Zadejte hledaný výraz...

Přehlednost eshopu Nikido.cz

Martin1234
verified
rating uzivatele
9. 2. 2016 14:36:06
Zdravím Vás, zajímá mě Váš názor na přehlednost nabízeného sortimentu? Z počátku to byl eshop zaměřený na prodej barev (některé si vyrábíme). Nyní jsem nahrál do shopu kuchyňské a koupelnové vybavení, které jsem měl na dalších eshopech a tímto se snažím všechno zboží sjednotit pod jeden eshop a jednu značku. Zboží jsem přetahoval přes feed, takže u některých položek je ještě potřeba upravit popisek atd. Nyní by se z toho měl pomalu stávat eshop se zaměřením na vybavení domu. www.nikido.cz
Děkuji za reakce.
9. 2. 2016 14:36:06
https://webtrh.cz/diskuse/prehlednost-eshopu-nikido-cz/#reply1173276
i-PRESS
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
9. 2. 2016 14:48:06
Ty hover efekty na homepage jsou podle mě moc.. Proč je tam ta fixovaná reklama na poštomat? Proč se cenu dopravy dozvím až v objednávce? (i když je fakt že je levná).
Velkoobchodní sekce moc ke spolupráci teda neláká.. Žádné info o dealerských kategoriích, množstevních benefitech...
Roletka "Výrobce" jako filtr je tam asi zbytečně, nikde jsem ji neviděl vyplněnou :-)
Jinak chválím login přes MojeID ;)
9. 2. 2016 14:48:06
https://webtrh.cz/diskuse/prehlednost-eshopu-nikido-cz/#reply1173275
Martin1234
verified
rating uzivatele
10. 2. 2016 08:43:28
Díky za odpověď.
Hover efekty tam jsou pro lepší orientaci kategorií a reklama intime musí být z důvodu lepších cen za dopravu, výměnou za banner.
Velkoobchodní sekci domakám, již tam proběhla změna.
Je fakt, že na dopravu bych mohl udělat nějaký banner, když stojí jen 35Kč :)
Roletka výrobce nejde odstranit :(
10. 2. 2016 08:43:28
https://webtrh.cz/diskuse/prehlednost-eshopu-nikido-cz/#reply1173274
Tom
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
10. 2. 2016 09:50:47
Souhlasím s tím, že hover je hrozný. Dej tam max pár pixelů, ne 50% (už to, že někdy překryje cenu). Obecně si myslím, že obrázky jsou tam tak velké na nic, když evidentně eshop nebude mít kvalitní fotky produktů. Hover efekt je od toho, aby věc zvýraznil, ty např. s cenou děláš přesný opmnohdy se zákznak - z tmavé do šedé. Název je to nejdůležitější a ty jej máš nejsvětlejší.
Hover v menu nahoře bych dal taky pryč, nechal bych jen podtržení (méně je někdy víc).
Ale často se zákazníkům líbí (h)různé věci, takže zkrátka vyzkoušej A/B testování v provozu a sám uvidíš
10. 2. 2016 09:50:47
https://webtrh.cz/diskuse/prehlednost-eshopu-nikido-cz/#reply1173273
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit