Zadejte hledaný výraz...

Přednostní výpis na zbozi = více konverzí?

Napsal PourFem;982146
V tom případě platí varianta 2) z toho co jsem napsal. Srovnávače nemají smysl když není s čím srovnávat.
Já dneska nakupoval přes Heuréku boty a nakonec jsem vybral ty, které nabízel jen jeden eshop, takže se to nejspíš vyplatilo tomu eshopu, ale to jen můj subjektivní postřeh a je možné, že ostatní vybírají boty jiným způsobem :)
5. 8. 2013 20:27:08
https://webtrh.cz/diskuse/prednostni-vypis-na-zbozi-vice-konverzi/strana/2/#reply926674
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
5. 8. 2013 21:06:14
Napsal PourFem;982146
V tom případě platí varianta 2) z toho co jsem napsal. Srovnávače nemají smysl když není s čím srovnávat.
To je ale kravina. Fulltext ve srovnávači je jedna z nejlevnějších forem propagace a má smysl je mít i když mám unikátní zboží. Jinak považuji srovnávače za největší zlo a nechápu, jak si na nich někdo může postavit živobití.
Člověk který nakoupí za 5 korun a prodá za 6 je zloděj, protože za tu částku se nevyplatí sáhnout ani do krabice pro zboží. Ne, už když otočím hlavu za tou krabicí, tak prodělávám.
5. 8. 2013 21:06:14
https://webtrh.cz/diskuse/prednostni-vypis-na-zbozi-vice-konverzi/strana/2/#reply926673
Standa63
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
6. 8. 2013 06:58:48
Napsal PourFem;982146
V tom případě platí varianta 2) z toho co jsem napsal. Srovnávače nemají smysl když není s čím srovnávat.
Ale ono je s čím srovnávat, neb samozřejmě existuje podobné, nebo skoro to samé zboží, akorát jiné značky.
Ale na Zboží.cz to musí být totožný produkt aby byl tzv. spárován, a pak mezi danými eshopy které tento totožný produkt na Zboží.cz nabízejí, hraje výše CPC roli, ovšem jen do té doby, než uživatel zadá "Od nejlevnějšího".
Ale takové zboží, které není tzv. spárováno, se zobrazuje pouze ve fulltextu (s podobným zbožím - lze tedy srovnávat), a zde výše CPC nehraje žádnou roli.
Takže je to tak, jak píši ve svém prvním příspěvku.
6. 8. 2013 06:58:48
https://webtrh.cz/diskuse/prednostni-vypis-na-zbozi-vice-konverzi/strana/2/#reply926672
PourFem
verified
rating uzivatele
6. 8. 2013 08:04:33
Já dneska nakupoval přes Heuréku boty a nakonec jsem vybral ty, které nabízel jen jeden eshop, takže se to nejspíš vyplatilo tomu eshopu, ale to jen můj subjektivní postřeh a je možné, že ostatní vybírají boty jiným způsobem :)
To je ale kravina. Fulltext ve srovnávači je jedna z nejlevnějších forem propagace a má smysl je mít i když mám unikátní zboží.
Ale ono je s čím srovnávat, neb samozřejmě existuje podobné, nebo skoro to samé zboží, akorát jiné značky.
Já to věděl :-) měl jsem tam původně ještě několik vět o tom, že například u Heureky se to dá i s unikátním zbožím, protože právě kvůli parametrickýmu filtrování to lidi občas vyhledají .... ale nechtělo se mi rozepisovat, tak jsem tu rozepsanou část smazal :-) Tak to mam za to.... :-)
Standa: Nevim co máš za zboží, ono pokud je to jak píšeš - existuje konkurenční se stejnými / podobnými parametry - pak bych Heureku nezatracoval. A tam pak bude platit výše CPC s tím, že pokud jsi jediný prodejce, budeš platit minimální sazbu pro danou kategorii.
Nicméně zboží.cz tohle (zatím) neumí.
Ad beraniste: v jednom ohledu máš pravdu, v jiném ne. Pravda je ta, že relativně vysoce konverzní proklik za korunu je dobrá cena. Na druhou stranu ale počítej s průměrným uživatelem - ten vyhledá produkt, klikne na první odkaz - tím se dostane do skupiny eshopů (těch, které ten produkt mají spárovaný), a dál už pak většinou nehledá. A vzhledem k tomu, že fulltext je zobrazován až pod kategoriemi, kupuješ si vlastně tak akorát relevantní zpětný odkaz, nic jiného.
6. 8. 2013 08:04:33
https://webtrh.cz/diskuse/prednostni-vypis-na-zbozi-vice-konverzi/strana/2/#reply926671
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
6. 8. 2013 11:57:37
Jasně, ale pokud jsi opravdu o dost dražší, tak jediná průchodná cesta je fulltext. Vyzkoušeno, naměřeno ... rozdíl je v řádech. Fulltext vychází kolem 30Kč konverze, aukční proklik kolem 600Kč ... hovořím o zboží které má více eshopů a cena je mnohem výš. Prostě filozofie slev. portálů mi nesedí a zakládat na něm podnikání je zvláštní. Ale jinak zlatý fulltext, ten si opravdu nemohu vynachválit.
6. 8. 2013 11:57:37
https://webtrh.cz/diskuse/prednostni-vypis-na-zbozi-vice-konverzi/strana/2/#reply926670
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
30. 8. 2016 17:54:18
Napsal Standa63;982128
No, asi je to tím, že neprodáváme to samé co ostatní(např. 143 eshopů). :-D
Tudíž se zobrazuje pouze fulltext.
Aneb platí to co jsem napsal - nastavení vyššího CPC na Zboží.cz se nevtahuje na fulltext.
Tak to buďte rád :-)
30. 8. 2016 17:54:18
https://webtrh.cz/diskuse/prednostni-vypis-na-zbozi-vice-konverzi/strana/2/#reply926669
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit