Zadejte hledaný výraz...

Problém s vrácením platby na kamenné prodejně

Ass
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
28. 9. 2016 20:49:41
Zdravím,
rád bych Vás požádal o radu ohledně získání zpět peněz, které měly být vráceny, avšak obchodník platbu nestornoval. K úhradě došlo 7.9.2016, kdy jsem si zakoupil na recepci nejmenovaného fitness centra zakoupil zvýhodněný balíček tréninků s osobní trenérkou za cenu 7191,- Kč. Částku jsem uhradil kreditní kartou. Po 20 minutách, kdy jsem sám cvičil, v posilovně za mnou trenérka se, kterou jsem koupi domlouval, přišla s tím, že se stala chyba a ten balíček nemůžu uplatnit a je nutné doplatit částku myslím, že +- 2 tisíce. Balíček, který jsem si pořídil, byl určený pouze pro nové členy. Došel jsem tedy na recepci s tím, že nic doplácet nebudu a nechť je tedy platba stornována. Tento postup byl potvrzen recepcí s tím, že následující den bude platba vrácena, šel jsem se tedy dále věnovat své činnosti.
K vrácení platby nedošlo a tak jsem 9.9. volal do banky. Bylo mi doporučeno abych počkal delší dobu, protože storno prý trvá. 13.9. jsem volal do samotného fitness centra, abych zjistil co se děje. Manažerka mi sdělila, že storno není možné a, že mi musí poslat vratku přímo na účet viz. citace.
Odesláno: 14. září 2016 8:25
Předmět: Re: Vratka za tréninky - **********
Dobrý den,
vratku, prosím, zašlete na účet č. *****************
Děkuji
Datum: 13. 9. 2016 20:48:33
Předmět: Vratka za tréninky - ************
Dobrý den pane *****.
Prosím o zaslání čísla účtu, kam Vám můžeme zaslat vratku na Vámi zaplacený balíček Kickstart 12 PT v hodnotě 7 191 kč.
Děkuji a přeji hezký zbytek večera.
S pozdravem / Best regards,
Další den mi byla nabídnuta služba navíc v případě, že si balíček vezmu, kterou jsem také odmítl.
Dobrý den,
děkuji za zajímavou nabídku, avšak vzhledem k současné časové vytíženosti musím odmítnout.
Děkuji za pochopení
Datum: 15. 9. 2016 12:48:41
Předmět: Re: Vratka za tréninky - ******
Dobrý den pane *****.
Chtěla jsem se Vás optat, zda o výhodný balíček, který jste si zakoupil máte stále zájem. Vedení mi schválilo na vyjimku, že tyto tréninky můžete využít, vzhledem k tomu, že se jednalo o naši chybu. Jako omluvu za komplikace bych Vám navíc nabídla ručníkový servis na **** na 1 měsíc zdarma.
Měl byste o tuto nabídku zájem?
Děkuji a přeji hezký den
Od té doby nic. Byl jsem s bankou domluvený, že pokud do 21. nedorazí peníze, tak se do řešení zapojí přímo banka. Bohužel jsem 22. a 23. byl ze zdravotních důvodů mimo PC, a tak jsem nemohl situaci řešit. Trochu jsem také doufal, že třeba 22. nebo 23. peníze dorazí a bude vše vyřešeno.
To se však nestalo.
Dne 26.9. jsem tedy předal věc řešení bance a znovu volal do fitness centra. Bylo mi sděleno, že manažerka, která se mnou věc řešila je na dovolené, a tak se mi obratem ozvou na email.
Dnes dorazil tento email:
Dobrý den pane ****
v úterý jsem se vrátil z dovolené, takže se omlouvám, že celou situaci řeším až nyní. Jestli jsem vše dobře pochopil, zakoupil jste si tréninky s Veronikou a poté si to rozmyslel. V tomto případě Vám, i když bychom rádi, nemůžeme peníze vrátit. Nejsou totiž již fyzicky u nás na klubu.
Co Vám mohu nabídnout je:
a) tréninky využít
b) můžeme je převést na jiného člena, který by o tréninky měl zájem (např. Vašeho kamaráda atd.), který se s Vámi následně vyrovná.
Bohužel v tuto chvíli pro Vás nemohu víc udělat. Hlavně pak v tomto vratném procesu financí nemáme žádné rozhodovací právo. A to ani já, ani slečna *******.
S pozdravem, kind regards,
Byla má chyba, že jsem důsledně nepožadoval potvrzení o stornu 7.9., když jsem na recepci storno domlouval, ale nepředpokládal jsem tento způsob chování vzhledem k dosavadní skvělé zkušenosti s obsluhou recepce.
Peníze, které jsem měl mít dávno zpět již 3 týdny leží někomu na účtu, a tak bych Vás chtěl požádat o radu, jak získat své peníze zpět ?
Děkuji
28. 9. 2016 20:49:41
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-vracenim-platby-na-kamenne-prodejne/#reply1226897
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
28. 9. 2016 20:56:06
nejdriv se naposledy zkus domluvit po telefonu/emailu, nasledne predzalobni vyzva, nasledne platebni rozkaz...
28. 9. 2016 20:56:06
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-vracenim-platby-na-kamenne-prodejne/#reply1226896
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
28. 9. 2016 21:26:38
Důkaz o vrátce/stornu máš v jejich mailu ze dne 13.9. Takže s tím moc nesvedou, když chtěli nejdřív účet pro zaslání peněz, a pak že nemůžou.
Bych jim napsal ať si přečtou ten email a vysvětlí proč to předtím šlo, a pak ne. Bude aspoň sranda a snad si uvědomí, že jsou v háji.
28. 9. 2016 21:26:38
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-vracenim-platby-na-kamenne-prodejne/#reply1226895
ora
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
28. 9. 2016 22:34:50
To je regulérní podvod... které to bylo fitko? Nebylo to smíchovské FactoryPro?
28. 9. 2016 22:34:50
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-vracenim-platby-na-kamenne-prodejne/#reply1226894
Ass
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
28. 9. 2016 22:44:51
nejdriv se naposledy zkus domluvit po telefonu/emailu, nasledne predzalobni vyzva, nasledne platebni rozkaz...
Důkaz o vrátce/stornu máš v jejich mailu ze dne 13.9. Takže s tím moc nesvedou, když chtěli nejdřív účet pro zaslání peněz, a pak že nemůžou.
Bych jim napsal ať si přečtou ten email a vysvětlí proč to předtím šlo, a pak ne. Bude aspoň sranda a snad si uvědomí, že jsou v háji.
Děkuji za rady. Zkusím tam ještě zavolat, a pokud se nedohodneme obrátím se na právního poradce ohledně zaslání předžalobní výzvy.
To je regulérní podvod... které to bylo fitko? Nebylo to smíchovské FactoryPro?
Fitness NC Eden.
28. 9. 2016 22:44:51
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-vracenim-platby-na-kamenne-prodejne/#reply1226893
on.la
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
29. 9. 2016 07:36:27
Uděláme jim promíčko na jejich fejsbůčku?
Napsal Ass;1328049
Děkuji za rady. Zkusím tam ještě zavolat, a pokud se nedohodneme obrátím se na právního poradce ohledně zaslání předžalobní výzvy.
Fitness NC Eden.
29. 9. 2016 07:36:27
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-vracenim-platby-na-kamenne-prodejne/#reply1226892
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
29. 9. 2016 08:36:19
Tak:
1) Penize obchodnik vratit nemusi pokud je to zakoupeno v kamenne prodejne, je to dobra vule prodejce - nikoliv zakonna povinnost;
2) Proc jste nevyuzil vratky penez na ucet? Je to nejjednodussi cesta vraceni, nez cekat na vratku platebni kartou;
3) Predevsim se jedna o reklamaci sluzby, pokud prestali komunikovat tak se muzete obratit prece na vydavatele karty a tam podat tuto reklamaci (pozadat o storno platby a to navic pisemne a nejlepe na pobocce banky), muze to trvat az 75 dnu a nikdo to neurychli.
Nicmene plati, ze pokud se nakoupila sluzba s uvedenym popisem, ma obchodnik prodat ji za takovou cenu za jakou byla nabidnuta k prodeji. Neni problem zakaznika, ze se stala chyba na strane obchodnika. Neuzavreli jste nahodou smlouvu, kde bylo napsano co kupujete?
29. 9. 2016 08:36:19
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-vracenim-platby-na-kamenne-prodejne/#reply1226891
Ass
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
29. 9. 2016 11:13:40
Tak:
1) Penize obchodnik vratit nemusi pokud je to zakoupeno v kamenne prodejne, je to dobra vule prodejce - nikoliv zakonna povinnost;
2) Proc jste nevyuzil vratky penez na ucet? Je to nejjednodussi cesta vraceni, nez cekat na vratku platebni kartou;
3) Predevsim se jedna o reklamaci sluzby, pokud prestali komunikovat tak se muzete obratit prece na vydavatele karty a tam podat tuto reklamaci (pozadat o storno platby a to navic pisemne a nejlepe na pobocce banky), muze to trvat az 75 dnu a nikdo to neurychli.
Nicmene plati, ze pokud se nakoupila sluzba s uvedenym popisem, ma obchodnik prodat ji za takovou cenu za jakou byla nabidnuta k prodeji. Neni problem zakaznika, ze se stala chyba na strane obchodnika. Neuzavreli jste nahodou smlouvu, kde bylo napsano co kupujete?
O stornování platby měl zájem především obchodník. Službu jsem zaplatil, ale jak jsem psal výše, dorazila za mnou cca 20 minut po platbě trenérka s tím, že je potřeba doplatit cca 2 tis. s tím, že balíček, který jsem si zakoupil mi nemůžou poskytnout protože je pouze pro začátečníky. Možnosti tedy byli dvě: 1) storno platby 2) doplacení 2 tis.
Doplacení mi přišlo jen jako pokus se mnou *****, a tak jsem se rozhodl pro storno. Očekával jsem, že věc je tímto vyřešena, avšak peníze jsem zpět nedostal a dále už to znáte.
29. 9. 2016 11:13:40
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-vracenim-platby-na-kamenne-prodejne/#reply1226890
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit