Zadejte hledaný výraz...

Priklad situace u s.r.o.

aleix.vida
verified
rating uzivatele
9. 12. 2015 17:55:45
Dobry den,
chtel bych se zeptat na neco ohledne s.r.o. Vim, ze je na internetu spousta informaci, ale k tomuto konkretnimu problemu (a aktualniho) jsem nic nenasel. Stejne tak jsem procital WT. Budu rad, kdyz mi poradi nekdo vice znaly oboru.
Pro sve podnikani jsem se rozhodl zalozit s.r.o. Jeste pred jeho zalozenim jsem pro znameho udelal nejakou praci - domluva byla penize na ruku, bez dokladu. Ten ale ted prisel s tim, ze by potreboval nejaky doklad. Jelikoz s.r.o. jeste oficialne zalozene neni, nemam ted co vystavit. A jelikoz jsem mu to dal za cenu v podstate na urovni nakladu (a za dobrou referenci), kdyz bych to danil, v podstate se dostanu do minusu? Zatim jsem mel nekolik nakladu (radove par tisic) a prijem od nej je nizsi...Muzu po zalozeni zpetne dat do nakladu vsechny ty polozky? A pak ten rozdil prijmy (od nej) - naklady mi vyjdou v zapornch cislech....danim potom neco?
Nebo mam moznost mu vystavit i ted nejaky doklad? DPP nebo DPC nevim, jestli je mozny. Podnikam v oboru, kdy zprostredkovavam lidi na ruzne akce a to by znamenalo podepsat to mezi jeho firmou a primo tim clovekem, ktereho jsem dodal, mam pravdu?
Pokud je to jednodussi, nez pro me na prvni pohled vypada, tak se omlouvam za zbytecny dotaz:)
Moc diky za vsechny reakce.
9. 12. 2015 17:55:45
https://webtrh.cz/diskuse/priklad-situace-u-s-r-o/#reply1158352
dusivk
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
9. 12. 2015 18:06:41
Kdybych byl v podobné situaci a připustil, aby si někdo vzpomněl, že chce doklad dodatečně, i když jsme se domluvili v úvodu jinak, k sumě bych požadoval přirážku 20% na daň z přijmu a dále pak DPH a požadoval zbytek doplatit.
9. 12. 2015 18:06:41
https://webtrh.cz/diskuse/priklad-situace-u-s-r-o/#reply1158351
O jakou částku se jedná? Je to důležité z pohledu daní.
Jinak uzavřete s ním normálně smlouvu o dílo jako fyzická osoba a vystavte příjmový pokladní doklad. Tyto dvě věci mu budou stačit, aby si dané finance mohl dát do nákladů. Pokud je částka do 30tis/ročně, pak to nemusíte ani danit.
9. 12. 2015 18:18:54
https://webtrh.cz/diskuse/priklad-situace-u-s-r-o/#reply1158350
Zdeněk
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
9. 12. 2015 18:20:25
Vzhledem k tomu ze tuto diskusi cte i fu moc bych se s tim tady nechlubil :)
Napsal aleix.vida;1247465
Dobry den,
chtel bych se zeptat na neco ohledne s.r.o. Vim, ze je na internetu spousta informaci, ale k tomuto konkretnimu problemu (a aktualniho) jsem nic nenasel. Stejne tak jsem procital WT. Budu rad, kdyz mi poradi nekdo vice znaly oboru.
Pro sve podnikani jsem se rozhodl zalozit s.r.o. Jeste pred jeho zalozenim jsem pro znameho udelal nejakou praci - domluva byla penize na ruku, bez dokladu. Ten ale ted prisel s tim, ze by potreboval nejaky doklad. Jelikoz s.r.o. jeste oficialne zalozene neni, nemam ted co vystavit. A jelikoz jsem mu to dal za cenu v podstate na urovni nakladu (a za dobrou referenci), kdyz bych to danil, v podstate se dostanu do minusu? Zatim jsem mel nekolik nakladu (radove par tisic) a prijem od nej je nizsi...Muzu po zalozeni zpetne dat do nakladu vsechny ty polozky? A pak ten rozdil prijmy (od nej) - naklady mi vyjdou v zapornch cislech....danim potom neco?
Nebo mam moznost mu vystavit i ted nejaky doklad? DPP nebo DPC nevim, jestli je mozny. Podnikam v oboru, kdy zprostredkovavam lidi na ruzne akce a to by znamenalo podepsat to mezi jeho firmou a primo tim clovekem, ktereho jsem dodal, mam pravdu?
Pokud je to jednodussi, nez pro me na prvni pohled vypada, tak se omlouvam za zbytecny dotaz:)
Moc diky za vsechny reakce.
9. 12. 2015 18:20:25
https://webtrh.cz/diskuse/priklad-situace-u-s-r-o/#reply1158349
aleix.vida
verified
rating uzivatele
9. 12. 2015 18:34:34
Napsal mytrix;1247472
O jakou částku se jedná? Je to důležité z pohledu daní.
Jinak uzavřete s ním normálně smlouvu o dílo jako fyzická osoba a vystavte příjmový pokladní doklad. Tyto dvě věci mu budou stačit, aby si dané finance mohl dát do nákladů. Pokud je částka do 30tis/ročně, pak to nemusíte ani danit.
Uzavrit smlouvu o dilo, i kdyz ja jen zprostredkovavam lidi? tu praci vykonaval pro toho znameho nekdo jiny, ne ja osobne.
A jedna se o castku 1000Kč/1 akce, tech akci je cca 6. Celkova castka urcite nepresahne 30k/rocne.
---------- Příspěvek doplněn 09.12.2015 v 18:36 ----------
Napsal Z.Jurak;1247473
Vzhledem k tomu ze tuto diskusi cte i fu moc bych se s tim tady nechlubil :)
Dobre, oficialni verze je takovato: je to jen teoreticky priklad, nikdy se mi to nestalo...ii v nadpise je napsano priklad :))
9. 12. 2015 18:34:34
https://webtrh.cz/diskuse/priklad-situace-u-s-r-o/#reply1158348
Musíte to jen správně pojmenovat. Klidně si něco vymyslete. To už nikdo moc řešit nebude a těžko se bude dokazovat, že to bylo za činnost jinou. Každopádně by to mělo být pouze jedna smlouva a na jednorázovou činnost. V případě, že by se jednalo o opakovanou činnost, již by to vykazovalo známky podnikání + bez živnosti = problém.
9. 12. 2015 18:41:48
https://webtrh.cz/diskuse/priklad-situace-u-s-r-o/#reply1158347
aleix.vida
verified
rating uzivatele
9. 12. 2015 18:55:53
Napsal mytrix;1247480
Musíte to jen správně pojmenovat. Klidně si něco vymyslete. To už nikdo moc řešit nebude a těžko se bude dokazovat, že to bylo za činnost jinou. Každopádně by to mělo být pouze jedna smlouva a na jednorázovou činnost. V případě, že by se jednalo o opakovanou činnost, již by to vykazovalo známky podnikání + bez živnosti = problém.
Takze mam na sve jmeno jako FO uzavrit smlouvu o dilo mezi mnou a nim, vystavit prijmovy pokladni doklad. Vhodne to pojmenovat a i kdyz by se jednalo o vice akci, ale ta castka by nepresahla tech 30000, muzu to napsat jako jednorazovou cinnost v hodnote vsech tech akci?
9. 12. 2015 18:55:53
https://webtrh.cz/diskuse/priklad-situace-u-s-r-o/#reply1158346
Ano. Tam je opravdu celkem jedno co se do té smlouvy napíše jako předmět. Když to zjednoduším, tak si tam klidně napište např. úprava webových stránek.
Pokud Vám hradil peníze v hotovosti, což předpokládám, tak pak stačí, když mu vystavíte ten příjmový pokladní doklad na smluvenou částku. Doporučuji jednorázově. Mu by to mělo být celkem jedno, protože podstatný je stav pokladny na konci roku a to mu bude sedět bez ohledu na to, jestli bude mít jeden pokladní doklad na celou částku nebo více na menší části.
9. 12. 2015 19:08:46
https://webtrh.cz/diskuse/priklad-situace-u-s-r-o/#reply1158345
aleix.vida
verified
rating uzivatele
9. 12. 2015 19:16:39
Napsal mytrix;1247491
Ano. Tam je opravdu celkem jedno co se do té smlouvy napíše jako předmět. Když to zjednoduším, tak si tam klidně napište např. úprava webových stránek.
Pokud Vám hradil peníze v hotovosti, což předpokládám, tak pak stačí, když mu vystavíte ten příjmový pokladní doklad na smluvenou částku. Doporučuji jednorázově. Mu by to mělo být celkem jedno, protože podstatný je stav pokladny na konci roku a to mu bude sedět bez ohledu na to, jestli bude mít jeden pokladní doklad na celou částku nebo více na menší části.
Super, moc jste mi pomohl...jeste jednou diky!
---------- Příspěvek doplněn 09.12.2015 v 19:23 ----------
Napsal aleix.vida;1247495
Super, moc jste mi pomohl...jeste jednou diky!
jeste teda jedna, mozna hloupa otazka...muzu to vystavit pro jeho s.r.o. ?
9. 12. 2015 19:16:39
https://webtrh.cz/diskuse/priklad-situace-u-s-r-o/#reply1158344
Jiří Adámek
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
10. 12. 2015 00:08:20
Ano. Je to jedno komu.
10. 12. 2015 00:08:20
https://webtrh.cz/diskuse/priklad-situace-u-s-r-o/#reply1158343
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit