Zadejte hledaný výraz...

Přímé oslovení klientů

Oskar
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
9. 12. 2012 15:37:15
Ahoj,
máte někdo zkušenosti s přímým oslovením potenc. klientů, např. s nabídkou tvorby webu, odkupu domén etc ? Rady tipy ? Má cenu se do toho pouštět ?
9. 12. 2012 15:37:15
https://webtrh.cz/diskuse/prime-osloveni-klientu/#reply840198
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
9. 12. 2012 15:46:16
Jo, řeknu Ti zkušenost ze strany zákazníka. Kdokoliv mě v tomto duchu zavolá, rychle ho pošlu někam a ať si vymaže kontakt. Na email odpovím nespamovat s výhrůžkou nahlášení úřadu, atd. atd.. Takže za mě je to ztráta času a ještě si Tě zařadím do kolonky oxid = nikdy u mě zakázku už nezískáš :) Ale tím Tě nechci odradit, třeba se na to někdo dívá jinak, ale v mém okolí rozhodně ne.
PS - čtu to po druhé a pokud máš na mysli, že by jsi od někoho doménu nakoupil a dobře zaplatil, tak předchozí neplatí, ale to asi nemyslíš :), áč to asi nebude podnikání, ale jednorázovka...
9. 12. 2012 15:46:16
https://webtrh.cz/diskuse/prime-osloveni-klientu/#reply840197
Petr Janáček
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
9. 12. 2012 15:54:42
Nesouhlasím s astrologem..
Pracuju teď jako Account manažer/obchodní zástupce a nabízím služby v sektoru B2B - reklama na internetu pro firmy.
Praxe je taková že pokud někomu zašleš email aniž byste se na tom předtím dohodli telefonicky nebo osobě tak je to nevyžádané reklamní sdělení.
A navíc prodej po telefonu je mnohem efektivnější forma uzavření obchodu než např. reklamní plakáty - prostě si s tím člověkem/firmou popovídáš, zjistíš jeho potřeby a požadavky a podle toho mu přizpůsobíš nabídku.
Takže za mně určitě ano - přímá komunikace je stále nejefektivnější forma sjednávání byznysu..
9. 12. 2012 15:54:42
https://webtrh.cz/diskuse/prime-osloveni-klientu/#reply840196
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
9. 12. 2012 15:58:00
tazrider - jak jsem psal, z pohledu mě, jako zákazníka s tím, že někdo jiný to může vnímat jinak. každopádně by mě zajímalo - dáš k dispozici nějaká procenta úspěšnosti - tedy kolik volajících naslouchá, kolik tě pošle do háje, a kolik z těch naslouchajících s Tebou uzavře obchod? A ezapomeň k tomu dát časovou a finanční nákladnost na získání byznysu. Nějak si to neumím představit, tak je to, doufám nejen pro mě, zajímavé info :) díky
9. 12. 2012 15:58:00
https://webtrh.cz/diskuse/prime-osloveni-klientu/#reply840195
Oskar
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
9. 12. 2012 15:58:56
Tazrider:Jedná se o nevyžádané sdělení i tehdy, pokud oslovuješ pouze jednoho člověka s nabídkou ? Řekněme, najdeš web se strašným logem - děláš loga - napíšeš jim mail : Zdravim, nechcete nové logo ? V tu ránu se jedná o spam ?
astrolog: Díky :)
9. 12. 2012 15:58:56
https://webtrh.cz/diskuse/prime-osloveni-klientu/#reply840194
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
9. 12. 2012 16:06:55
Napsal Ignawin;880068
Tazrider:Jedná se o nevyžádané sdělení i tehdy, pokud oslovuješ pouze jednoho člověka s nabídkou ? Řekněme, najdeš web se strašným logem - děláš loga - napíšeš jim mail : Zdravim, nechcete nové logo ? V tu ránu se jedná o spam ?
Ano jedná. Když mu ale zavoláš, je to v pořádku.
9. 12. 2012 16:06:55
https://webtrh.cz/diskuse/prime-osloveni-klientu/#reply840193
Suhlasim s astrolog, vyhodncujem to podobne. Vsetky podobne ponuky a zarucene rady koncia v spamovom kosi...
Pracuju teď jako Account manažer/obchodní zástupce a nabízím služby v sektoru B2B - reklama na internetu pro firmy.
Ja som za svoju karieru este nezazil jedineho predajcu reklamy, ktory by si dal tu namahu a nastudoval si aspon obor podnikania klienta ktoremu reklamu ponuka.
Podobne pozicie su zlo podobne ludom aky chodili v krabiciach ponukat rozny podradny tovar od dveri k dveram :)
9. 12. 2012 17:50:43
https://webtrh.cz/diskuse/prime-osloveni-klientu/#reply840192
ir0n
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
9. 12. 2012 17:57:58
Individuální přístup s předchozím studiem, tj. oslovení na míru + znalost obchodní psychologie mohou zaručit lepší výsledky než střílení naslepo s větami typu "nechcete...?"
A takové té reakci "to je spam" se dá taky bránit.
Říkám tomu "poskytnout přidanou hodnotu". Pak už to ani není obchodní sdělení. Jde o to započít komunikaci s potenciálním klientem, šetřit jeho časem a efektivně ho zpracovat. V zahraničí o tom píše spousta webů a ještě více lidí se živí couchingem těchto metod.
9. 12. 2012 17:57:58
https://webtrh.cz/diskuse/prime-osloveni-klientu/#reply840191
Stejne jako astrolog.
Jasne, pokud tu nabidku podas konkretne, treba i zasles rovnou ukazku redesignu, tak to bude jako spam brat asi jen hodne velkej neruda, ale podobna sance uspet je IMHO spise u drobnych klientu, ti vetsi dani na doporuceni, nebo uz kvalitni dodavatele maji.
9. 12. 2012 18:19:52
https://webtrh.cz/diskuse/prime-osloveni-klientu/#reply840190
Petr Janáček
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
10. 12. 2012 01:25:45
Napsal astrolog;880067
tazrider - jak jsem psal, z pohledu mě, jako zákazníka s tím, že někdo jiný to může vnímat jinak. každopádně by mě zajímalo - dáš k dispozici nějaká procenta úspěšnosti - tedy kolik volajících naslouchá, kolik tě pošle do háje, a kolik z těch naslouchajících s Tebou uzavře obchod? A nezapomeň k tomu dát časovou a finanční nákladnost na získání byznysu. Nějak si to neumím představit, tak je to, doufám nejen pro mě, zajímavé info :) díky
Dejme tomu, že konkrétně nabízím SEO a SEM služby na poměrně vysoké úrovni(kvalita produktu/služby je důležitá) - zhruba 90% lidí, kteří mi zvednou k telefon "překecám" k tomu, aby mi dali svolení k zaslání emailu, asi 10-15% si se mnou dá osobní schůzku, kde už většinou uzavřu obchod. Ale je to o tom že si firmy vybírám, nevolám naslepo a vždy si danou firmu nejprve nastuduji.. tzn. nastudování byznysu firmy - půl hodiny až hodina, samotné telefonování je vždy nejméně 10 minut, často i půl hodiny když se podaří..
Důležité je nechat mluvit klienta - nikdy příliš nemluvit o sobě/o nabídce..
A volat opakovaně - jsou to dva týdny co jsi mu posílal email a ještě ti neodpověděl? zavolej mu. Říká že má vyčerpaný rozpočet? Zavolej mu za měsíc.. Je to o tom vybudovat si s tím klientem vztah a nesnažit se mu za každou cenu něco prodat..
Ideální samozřejmě je prodávat něco, čemu sami věříte že má pro toho klienta reálný přínos a nechcete ho jenom obrat o peníze..
10. 12. 2012 01:25:45
https://webtrh.cz/diskuse/prime-osloveni-klientu/#reply840189
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit