Zadejte hledaný výraz...

Problém s měřením webů na jedné doméně

Lukáš
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
27. 4. 2016 13:00:39
Pěkný den,
řeším problém - mám web, řekněme domena.cz, kde provozuji CZ a EN obsah.
Pro CZ je to domena.com/cz (na kterou se 301 směřuje z www.domena.cz)
pro EN je to domena.com/com (na kterou se 301 směřuje z www.domena.com)
Na obou webech je samozřejmě unikátní obsah a na obou je vložený i Google Analytics měřící kód (opět jiný).
Snažil jsem se Google Analytics propojit s Google AdWords, což se mi povedlo jen částečně, a to pouze pro CZ verzi (Z účtu AdWords pak propaguji jak CZ tak EN verzi). EN verze nic neměří.
Co víc, dnes na mě Analytics vypsal chybu:
Koncová adresa URL reklamy http://www.domena.com z účtu AdWords XY zaznamenala vysoký počet kliknutí, ale neočekávaně nízký počet návštěv, protože stránka neobsahuje měřicí kód Google Analytics pro službu UA-xxxxx912-1. Stránka místo toho obsahuje měřicí kód pro služby:
UA-xxxxx378-1
Což je nesmysl - na obou variantách mám jiný kód.
Nemá někdo tip, co by to mohlo způsobovat a jak z toho ven? Uvědomuji si, že je to hodně "komplexní" dotaz, pokud by byl někdo ochotný zabývat, škodný nebude :)
Díky moc
27. 4. 2016 13:00:39
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-merenim-webu-na-jedne-domene#reply1191943
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
22. 5. 2016 09:26:02
Máte české a anglické stránky provázány přes hreflang?
Pokud ne, dokážete je korektně provázat přes hreflang?
Pokud ne, máte o důvod víc přesunout anglické stránky na samostatnou doménu (nejspíše .com nebo .co.uk) a zároveň se zbavíte popsaného zmatku v Google Analytics.
22. 5. 2016 09:26:02
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-merenim-webu-na-jedne-domene#reply1191942
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit