Přehled Adnow.com: Nativní reklama v 2017
Matěj Novák
6. 6. 2016 17:50:56
6. 6. 2016 17:50:56
Smazaný účet hvLPwPN09D
6. 6. 2016 18:33:45
6. 6. 2016 18:33:45
kontres
6. 6. 2016 18:48:21
6. 6. 2016 18:48:21
Dolphi
6. 6. 2016 23:09:35
6. 6. 2016 23:09:35
Gavarilo
6. 6. 2016 23:14:42
6. 6. 2016 23:14:42
Jiří Šubr
6. 6. 2016 23:26:04
6. 6. 2016 23:26:04
crtz
7. 6. 2016 06:12:09
7. 6. 2016 06:12:09
mechanis
7. 6. 2016 22:23:49
7. 6. 2016 22:23:49
Prodej
Více
10 jednoslovných a jasně znějících domén .EU
10 000 Kč
0 příhozů
E-shop s balkonovou fotovoltaikou
30 000 Kč
0 příhozů
starcom.cz – Cena možná i dohodou.
20 000 Kč
0 příhozů
Zastavarna.cz
94 999 Kč
0 příhozů
Prodám e-shop DreveneHodinky.eu a DreveneHodinky.sk
5 900 Kč
0 příhozů
V dnešní době s větším počtem mobilního trafficu více, než 50% mobilních aplikací exkluzivně používají nativní reklamu.
Výdaje na placené media po celém světě vyrostou o 6,5% v roce 2016, což je způsobeno investicemi do digitalní reklamy. V srovnání s rokem 2016, celkový růst v roce 2020 bude na úrovni 5,4%.Dlouhodobý výhled na výdaje na reklamu do roku 2019 vypadá zcela optimisticky, protože k inzerentům přichází jistota v návratu investic a celkové ekonomii. Celosvětově výdaje dosáhnou $719,20 miliard ke konci 2019.Digitalní trh obsazuje nejdůležitější část reklamního trhu a vytlačuje tradiční media jako TV, rádio a noviny. Nativní reklama zabírá důležitou část rozpočtu inzerentů, což z ni dělá jeden z nejvýznamnějších trendů v roce 2017.Analytický tým AdNow.