Zadejte hledaný výraz...

Problemoví zákazníci

Napsal Vlasta Mipik Zapletal;936019
Každý ať si to dělá po svém.
Já si myslím že NENÍ správné zboží objednat a poté bez udání důvodu neodebrat.
Kdyby se toho chytil nějaký právník, myslím že by mohl na tom i vydělat.
Jsi frajer a nedodržuješ dohody? Tak buď frajer a zaplať za to!
Když jsem zboží nakoupil ze zahraničí - musel ho zaplatit dopředu než ho vyrobili, pak čekal 3 týdny než mi zboží dodají ....
A pak mi to zboží někdo nezaplatí ?
Myslím že bych s radostí zveřejnil informace o něm. Myslím že to může někomu pomoct.
Samozřejmostí je že když mi někdo slíbí že zboží bude a pak není .... taky se bráním.
Taky čekat nechci, než se někdo uráčí - zvedne prdel a zboží mi pošle.
Tak Stornuji a objednám jinde. Hlavně na jeho stránky už nevlezu.
Ale jsem rád že jsou i lidi kteří na tento problém nahlížejí "jinak" a že tyto zkušenosti nemají.
Velké díky za vaše názory
Vlasta
No já bych řekl, že kupní smlouva je uzavřená převzetím a zaplacením objednaného zboží. Chybu bych hledal někde jinde než v zákaznících. To je můj názor.
24. 4. 2013 16:04:50
https://webtrh.cz/diskuse/problemovi-zakaznici/strana/2#reply889831
upir_spike
verified
rating uzivatele
24. 4. 2013 20:26:16
Kupní smlouva je uzavřená objednáním zboží, které prodejce má skladem a uvádí tento fakt.
24. 4. 2013 20:26:16
https://webtrh.cz/diskuse/problemovi-zakaznici/strana/2#reply889830
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 4. 2013 06:25:54
Podle mě, nepřevzetí zboží je mnohem lepší varianta, než vrácení použitého ve 14ti denní lhůtě. Ta lhůta je, i z pohledu mě jako zákazníka, značně přestřelená. V Německu to asi funguje, ale u národů s vysokým koeficientem vychcanosti, to poškozuje celý obchod.
Už jen to, že existuje početná komunita idiotů, kteří používají vracení zboží jako výběr hotovosti z karet.
25. 4. 2013 06:25:54
https://webtrh.cz/diskuse/problemovi-zakaznici/strana/2#reply889829
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 4. 2013 08:15:03
Já osobně bych tenhle projekt podpořil.
O dostupnosti zboží pravdivě informuji, stejně tak i o odeslání a následně o uložení na poště + přijdou čtyři sms od pošty.
O naložení, doručení, uložení a blížícím se konci uložení.
Ani jeden z nich nemůže říct že o balíku nevěděli a ani jeden neodpoví na dotaz proč si to nepřevzali.
Osobně mě takovéhle chování hodně vadí.
26. 4. 2013 08:15:03
https://webtrh.cz/diskuse/problemovi-zakaznici/strana/2#reply889828
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit