Zadejte hledaný výraz...

Přepravní firma nechce vyreklamovat zničené zboží

bluesky
verified
rating uzivatele
23. 11. 2015 00:54:19
Zdravím všechny a prosím o radu v situaci ke které nikde nemůžu najít info.
Jako firma jsme poslali cz zákazníkovi tovar ze Slovenska. Tovar šel sk poštou, pak tovar převzala cz firma (zatím nechci jmenovat) která ho odevzdala PPL, která ho doručila cz zákazníkovi. Tovar tedy šel z sk do cz přes tři přepravní firmy a pak ho převzal zákazník (dlouhodobý) který po rozbalení zjistil že je poškozený. (tovar jsou tekutiny v plastových láhvích, které jsou pružné a již přežily import z druhé strany světa).
Zásilka byla řádně zabalená (zasíláme už roky), bublinka, karton, fólie a uvnitř plastové láhve, přesto s ní někdo počas přepravy tak brutálně nakládal, že roztrhlo dokonce plastové láhve. Škoda číní tisíce czk.
Reklamace u sk pošty je možná jen následujíci den po doručení, takže to se nestihlo, protože tovar tou dobou byl ještě u ,,prostřední,, firmy a tak jsme reklamovali u té, která zřejmě komunikovala s PPL a zatím máme jen informaci, že asi reklamace nebude uznána protože nebyla řádně zabalena. Nejasnou definici co znamená ,,řádně zabalená,, si samozřejmě každý vysvětlí po svém a reklamaci prostě zamítne. Kdyby šlo o něco křehkýho za pár stovek tak to neřešíme a odpíšeme, ale zničit plastové láhve za tisíce a shodit to na špatné balení bez jakékoliv zodpovědnosti? Tohle už tak nenecháme, proto prosím o radu jestli to někdo řešil. Díky.
23. 11. 2015 00:54:19
https://webtrh.cz/diskuse/prepravni-firma-nechce-vyreklamovat-znicene-zbozi/#reply1154678
Michal Pešat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 11. 2015 01:02:23
reklamujte u toho, s kým máte smluvní vztah, pokud má s danou firmou smluvní vztah někdo jiný (prostředník), tak to je jejich problém
23. 11. 2015 01:02:23
https://webtrh.cz/diskuse/prepravni-firma-nechce-vyreklamovat-znicene-zbozi/#reply1154677
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
23. 11. 2015 08:13:42
+ ak to poskodila SK posta tak by si to v tej prostrednej firme niekto pri preberani vsimol a to iste plati o PPL. Cize ak si to vezmem logicky tak asi to bola chyba PPL kedze prevzala poskodeny balik(co by vedome asi nespravili).
23. 11. 2015 08:13:42
https://webtrh.cz/diskuse/prepravni-firma-nechce-vyreklamovat-znicene-zbozi/#reply1154676
bluesky
verified
rating uzivatele
23. 11. 2015 09:50:58
Už jsme to řešili vícekrát i u jiných firem. Jednoduše tovar řádně zabalíte (přece je vo vašem zájmu aby přišel zákazníkovi v pořádku) zaplatíte za dopravu, pojištění, za to že to je označený jako ,,křehký,, a pak to přijde rozmlácený... Reklamujete a oni jen pokroutí hlavou a řeknou že to bylo špatně zabalený. Oni prostě nemají žádnou zodpovědnost, protože na každý druh balení řeknou že měl být zrovna jiný a tedy vždy je to vaše vina. Kdo má kompetenci to řešit? Obchodní inspekce, nebo si mám najmout znalce? Mám i fotodokumentaci jak to bylo zabalený a jak to přišlo zničený.
23. 11. 2015 09:50:58
https://webtrh.cz/diskuse/prepravni-firma-nechce-vyreklamovat-znicene-zbozi/#reply1154675
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
23. 11. 2015 10:23:17
Neviem aky mas pravny vztah medzi sk postou, tym medziclankom a ppl, ale ako spomenul obchodniuspech - mal by si to riesit s tym s kym mac koncovu zmluvu.
Inak ako si spominal ze toto asi nebola tvoja prva zasielka, tak zaslat fotodokumentaicu prepravcovi a "pohrozit" odchodom ku konkurencii.
23. 11. 2015 10:23:17
https://webtrh.cz/diskuse/prepravni-firma-nechce-vyreklamovat-znicene-zbozi/#reply1154674
anakonda
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
23. 11. 2015 10:51:44
Jo tak tohle jsem už řešil opravdu mnohokrát, na České poště mě řekli takovou pomůcku, balík má být zabalen tak, aby přežil pád z 1,5 metru.
---------- Příspěvek doplněn 23.11.2015 v 10:55 ----------
Jinak řešil bych to asi nějak tak https://www.youtube.com/watch?v=ykx2_BQT3BU
23. 11. 2015 10:51:44
https://webtrh.cz/diskuse/prepravni-firma-nechce-vyreklamovat-znicene-zbozi/#reply1154673
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit