Zadejte hledaný výraz...

Problém s objednávkou – jak kontaktovat zákazníka

Jakub Kočí
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
22. 9. 2012 10:47:53
Při "průserové" situaci to vždy řeším telefonátem ať už se jedná o jakoukoliv objednávku. Se zákazníkem se dá ve většině případech dobře domluvit a pokud náhodou narazím na nějakého "věčného nespokojence", nabídnu mu nějakou menší slevu a je to vyřešeno. Když zákazník vidí, že jsme schopni a ochotni situaci řešit, získali jsme jej i pro jeho příští nákupy z našeho oboru.
A řešíme takto opravdu i objednávky v řádu pár korun. Příště už zákazník nakoupí za mnohem víc a ještě nás doporučí. Samozřejmě tenhle a další servis je vykoupen o něco vyšší cenou produktů.
22. 9. 2012 10:47:53
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-objednavkou-jak-kontaktovat-zakaznika/strana/2#reply811110
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
22. 9. 2012 11:03:07
Mamejeradi.cz: A jaká je v případě emailu úspora času? Když ti po několika dnech (ne každý člověk si svůj email denně kontroluje) přijde odpověď, tak se musíš v objednávkách vracet zpět a přemýšlet "o co že se to vlastně jednalo". Takže ten čas na tom stejně strávíš. Nehledě na to, že se člověk může naštvat a ani neodpoví. Potom ti v systému zbytečně visí nevyřízená objednávka.
22. 9. 2012 11:03:07
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-objednavkou-jak-kontaktovat-zakaznika/strana/2#reply811109
mmm.edia
verified
rating uzivatele
23. 9. 2012 19:53:30
Doporučuji telefon, většina zákazníků telefony bere. Pokud ne, SMS, pak e-mail. Jednání je osobnější a většinu zákazníků potěší. Je dobré mít připraven mail s přímým odkazem na alternativy, který můžete odeslat zatímco máte zákazníka na drátě.
Při přímém jednání se zákazníkem si získáte příjemným vystupováním skupinu klientů, která se vrátí či pravidelně bude vracet i v případě, že jste ho poprvé neuspokojili.
23. 9. 2012 19:53:30
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-objednavkou-jak-kontaktovat-zakaznika/strana/2#reply811108
HonzaD
verified
rating uzivatele
27. 9. 2012 07:51:57
My máme všechen sortiment skladem v našem skladu a na webu je vidět online stav skladu. To předejde většině těchto problémů. Pokud se náhodou stane, že nějaká položka není (většinou chyba v evidenci na skladě, záměna, apod.) tak první píšeme e-mail. Když není odezva pak telefonujeme. Osobně strašně nerad telefonuji a ještě míň mám rád, když mě někdo nahání po telefonu a chce řešit něco na co v tu chvíli nemám čas řešit.
27. 9. 2012 07:51:57
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-objednavkou-jak-kontaktovat-zakaznika/strana/2#reply811107
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
6. 10. 2012 02:06:47
Nejprve telefonujeme, pokud se nedovoláme, pošleme e-mail. Pokud nedostaneme odpověď do 24 hodin a jde o zmíněný případ, že není skladem tolik kusů, kolik zákazník objednal, odešleme to, co máme, a zbytek na vlastní náklady dopošleme, jakmile naskladníme. O řešení ještě zákazníka informujeme e-mailem.
6. 10. 2012 02:06:47
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-objednavkou-jak-kontaktovat-zakaznika/strana/2#reply811106
superprodejce007
verified
rating uzivatele
10. 12. 2012 21:35:00
Napsal Mamejeradi.cz;847409
Vyskytne se problém s objednávkou.
Například není skladem tolik kusů, kolik chtěl.
Jak ho kontaktujete?
Emailem, nebo telefonicky?
Berte v úvahu, kolik vám zabere telefonát a kolik email. Email vyřídíte rychleji.
Pošlete email, pokud vám do dvou dnů zákazník neodpoví, zavolejte.
Nemyslím, že je úplně nejlepší způsob řešení problému hned volat. Jednak je zákazník třeba v práci a nemá čas řešit nějakou eshopovou objednávku, jednak mu na telefonu nedáváte zrovna moc času rozmyslet si, jakým způsobem chce objednávku upravit. A pak není třeba objednávka ani pro něj a potřebuje se s někým dalším z rodiny poradit.
10. 12. 2012 21:35:00
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-objednavkou-jak-kontaktovat-zakaznika/strana/2#reply811105
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit