Zadejte hledaný výraz...

Přinesl vám redesign opravdu zvýšení návštěvnosti a obratu?

Libor
verified
rating uzivatele
5. 12. 2013 22:56:39
Ahojte,
chci se zeptat, zda-li po redesignu jste měli lepší obraty v případě eshopu a návštěvnost v případě webu.
Pomohlo vám to?
Jde mně o to, že momentálně si předělávám grafiku. Chci se zeptat na vaše zkušenosti.
Díky.
5. 12. 2013 22:56:39
https://webtrh.cz/diskuse/prinesl-vam-redesign-opravdu-zvyseni-navstevnosti-a-obratu/#reply973581
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
5. 12. 2013 23:40:29
za dodavatele: záleží na produktu. na cílové skupině. záleží jak velké zlepšení designu máte na mysl. u každého je to trochu jiné. někde zákazníci reagují pružněji na změnu. jestli jde o shop, který máte v profilu, tak to pomůže (teda pokud nechcete změnit jen to kolem fotek). prodáváte pocit. dobrý pocit tepla. s tím lze dobře emotivně pracovat.
---------- Příspěvek doplněn 05.12.2013 v 23:43 ----------
...trochu mi do toho nejdou ty doplňky stravy
5. 12. 2013 23:40:29
https://webtrh.cz/diskuse/prinesl-vam-redesign-opravdu-zvyseni-navstevnosti-a-obratu/#reply973580
Libor
verified
rating uzivatele
5. 12. 2013 23:50:08
Ano, jedná se o www.metermo.cz
Mám teď zpracovaný nový návrh. Odkaz: http://bilek.g6.cz/metermo/uvodni_strana.jpg
Mně osobně se to líbí, budu chtít ještě upravit páru věcí, ale koncept toho zůstane. Potřeboval jsem více zpřehlednit eshop, tak jsem se rozhodl pro nový design.
Proto by mě zajímalo, zda-li někomu pomohl nový design e-shopu.
5. 12. 2013 23:50:08
https://webtrh.cz/diskuse/prinesl-vam-redesign-opravdu-zvyseni-navstevnosti-a-obratu/#reply973579
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
5. 12. 2013 23:58:50
Detail produktu mi příjde v současnosti hroznej. Vše naopak než jsou lidi naučený,to si myslím že není dobře.
5. 12. 2013 23:58:50
https://webtrh.cz/diskuse/prinesl-vam-redesign-opravdu-zvyseni-navstevnosti-a-obratu/#reply973578
Libor
verified
rating uzivatele
6. 12. 2013 00:06:57
Ano, i detail produktu chci překopat. I na tom se zapracuje. Ovšem jede se trochu mimo téma :)
6. 12. 2013 00:06:57
https://webtrh.cz/diskuse/prinesl-vam-redesign-opravdu-zvyseni-navstevnosti-a-obratu/#reply973577
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
6. 12. 2013 00:12:02
No já na jednom shopu co jsem prodal jsem redesign udělal, konverze šla UP asi o 30%, ale to jsou vždycky jen doměnky..... kdybych ho neudělal mohl být stejný , nebo dokonce vyšší.... to už se nikdy nedovíš :)
6. 12. 2013 00:12:02
https://webtrh.cz/diskuse/prinesl-vam-redesign-opravdu-zvyseni-navstevnosti-a-obratu/#reply973576
Asi tak – pokud budete i na designu šetřit, pak to radši nechte, jak to je a jen změňte největší boty na webu co můžou mít negativní vliv na konverzi. Tímto novým designem to asi nic extra nepřinese. Ne, že by byl vyloženě špatný, ale bude to chtít ještě hodně doladit do finále
6. 12. 2013 00:15:36
https://webtrh.cz/diskuse/prinesl-vam-redesign-opravdu-zvyseni-navstevnosti-a-obratu/#reply973575
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 12. 2013 00:23:25
Aha. Tak bohužel, když vidím nový design, tak i za mě - Nestane se vůbec nic. Spíš se to zhorší. Ten design nemá koncept, žádná šťáva, nula emocí. A je to škoda, protože to co prodáváte by si zasloužilo lepší design a prodávalo by se to samo.
6. 12. 2013 00:23:25
https://webtrh.cz/diskuse/prinesl-vam-redesign-opravdu-zvyseni-navstevnosti-a-obratu/#reply973574
pokud neredesignujete s nějakým konkrétním cílem a za nějakým konkrétním účelem a nevíte, jak potom měřit úspěch / neúspěch a najít jejich příčiny, je to jako hrát ruskou ruletu. Majitelovo líbí/nelíbí je naprosto irelevantní.
6. 12. 2013 00:26:04
https://webtrh.cz/diskuse/prinesl-vam-redesign-opravdu-zvyseni-navstevnosti-a-obratu/#reply973573
Jop, novy design je o pet procent lepsi nez stavajici, takto to asi zamava vysledky.
6. 12. 2013 00:44:34
https://webtrh.cz/diskuse/prinesl-vam-redesign-opravdu-zvyseni-navstevnosti-a-obratu/#reply973572
Mne se změna líbí. Je fakt ze je vidět dodržení barevného schématu. Musíte brát v potaz, ze Vám zde píší i webdesigneri, kteří by určité vše udělali lip atd. Zda by to bylo opravdu lip, to je relativní. Zrovna prace tohoto člověka se mne hodně líbí.
6. 12. 2013 01:12:25
https://webtrh.cz/diskuse/prinesl-vam-redesign-opravdu-zvyseni-navstevnosti-a-obratu/#reply973571
Napsal Morpheus.Walker;1030116
Mne se změna líbí. Je fakt ze je vidět dodržení barevného schématu. Musíte brát v potaz, ze Vám zde píší i webdesigneri, kteří by určité vše udělali lip atd. Zda by to bylo opravdu lip, to je relativní. Zrovna prace tohoto člověka se mne hodně líbí.
To je ale pocitová věc, tady jde o věc použitelnosti a to klient nikdy nebere v potaz, až na výjímky, takže proto si nechává radit.
6. 12. 2013 01:14:45
https://webtrh.cz/diskuse/prinesl-vam-redesign-opravdu-zvyseni-navstevnosti-a-obratu/#reply973570
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
6. 12. 2013 02:42:07
přijde mi to jako plácání se na jednom místě, buď bych investoval do opravdový pecky nebo bych to nechal, to je jako byste zboží rozvážel favoritem a koupil si o rok novějšího favorita, asi takovou změnu v tom vidim já...
6. 12. 2013 02:42:07
https://webtrh.cz/diskuse/prinesl-vam-redesign-opravdu-zvyseni-navstevnosti-a-obratu/#reply973569
Libor
verified
rating uzivatele
6. 12. 2013 05:27:20
Děkuji za podněty, jenže je otázka co je opravdu pecka? By mě zajímalo, co konkrétně se vám nelíbí? Barvy? rozložení? Tvar tlačítek?
Ano, nejsem grafik, mám zkreslené představy. Proto se ptám, ovšem popravdě jsem čekal lepší reakce.
PS: i zboží nafocuji jinak, fotky budou hezčí.
6. 12. 2013 05:27:20
https://webtrh.cz/diskuse/prinesl-vam-redesign-opravdu-zvyseni-navstevnosti-a-obratu/#reply973568
Vite nemuzete se ptat nas. My vidime jenom to, co jde videt a to je to posledni, co by se melo na navrhu hodnotit. Zakladni veci je funkcnost, to je to nejdulezitejsi a ta funkcnost se jenom obali nejakym vzhledem. Jak rika pan Svoboda "Dobrý design má především dobře fungovat. Pokud k tomu i dobře vypadá, je to bonus navíc." Takze z laickeho pohledu proc ne, ale to je tak vse, co se k tomu da rici.
Primarne by vam ten, kdo to navrhoval mel vysvetlit proc jsou jednotlive veci tak jak jsou. Co od toho ocekava a jak to ma fungovat. Jak to vse bude zakaznika navigovat po webu, aby nasel infomrace, aby nasel produkty a aby svou navstevu promenil v konverzi. To musite vedet vy a tvurce, ne nikdo v diskuzi.
Jinak za mne par veci, ale jsou to pociti...
1. logo vypada jako logo metro denik
2. u nahledu produktu neni dle meho cena, to je docela podstatne, proc bych mel klikat na koupit, kdyz nevim cenu
3. mit filtraci pod ohybem ve full HD je divne a dle meho naprosto netradicne umistene. Na uvodni stranku bych to snad ani nedaval a nechal tam vypis produktu
4. kdyz uz delam web na sloupec + hodni menu, tak do toho menu vlozim to, co je podstatne - jsou to opravdu velkoodberatele? Ja jsem priznivec jednoho sloupce a menu nahore s tim, ze dulezite odkazy dam do paticky, nebo pod vypis produktu, ale to je pocit
5. ten maly modry baner neni citelny, to cerne pismo se ztraci
6. proc duplikovat informaci o cisle nahore + v bocnim banneru? Staci jedna a misto se da vyuzit efektivneji
7. udelal bych jenom 3 produky na radek, zrusil tu filtraci a mel tam 3x3 produkty. Velke a kvalitni obrazky prodavaji
ale to jsou jen me postrehy, nic z toho co pisu nemusi mt nejaky efekt.
6. 12. 2013 07:34:34
https://webtrh.cz/diskuse/prinesl-vam-redesign-opravdu-zvyseni-navstevnosti-a-obratu/#reply973567
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit