Zadejte hledaný výraz...

Problém s objednávkou – jak kontaktovat zákazníka

Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
21. 9. 2012 21:13:48
Vyskytne se problém s objednávkou.
Například není skladem tolik kusů, kolik chtěl.
Jak ho kontaktujete?
Emailem, nebo telefonicky?
21. 9. 2012 21:13:48
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-objednavkou-jak-kontaktovat-zakaznika#reply811125
Přemek
verified
rating uzivatele
21. 9. 2012 21:20:27
Jsem internetový obchod, kontaktuji tedy e-mailem, mám taky rád na vše písemný důkaz. V případě, že nereaguje, volám telefonicky.
21. 9. 2012 21:20:27
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-objednavkou-jak-kontaktovat-zakaznika#reply811124
Kazdopadne telefonicky, mailem je to neosobni a v tyhle "pruserovy" situaci je to ukazka toho, ze mate zajem na tom, situaci co nejrychleji a nejlepe vyresit. Komunikace probehne rychleji, zakaznik se muze rovnou zeptat na to, co ho zajima. Kazdopadne volat v rozumnou dobu.
21. 9. 2012 21:20:33
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-objednavkou-jak-kontaktovat-zakaznika#reply811123
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
21. 9. 2012 21:34:18
Co je rozumná doba?
Nestalo se vám, že dotyční řekl:
jé to objednala manželka já vůbec nevím co to objednala?
Nebo že si to dotyčný sám přesně nepamatoval?
Mě se jeví nejlepší email, lze v něm napsat název produktu a dotyčný se může v klidu podívat. Ne že jej zastihnu v supermarketu nebo v práci.
21. 9. 2012 21:34:18
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-objednavkou-jak-kontaktovat-zakaznika#reply811122
Macecha
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
21. 9. 2012 21:42:25
co takhle doporučeným dopisem?
btw kdyby si měl eshop propojený se skladem a uváděl tak aktuální pravdivé informace o skladových zásobech, nemusel bys tu řešit tuto infantilní otázku
je skoro jedno, jak ho kontaktuješ, nejhorší ze všeho je když eshop nekomunikuje, komunikace je základ... a ne aby zákazník čekal více jak 24 hodin na svoji odpověď, nebo mu nebyla podána déle jak 24 hodin žádná zpráva o stavu jeho objednávky, takovýhle shopy prostě nechápu, zákazníka musíte krmit informacemi
21. 9. 2012 21:42:25
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-objednavkou-jak-kontaktovat-zakaznika#reply811121
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
21. 9. 2012 21:46:23
Ono se nestane mnohem větším eshopům, že nepřijde zboží, které je objednané?
To jestli mám shop propojený nebo ne nemůžete vědět.
Na rozdíl od některých konkurentů to uvádím.
Pokud hodláte odpovídat tímto způsobem, běžte prosím o dům dál.
Nestojím o takovéto rozumy.
21. 9. 2012 21:46:23
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-objednavkou-jak-kontaktovat-zakaznika#reply811120
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 9. 2012 23:01:46
Dokud jsem provozoval e-shop, postupoval jsem takto (v segmentu knih) - objednávka do 1 000 - e-mail, objednávka nad 1 000 - telefon -> 1 000 Kč byla hranice rentability.
21. 9. 2012 23:01:46
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-objednavkou-jak-kontaktovat-zakaznika#reply811119
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
21. 9. 2012 23:04:22
Nejde mi ani tak o částku za telefon.
Spíše o čas.
Pokud se poprvé nedovolám, musím na to myslet a zkoušet to znovu.
Pokud se dovolám a bude v práci stejně budu psát email.
Ale asi to budu muset řešit jak bylo řečeno.
Email - dva dny se neozve telefon.
21. 9. 2012 23:04:22
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-objednavkou-jak-kontaktovat-zakaznika#reply811118
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 9. 2012 23:08:27
ani já nehovořil o částce za telefon, ale o čase - u objednávky nad 1 000 jsem si mohl dovolit ztrácet čas s voláním.
21. 9. 2012 23:08:27
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-objednavkou-jak-kontaktovat-zakaznika#reply811117
U nás to je tak, že nejdříve voláme, je to osobní a s klientem pro probereme, případně ponížíme, zbytek ks dodáme později, nebo nahradíme jiným zbožím se stejnými vlastnostmi, apod. Následně mu jde sumář se změnami a novou rekapitulací objednávky mailem. Je to vyřízeno a víme do se má dít dál.
Pokud se klienta nedovoláme, zkoušíme později, nebo následující den. Pokud jej nelze sehnat ani následující den, posíláme mail, že jsme volali a co chceme řešit. Klient se ozve sám, jsou totiž lidé, kteří neznámá čísla prostě neberou.
Co se týče ztráty času nebo nějakých hranic kč co tu padlo bych vůbec neřešit. Jen opravdu spokojený klient se kterým se komunikuje a řeší doporučí dál, nebo nakoupí opakovaně. Co z toho bude dál je chápu nejisté, tomu rozumím, ale špatná komunikace = určitě dál nic :)
Ještě tu padlo "pokud se nedovolám, musím na to myslet" ... zní to jako, mám eshop, a nechci nic řešit :) Pomůckou může být - Objednávky mají stavy vyřízení, pokud se nedovolám stav neměním nebo změním tak, aby ten stav na to myslel za mě, řeším ji tedy s dalšími objednávkami v dalším kole vyřizování.
22. 9. 2012 01:16:36
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-objednavkou-jak-kontaktovat-zakaznika#reply811116
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
22. 9. 2012 07:58:14
Nejde o to nic neřešit, ale o čas
22. 9. 2012 07:58:14
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-objednavkou-jak-kontaktovat-zakaznika#reply811115
Václav Urban
verified
rating uzivatele
22. 9. 2012 10:00:10
Telefonicky a okamžitě, tak máš možnost ještě se zákazníkem pracovat a reagovat.
Email je veliká pravděpodobnost, že přijdeš o zákazníka. Toto jsem dostal po 3 dnech od objednávky od Mall. Přitom stačilo zavolat a vzal bych jiný typ. Takto o mne jako zákazníka přišly.
"velice se omlouváme, ale poslední kus Vámi objednaného zboží xxxxxxxx, které bylo na našem skladě, bylo bohužel poškozeno. Bohužel toto zboží je u nás momentálně nedostupné, takže neznáme datum dalšího naskladnění tohoto výrobku. Z tohoto důvodu jsme nuceni Vaši objednávku stornovat.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S přátelským pozdravem,
zákaznický servis MALL.CZ
22. 9. 2012 10:00:10
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-objednavkou-jak-kontaktovat-zakaznika#reply811114
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
22. 9. 2012 10:01:59
Díky za názory.
22. 9. 2012 10:01:59
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-objednavkou-jak-kontaktovat-zakaznika#reply811113
Holmannova
verified
rating uzivatele
22. 9. 2012 10:21:14
Pokud to vezmu ze svého pohledu, tedy zákazníka, jsem pravý opak pana Urbana. Velmi nerada telefonuju a velmi nerada po telefonu něco řeším. Potřebuju mít na zhodnocení situace a případné rozhodnutí se dostatek času. Je pro ně tedy nejlépe kontakt mailový. Pokud na mě někdo vychrlí že to a ono není na skladě a zda mi místo toho mohou dát to nebo ono nebo zrušit celou objednávku, ztratím se. Nehledě na to, že obchody vždy volají dopoledne nebo odpoledne, kdy je člověk v práci, venku atd.
Jenže co člověk, to názor.
22. 9. 2012 10:21:14
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-objednavkou-jak-kontaktovat-zakaznika#reply811112
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
22. 9. 2012 10:44:58
Přesně proto jsem se ptal.
A už jsem o tom psal.
Také mám raději email. Je uspoěchaná doba a člověk na obsah telefonátu snadnoi zapomene.
22. 9. 2012 10:44:58
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-objednavkou-jak-kontaktovat-zakaznika#reply811111
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit