni reklamace v souladu se zakonem, muzeme pak chodit po ulicich s strilet se navzajem ze jsi se na me spatne podival... boze kolik ti je 13
Je vidět, ze se v teto problematice vůbec nevyznate.
1. 6. 2013 14:12:53
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-a-nahrady-za-opravu#reply907976
Napsal motoshop;956539
V případě snad ,když je výrobek zakoupen na IČO tak může být dle obchodního zákoníku zkrácena záruční doba na 6 měsíců.
dle obchodniho zakoniku nema zaruku jako takovou zadnou, ta se ridi smluvnimi ujednanimi
---------- Příspěvek doplněn 01.06.2013 v 14:15 ----------
Napsal motoshop;956531
Myslím ,že jsem se nedopustil žádného pochybení.Ten člověk je ale uplný blázen,sehnal si adresu mojí příteklyně a začal jí psát dopisy...No prostě magor...
mozna by nebylo spatne zajit na PCR at se na toto podivaji.
1. 6. 2013 14:13:42
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-a-nahrady-za-opravu#reply907975
webdomena
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
1. 6. 2013 14:15:12
Napsal motoshop;956539
V případě snad ,když je výrobek zakoupen na IČO tak může být dle obchodního zákoníku zkrácena záruční doba na 6 měsíců.
zkus tohle
http://www.podnikatel.cz/clanky/nakup-na-ic-ma-sva-rizika/
1. 6. 2013 14:15:12
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-a-nahrady-za-opravu#reply907974
jarin001
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
1. 6. 2013 14:16:55
Jakou závadu tedy našli v tom značkovém servisu? Vztahuje se na ní reklamace?
Pokud ano tak bych to proplatil, případný spor Vás může stát mnohem víc.
Jinak se musím zastat zákazníka, garanční prohlídka nemá s reklamací nic společného a dělat ji po 300 km je samozřejmě nesmysl.
1. 6. 2013 14:16:55
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-a-nahrady-za-opravu#reply907973
Napsal obchodniuspech;956544
Je vidět, ze se v teto problematice vůbec nevyznate.
Pokud řeknete A, řekněte i B a vysvětlete, jak je to správně.
1. 6. 2013 14:18:42
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-a-nahrady-za-opravu#reply907972
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
1. 6. 2013 14:18:48
Napsal webdomena;956536
Pokud se jednalo o novy vyrobek mela by byt zaruka 24 ale to asi vis, urcite jako kupujici mel respektovat vase podminky servisu tj. opravit u vas s tim ze naklady na doruceni k vam do servisu samozrejme nese kupujici, jestli ma male nebo vysoke prijmy je vcelku zcela irelevanti a nechapu v jakem vztahu mezi kupujicim a prodavajicim je tvoje pritelkyne..?
---------- Příspěvek doplněn 01.06.2013 v 14:05 ----------
Opravdu korektni reseni reklamace v souladu se zakonem, muzeme pak chodit po ulicich s strilet se navzajem ze jsi se na me spatne podival... boze kolik ti je 13
Myslím si že na hrubý pytel platí hrubá záplata. Člověk, který si zjístí adresu přítelkyně a začne jí psát dopisy překročil mez jednání mezi ´´normálními´´ lidmi a tak reakce na toto musí být adekvátní.
A jak píše Radek O. pokud vás pomluvá na forech a přitom prokazaelně on je tím kde to vázne....na takovém bych se zahojil opravdu u soudu, kybych byl větší eshop a měl ty prachy na to.
1. 6. 2013 14:18:48
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-a-nahrady-za-opravu#reply907971
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 6. 2013 14:20:50
Napsal webdomena;956536
Pokud se jednalo o novy vyrobek mela by byt zaruka 24 ale to asi vis,...
Zakladatel psal, že to zákazník koupil na IČ, takže žádná 24 měsíční záruka neplatí.
1. 6. 2013 14:20:50
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-a-nahrady-za-opravu#reply907970
Napsal jarin001;956550
Jakou závadu tedy našli v tom značkovém servisu? Vztahuje se na ní reklamace?
Pokud ano tak bych to proplatil, případný spor Vás může stát mnohem víc.
Jinak se musím zastat zákazníka, garanční prohlídka nemá s reklamací nic společného a dělat ji po 300 km je samozřejmě nesmysl.
Ja bych naopak udelal pravy opak. Prodejce se nebranil vyrizeni reklamace, ale povinnost dovest vec k reklamaci na kupujici, ne prodavajici. Samozrejme pak ma narok na nahradu nakladu. Druhym bodem je, ze je to nakup na ICO a nevime co ma ve smlouve, jake zaruky apod. Treti veci je, ze byt nemaji garancni prohlidky automaticky vliv na zanik zaruky, tak to, ze ji neabsolvuje mohlo prave zpusobit tu vadu. Predepsane servisy a prohlidky se maji dodrzovat, zcela jiste o nich vedel pri koupi, takze jsou-li pro nej nesmysl, pak si to nemel kupovat a pak se divit, ze se neco stalo.
1. 6. 2013 14:21:57
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-a-nahrady-za-opravu#reply907969
Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
1. 6. 2013 14:33:16
Napsal jarin001;956550
, garanční prohlídka nemá s reklamací nic společného a dělat ji po 300 km je samozřejmě nesmysl.
To co píšeš jsou nesmysli.Kolik si kdy prodával motorek že je nesmysl vyměnovat záběhový olej na jednoválcovém vysokootáčkovém motoru po 300km.
Navíc je to součástí našich podmínek a nejedná se jen o výměnu oleje,je to kompletní garanční prohlídka ,kdy se stroj musí pořádně projít popřípadě podotahovat,kontrola brzd atd...prostě ty za ten stroj držíš záruku ,tak ho musíš zkontrolovat.
Záruka je ve smlouvě stanovena na 6 měsíců.
1. 6. 2013 14:33:16
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-a-nahrady-za-opravu#reply907968
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit