Zadejte hledaný výraz...

Problém s úřednicí pošty

marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 2. 2015 17:40:54
Jak by jste řešili tuto situaci:
Delší dobu jezdím podávat zásilky z OP (online podání) na jednu poštu a tamní úřednice si pořád stěžovali, že je to pro ně složitý, ať jezdím na poštu do města.
Před cca měsícem už mi ruply nervy a napsal jsem na ně stížnost, protože nebudu jezdit navíc 20km jenom proto, že je někdo líný naučit se postup.
Situace byla vyřešena stylem hodným státního podniku......úřednice dostali pokutu, nic se nenaučili a teď mi při každé návštěvě pošty dávají všechno sežrat. Jedna mi dokonce udělala scénu před zákazníkama, jaký jsem zmetek.
Co stím?
Čekal jsem pět měsíců, že by se mohli naučit přijímat zásilky z OP a nic. Teď jsem za idiota já.
23. 2. 2015 17:40:54
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-urednici-posty#reply1093477
kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
23. 2. 2015 17:42:03
uzavři smlouvu a domluv si svoz, nemusíš nikam jezdit a nic řešit
PS: Smlouvu máš dle OP tak si jen objednej svoz...
Respektive nechápu co řeší´š - hoď jim balíky do dveří/na rampu a nic více neřeš.. aspoˇn ja to tak dělám, když nemám objednán svoz, zaledu na ČP, hodím balíky na rampu, zazvoním, pozdravím, oznámím, že jim tady leží můj "svoz" a dekuji se pryč
23. 2. 2015 17:42:03
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-urednici-posty#reply1093476
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 2. 2015 17:44:38
Napsal kunwald;1170975
uzavři smlouvu a domluv si svoz, nemusíš nikam jezdit a nic řešit
Na to mám málo zásilek a tuhle pobočku mám při cestě do práce.
23. 2. 2015 17:44:38
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-urednici-posty#reply1093475
TL
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
23. 2. 2015 17:46:34
To jsi taková srágora, že se neumíš ohradit? Na mě by to zkusila jednou. Za neschopnost by měli vyhazovat..
23. 2. 2015 17:46:34
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-urednici-posty#reply1093474
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 2. 2015 17:47:47
Tak to tady nechodí. Rampa tu není, musíš dovnitř, prodrat se přes lidi ke dveřím k přepážkám a tam čekat jak pi****s, než někdo přijde. A že teď je tam "fakt hodně práce". Celkově mě ta pobočka štve. Dokud tam byly mladý holky, tak to šlapalo a měli všechno v malíku. Teď je vyměnili za zasloužilé členky Komsomolu a problémy jsou pořád.
23. 2. 2015 17:47:47
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-urednici-posty#reply1093473
Jednoduché. Podej další stížnost. Bohužel u některých podniků to tak chodí. Ale většinou to pomáhá. Napiš jak se věci mají a že žádáš takové řešení, aby se začali chovat normálně. Není na tom nic špatného.
Já si například musel stěžovat na to, že mi nedoručovali poštu na firmu 3x!! ale od tý doby je klid :) To stejný z Českou pojišťovnou, když mi "likvidovali" pojistnou událost z povinného ručení viníka. Dvě stížnosti na likvidátora a to co se nehlo během dvou měsíců ani o krok, najednou vyřešili za týden.
23. 2. 2015 17:56:24
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-urednici-posty#reply1093472
Evelina
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 2. 2015 17:59:59
Také se přikláním k další stížnosti, pokud to opět vyřeší pokutou paní se za chvilku bude chovat jinak. Určitě bych nedělala ústupek a nejezdila na jinou poštu a stěžovala si klidně 5x za měsíc.
23. 2. 2015 17:59:59
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-urednici-posty#reply1093471
Přesně tak, další stížnost, další pokuta a když se to nenaučí pokračovat. Buďto se to naučí a nebo zkončí... a že se obořuje? No to bych si na ní smlsnul.
23. 2. 2015 18:16:47
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-urednici-posty#reply1093470
dusivk
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
23. 2. 2015 18:29:24
Můžete začít jen to, co jste ochoten dokončit. Myslet si, že po stížnosti se "jen" věci vyřeší, je bláhové. Pokud nechcete trpět další "moc práce" nezůstává nic jiného, jen si stěžovat dál a hlasitěji, možná i telefonátem z oné pobočky. nejlépe tak, že napřed zavoláte na centrálu, abyste jim vše ze své strany vysvětlil a poté z pobočky už zavoláte znova, jako starému známému, že "opět stejný problém.." Mě se osvědčilo nadělat (asi tak jednou ročně) na poště kravál, nakřičet, udělat ostudu úřednici (ostatně ona to samé zkusila na vás) a alespoň u nás vedoucí pobočky chce mít na pobočce klid. Pokud to u vás nefunguje, udělejte kravál jinde, výš. Jednou jste začal válku, musíte ji dokončit a vyhrát. Ať už opakovanou pokutou, vyhazovem, pokáráním z vedení. Pracovnice musí mít strach, když vás uvidí vcházet na poštu, a vyjít vám maximálně vstříc, abyste se už nestěžoval. aby nepřišli o prémie, o práci. Když to nejsou schopné z vrozené slušnosti a pracovní kázně, budou muset ze strachu. Vám může být důvod jejich motivace ukradený, na pozitivní nemáte vliv, na negativní ano a a dnes už vlastně ani nemáte jinou možnost, než to dotáhnout do konce. Zavolejte Černé ovce z ČT například.
23. 2. 2015 18:29:24
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-urednici-posty#reply1093469
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 2. 2015 19:03:05
Ono jde také o to, že jedna z těch dotyčných je z vesnice a každému na potkání vypráví, jak jsem jí ublížil. A víte jak je to s veřejným míněním, když jsem o 20 let mladší než ona...všichni věří jí. Chybí tu anonymita města.
A také nechápu styl managmentu, dát podřízeným pokutu a rozeslat všem stížnost zákazníka se všemi údaji. Ta místní mi dokonce minulý týden volala, proč jsem naní zlej.
23. 2. 2015 19:03:05
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-urednici-posty#reply1093468
No vidíte, když už se to děje, tak nemusíte mít obavy :) Je to samozřejmě na Vás, ale rady jak postupovat tu máte.
23. 2. 2015 19:06:24
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-urednici-posty#reply1093467
Když už o tobě takhle mluví, tak s tím už nic neuděláš. Stížnosti, stížnosti a zase jen stížnosti podávat. Takoví lidé potřebují ztrestat.
23. 2. 2015 19:11:00
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-urednici-posty#reply1093466
McFly
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
23. 2. 2015 19:13:08
Nenech si to líbit. Nikdo neříká, že máš být zlý a nepříjemný, ale pokud dotyčná odmítá plnit to, co má nebo má blbé kecy, měla by vědět, že je to její práce a že nemá co namítat. Já se považuju za docela nekonfliktní typ, ale tuhle krávu bych s klidem tahal po čertu s ďáblem, aby se naučila, co jsou její povinnosti. S klidem a bez nadávek, samozřejmě.
PEVNĚ doufám, že jsi té dotyčné v klidu řekl, že zlý nejsi ani omylem a že to není nic osobního, ale pokud odmítá plnit své pracovní povinnosti... :)
23. 2. 2015 19:13:08
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-urednici-posty#reply1093465
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 2. 2015 19:23:37
MyFly: Já jim to vklidu vysvětloval měsíce a poslouchal jejich nářky. Akorát teď po té stížnosti jsem se snimi pokusil diskutovat u té přepážky a byl to spíš rozhovor s kafemlejnkem. Logika tam nehrála roli, já byl ten co je "chce připravit o práci", "kvůli komu dostali neprávem pokuty", "že jsou teď na černý listině" a pak se do toho začali míchat lidi z fronty, který sice neměli ponětí o co jde, ale "Miluška je přece hodná a vo co vám teda jde pane".....
Někdy si říkám, proč nejsem dvoumetrový, holohlavý, potetovaný motorkář, že bych měl život jednodušší....:)
23. 2. 2015 19:23:37
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-urednici-posty#reply1093464
SEOguy
verified
rating uzivatele
23. 2. 2015 19:28:12
Řekni mi, která uřednice ti dělá problémy. Pošlu ji kámše z Ukarjiny :-D.
Jaký si to uděláš, takové to máš. Pokud je někdo za nějakou práci placen a odmítá ji dělat, s radostí si na něm smlsnu. Já si servítky teda nedělám.
23. 2. 2015 19:28:12
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-urednici-posty#reply1093463
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit