Zadejte hledaný výraz...

Přinese našemu eshopu účast v Heureka – Ověřeno zákazníky vůbec nějakou výhodu?

Tomáš Flegl
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 11. 2013 15:13:32
Ahoj všem. Chtěl bych Vás zde zkušené poprosit o Váš názor na tuto službu. Ověřeno zákazníky od Heureky. Rozmýšlím nyní nad tím, zdali si aktivovat tuto službu. Heureku máme placenou a samozřejmě nám tuto službu doporučují. Opravdu se pak zvýší vyhledatelnost zboží? Bohužel prodáváme zboží, které je špatně dostupné, většina je na objednání a vše pouze od dodavatelů z DE. I když děláme pro zákazníky maximum a vím, že toto zboží jim dříve nikdo v ČR nemůže zajistit, stejně se najdou tací, kteří toto nepochopí, po té když čtu některé komentáře různých obchodů, jen kroutím hlavou, co jsou někteří lidi schopni jim tam napsat. Dost mi taky vadí, to, že pokud má člověk placenou heureku, ale nemá službu ověřeno zákazníky, může nám tam psát kdejaký anonym co chce a nic se stím nedá dělat.
Ptám se tedy, vyplatí se si tuto službu aktivovat nebo raději ne...
Děkuji za Vaše názory..
20. 11. 2013 15:13:32
https://webtrh.cz/diskuse/prinese-nasemu-eshopu-ucast-v-heureka-overeno-zakazniky-vubec-nejakou-vyhodu/#reply967851
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 11. 2013 15:37:12
Je to o nervy. Lidí Vám tam píšou kraviny a vy nemáte šanci s tím nic udělat. Typu: " Vše super, ale zatrhnou nedoporučuji obchod".
Určité procento zákazníků je problémových a ti vždycky najdou cestu jak Vás nachytat. Určitě to není žádná záruka objektivity.
Vždy platí, že nejvíc křičí ti nespokojení a ti spokojení mlčí.
20. 11. 2013 15:37:12
https://webtrh.cz/diskuse/prinese-nasemu-eshopu-ucast-v-heureka-overeno-zakazniky-vubec-nejakou-vyhodu/#reply967850
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
20. 11. 2013 15:40:55
Ve vašem případě bych do toho nešel, pokud máte delší dodací lhůty, tak vám to spíš uškodí.
Napsal rouballik;1023749
Je to o nervy. Lidí Vám tam píšou kraviny a vy nemáte šanci s tím nic udělat.
Asi záleží na e-shopu, nám se toto moc nestává a máme dlouhodobě hodnocení 100 %. Párkrát jsem však kontaktovat Heuréku, když bylo hodnocení jednoznačně lživé a po doložení skutečnosti tyto komentáře odstranili.
20. 11. 2013 15:40:55
https://webtrh.cz/diskuse/prinese-nasemu-eshopu-ucast-v-heureka-overeno-zakazniky-vubec-nejakou-vyhodu/#reply967849
Za mne bych do toho šel, u Heuréky se dá vyjednat pozdější zasílání dotazníků u toho zboží, kde je nastavena delší doba dodání. Tak by to nemělo ničemu vadit. Ale je potřeba mít jistotu, že to zboží fakt dodáte. Více tipů pro Heuréku je popsáno zde http://www.petramikulaskova.cz/2013/08/co-zaznelo-na-heureka-roadshow-2013-v-brne/ i je tam tam zmínka o době dodání.
+ ta možnost biddingu taky není k zahození.
20. 11. 2013 16:45:09
https://webtrh.cz/diskuse/prinese-nasemu-eshopu-ucast-v-heureka-overeno-zakazniky-vubec-nejakou-vyhodu/#reply967848
Tomáš
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 11. 2013 16:45:42
Hlavní výhodou je, že si můžeš nastavovat různé bidy na různé kategorie nebo přímo na zboží, máš k dispozici sortiment report atd.
Od negativních recenzí tě to neochrání, protože i teď ti může kdokoliv cokoliv napsat:)
20. 11. 2013 16:45:42
https://webtrh.cz/diskuse/prinese-nasemu-eshopu-ucast-v-heureka-overeno-zakazniky-vubec-nejakou-vyhodu/#reply967847
TomT
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
20. 11. 2013 17:10:48
Pokud nabízí unikátní zboží, které mají jen oni, tak nějaké bidování je úplně irelevantní. Spíše to má tu výhodu, že díky tomu, že mají "jedinečné" produkty jen oni, tak můžou držet cenu za proklik na naprostém minimu. A k tomu nepotřebuje ani mít zavedené ověřeno zákazníky.
20. 11. 2013 17:10:48
https://webtrh.cz/diskuse/prinese-nasemu-eshopu-ucast-v-heureka-overeno-zakazniky-vubec-nejakou-vyhodu/#reply967846
Tomáš
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 11. 2013 17:23:13
Otázkou je jak dlouho bude unikátní, takže to nic nemění na mém příspěvku.
20. 11. 2013 17:23:13
https://webtrh.cz/diskuse/prinese-nasemu-eshopu-ucast-v-heureka-overeno-zakazniky-vubec-nejakou-vyhodu/#reply967845
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
20. 11. 2013 19:41:10
Napsal rouballik;1023749
Vždy platí, že nejvíc křičí ti nespokojení a ti spokojení mlčí.
Naprostý souhlas...
20. 11. 2013 19:41:10
https://webtrh.cz/diskuse/prinese-nasemu-eshopu-ucast-v-heureka-overeno-zakazniky-vubec-nejakou-vyhodu/#reply967844
Tomáš Flegl
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 11. 2013 19:51:34
Díky za názory. Bohužel jak jsem psal prodáváme špatně dostupný sortiment, který není možné držet skladem. Ne že bychom jej měli pouze my, ale např. sportovní podvozky na auta. Je strašně moc výrobců, vše rozděleno podle typů, roků, motorizací a druhů a nelze zkrátka toto zboží mít skladem a čekat, že by si jej někdo někdy objednal a trefil se do správného typu. Navící je toto zboží od výrobců z DE a pokud jej nemají oni sami je vše na delší dobu. I když si pro zboží 3x týdně jezdíme sami přímo k výrobcům, nelze všechny zákazníky uspokojit a bohužel ti to nechápou. Takže nevím, zdali by to pro nás bylo přínosem i když máme více těch spokojených kteří to ocení.
Na druhou stranu mě štve, že nyní si můžete kdokoliv psát anonymní hodnocení do jakéhokoliv obchodu který nemá ověřeno zákazníky a nelze s tím nic udělat. Jinak heureka nám nabídla, že může formulář zákazníkům zasílat po delší době..
Chápu, že pro zákazníka je to asi zajímavé, podívá se na hodnocení a hned ví...
20. 11. 2013 19:51:34
https://webtrh.cz/diskuse/prinese-nasemu-eshopu-ucast-v-heureka-overeno-zakazniky-vubec-nejakou-vyhodu/#reply967843
Jiří Rambousek
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
21. 11. 2013 07:34:47
Pokud už na té Heurece jste, pak si Ověřeno zaveďte. Za 1) je to o komunikaci - nasranosti zákazníka předejdete, když mu už v okamžiku prodeje dáte vědět, jak dlouho bude přibližně dodání trvat - a když v té chvíli nedokončí obchod a odejde, tak mu nedorazí dotazník... za 2) na ostatní negativy můžete reagovat - když už někdo to hodnocení bude číst, bude ho zajímat především to, jak se stavíte k negativním recenzím a problémům.
Bez ověřeno Vám tam stejně lidi můžou psát negativa. A Ověřeno přináší pár výhod...
Ona je spíš otázka, zda při tomhle sortimentu vůbec Heureku jako takovou používat, a zda máte potřebu cílit právě na tento druh zákazníků...
21. 11. 2013 07:34:47
https://webtrh.cz/diskuse/prinese-nasemu-eshopu-ucast-v-heureka-overeno-zakazniky-vubec-nejakou-vyhodu/#reply967842
superprodejce007
verified
rating uzivatele
21. 11. 2013 20:09:38
Napsal F2Tuning;1023745
Ahoj všem. Chtěl bych Vás zde zkušené poprosit o Váš názor na tuto službu. Ověřeno zákazníky od Heureky. Rozmýšlím nyní nad tím, zdali si aktivovat tuto službu. Heureku máme placenou a samozřejmě nám tuto službu doporučují. Opravdu se pak zvýší vyhledatelnost zboží? Bohužel prodáváme zboží, které je špatně dostupné, většina je na objednání a vše pouze od dodavatelů z DE. I když děláme pro zákazníky maximum a vím, že toto zboží jim dříve nikdo v ČR nemůže zajistit, stejně se najdou tací, kteří toto nepochopí, po té když čtu některé komentáře různých obchodů, jen kroutím hlavou, co jsou někteří lidi schopni jim tam napsat. Dost mi taky vadí, to, že pokud má člověk placenou heureku, ale nemá službu ověřeno zákazníky, může nám tam psát kdejaký anonym co chce a nic se stím nedá dělat.
Ptám se tedy, vyplatí se si tuto službu aktivovat nebo raději ne...
Děkuji za Vaše názory..
Pokud vám vadí negativní recenze, tak vůbec nedávejte svoje zboží na heuréku. Ať už budete mít zavedeno ověřeno zákazníky nebo ne, vždy se samozřejmě najde někdo, kdo vám tam nějaký negativ vrazí.
21. 11. 2013 20:09:38
https://webtrh.cz/diskuse/prinese-nasemu-eshopu-ucast-v-heureka-overeno-zakazniky-vubec-nejakou-vyhodu/#reply967841
hairstyling
verified
rating uzivatele
24. 11. 2013 08:56:18
Osobně mám 95% na heuréce,kvůli tomu že zákazník nedoporučuje obchod,ale zboží nevrátili nebo nereklamovali,takže pro mě dobré.Lidi jsou prostě asi takoví že raději uškodí veřejně druhým a své škody jsou až na druhém místě.
24. 11. 2013 08:56:18
https://webtrh.cz/diskuse/prinese-nasemu-eshopu-ucast-v-heureka-overeno-zakazniky-vubec-nejakou-vyhodu/#reply967840
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit